Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-25
Opole: Zakup, dostawa i montaż mebli do Domów Studenta Uniwersytetu Opolskiego
Numer ogłoszenia: 208100 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Opolski , Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5 415977, faks 077 5415930.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż mebli do Domów Studenta Uniwersytetu Opolskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa i montaż mebli do Domów Studenta Uniwersytetu Opolskiego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.14.11.00 - Regały 39.11.20.00 - Krzesła 39.14.13.00 - Szafy 39.11.31.00 - Fotele 39.14.31.22 - Komody .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.2 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.3 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 6 niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane oświadczenia Każdy wykonawca przystępujący do postępowania składa oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W tym celu należy wypełnić, podpisać i opieczętować oświadczenia w załącznikach nr 2 i nr 3. 2. Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. (Dz. U. 188, poz.1155) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następującego dokumentu: 3.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.uni.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Opolski,
Sekcja ds. zamówień publicznych,
Pl. Kopernika 11A pok.3, pokój nr 3
45-040 Opole.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Opolski, Sekcja ds. zamówień publicznych, Pl. Kopernika 11A pok.3, pokój nr 3 45-040 Opole.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa wyposażenia Oddziału Chorób Wewnętrznych i Alergologii V piętro w meble medyczne - łóżka szpitalne.
- Zadanie nr 3 -Dostawa opon zimowych do pojazdów służbowych dla KWP w Opolu
- D/42/2024 - Zakup i dostawa specjalistycznych foteli na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Opolskiego
- WIW.DA.272.5.2024 - Roboty budowlane w zakresie remontu podłogi w serwerowni w budynku "A" WIW Opole
- D/43/2024 - Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby dziekanatu Wydziału Chemii i Farmacji Uniwersytetu Opolskiego
- Usługa zorganizowania naboru i przeprowadzenia kursów branżowego języka polskiego jako obcego dla cudzoziemców spoza UE
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli i gablot dla Akademii Zamojskiej
- Dostawa mebli do siedzenia dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 gminnym klubie dziecięcym w Wydrzynie, 98-310 Czarnożyły
- Dostawa wyposażenia meblowego dla jednostek organizacyjnych Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Dostawa wyposażenia meblowego do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy, z podziałem na części - II procedura
- Wyposażenie pomieszczeń domu kultury w Myśliwcu-etap 2
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.