eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostarczenie materiałów promocyjnych w ramach projektu EFS na Śląsku realizowanego w ramach działania 3.2c SPO RZL - PN/23/07.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-30

Katowice: Dostarczenie materiałów promocyjnych w ramach projektu EFS na Śląsku realizowanego w ramach działania 3.2c SPO RZL - PN/23/07.
Numer ogłoszenia: 208053 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Powstańców 41a, 40-024 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 207 79 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczenie materiałów promocyjnych w ramach projektu EFS na Śląsku realizowanego w ramach działania 3.2c SPO RZL - PN/23/07..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie materiałów promocyjnych: 1. Teczka firmowa - 1000 szt. 2. Teczka z rączką - 1000 szt. 3. Długopis reklamowy - 2000 szt. 4. Zakreślacz - 2000 szt. 5. Smycz reklamowa - 2000 szt. 6. Notatnik - 1000 szt. 7. Breloczek do kluczy - 1000 szt. 8. Reklamowy spinacz do papieru - 10000 szt. 9. Reklamowa torba papierowa - 1000 szt. 10. Komplet piśmienniczy ( długopis + ołówek )- 150 szt. 11. Komplet piśmienniczy ( długopis + pióro ) - 100 szt. 12. Wskaźnik laserowy - 200 szt. 13. Pendrive - 200 szt. 14. Teczka skórzana wyposażona w notatnik i kalkulator - 200 szt. 15. Kalendarz A4 - 200 szt. 16. Rollbaner - 2 szt. 17. Papier firmowy - 5000 szt. 18. Broszura informacyjna - 5000 szt. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty próbki przedmiotów wymienionych w pkt 3 (nie dotyczy pkt 3.16 - rollbaner - należy dołączyć do oferty zdjęcie). Wymagane próbki nie muszą zawierać elementów graficznych tj. logo Europejskiego Funduszu Społecznego, Unii Europejskiej, Narodowej Strategii Spójności, WUP oraz dane teleadresowe, natomiast zobowiązuję się Wykonawcę do dostarczenia próbek zawierających dowolne nadruki wykonane w technologii opisanej w przedmiocie zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w pkt 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.64.10.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE WNIESIENIE WADIUM..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. II. Wykażą się realizacją co najmniej trzech usług odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert; 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zawarte w formularzu 4. Wykaz co najmniej trzech usług określonych w punkcie 3 SIWZ odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (referencje)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach ul. Powstańców 41 a I piętro pok. 105.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach ul Powstańców 41a I piętro pok. 102.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej SPO RZL

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.