Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-13
Kalisz: Remont 12 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM
w Kaliszu, w podziale na 9 części
Numer ogłoszenia: 208162 - 2015; data zamieszczenia: 13.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Dobrzecka 18, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 598 55 00, faks 62 598 55 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzbm.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont 12 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 9 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont 12 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 9 części : Część 1 (1 lokal): Remont lokalu nr 7-8 w budynku mieszkalnym przy ul. Brzozowej 21. Część 2 (1 lokal) : Remont lokalu nr 65 w budynku mieszkalnym przy ul. Górnośląskiej 57. Część 3 (2 lokale) : Remont lokali nr 5a i 8a w budynku mieszkalnym przy ul. Górnośląskiej 14A. Część 4 (2 lokale) : Remont lokalu nr 1 w budynku mieszkalnym przy ul. Ciasnej 4; Remont lokalu nr 6 w budynku mieszkalnym przy ul. Parczewskiego 2-3. Część 5 (1 lokal) : Remont lokalu nr 3a w budynku mieszkalnym przy ul. Krótkiej 3. Część 6 (1 lokal) : Remont lokalu nr 6 w budynku mieszkalnym przy ul. Wioślarskiej 11. Część 7 (2 lokale) : Remont lokali nr 1 i 2 w budynku mieszkalnym przy ul. Ciasnej 5. Część 8 (1 lokal) : Remont lokalu nr 15 w budynku mieszkalnym przy ul. Warszawskiej 3. Część 9 (1 lokal) : Remont lokalu nr 23 w budynku mieszkalnym przy ul. Lipowej 27B. Zakres prac obejmuje między innymi : a) roboty tynkarsko-malarskie, b) wymiana stolarki okiennej (Brzozowa 21 /7-8, Górnośląska 57 /65, Górnośląska 14a /5ai8a, Ciasna 4 /1, Parczewskiego 2-3 /6, Ciasna 5 /1i2, Lipowa 27B /23), c) wymiana stolarki drzwiowej (Brzozowa 21 /7-8, Górnośląska 57 /65, Górnośląska 14a /5ai8a, Ciasna 4 /1, Krótka 3 /3a, Wioślarska 11 /6, Ciasna 5 /1i2, Lipowa 27B /23), d) remont podłóg, e) roboty zduńskie (Brzozowa 21 /7-8, Górnośląska 14A /8a, Ciasna 4 /1, Krótka 3 /3a, Wioślarska 11 /6, Ciasna 5 /1i2, Warszawska 3 /15), f) roboty instalacyjne wod.- kan., g) roboty instalacyjne gazowe (Górnośląska 57 /65, Górnośląska 14A /5ai8a, Ciasna 4 /1, Wioślarska 11 /6, Lipowa 27B /23), h) roboty instalacyjne elektryczne, i) wywóz materiałów z remontu wraz z utylizacją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ : a) przedmiar robót - zał. nr 5-16 b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 17. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania terenu prac oraz innych czynności wynikających z umowy, której wzór stanowi załącznik do SIWZ. W przypadku gdy zakres robót obejmuje instalację gazową, protokół próby szczelności instalacji gazu winien być podpisany przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia : 1. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości oraz rozszerzonej rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót, okres gwarancji dla urządzeń - wg gwarancji udzielanych przez producentów, 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 20.000,00 PLN. Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu w terminie 7 dni, uwierzytelnioną kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia pod rygorem odstąpienia od umowy..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.26.26.30-6, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w określonych poniżej wysokościach, dla poszczególnych części : dla części 1 : 500 zł (słownie : pięćset złotych), dla części 2 : 450 zł (słownie : czterysta pięćdziesiąt złotych), dla części 3 : 900 zł (słownie : dziewięćset złotych), dla części 4 : 550 zł (słownie : pięćset pięćdziesiąt złotych), dla części 5 : 350 zł (słownie : trzysta pięćdziesiąt złotych), dla części 6 : 300 zł (słownie : trzysta złotych), dla części 7 : 700 zł (słownie : siedemset złotych), dla części 8 : 400 zł (słownie : czterysta złotych), dla części 9 : 500 zł (słownie : pięćset złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. SIWZ;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. SIWZ;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. SIWZ;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. SIWZ;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ lub na nim - w oryginale, 2) kosztorys ofertowy, sporządzony oddzielnie dla każdej części zamówienia (i w podziale na poszczególne lokale- część 3,4i7) na które zostanie złożona oferta, opracowany zalecaną metodą kalkulacji uproszczonej, 3) stawkę roboczogodziny, narzuty procentowe, które zostały przyjęte do wyceny robót, 4) zestawienie M(materiałów) i S(sprzętu) wraz z ich cenami jednostkowymi. 5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (art. 23 ust. 2 ustawy). Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 7) Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2b może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne (tj. w oryginale lub poświadczone notarialnie) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby zamówienia (podpisane prze osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentacji danego podmiotu). Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin wykonania - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Katalog przewidywanych zmian postanowień umowy zawarty został we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mzbm.kalisz.pl/index.php?id=114
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kalisz, ul. Dobrzecka 18 (I piętro, pok. nr 105) opłata 37,15 zł lub za zaliczeniem pocztowym (przesyłka pobraniowa), w tym przypadku koszt przesyłki ponosi Wykonawca.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2015 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: Kalisz, ul. Dobrzecka 18 (parter - Biuro Obsługi Interesantów - Biuro podawcze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania nastąpi na podstawie danych (informacji) zawartych w dokumentach i oświadczeniach, do których złożenia zobowiązany jest Wykonawca, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca jest zobowiązany wykazać nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz art. 25 ust. 2 pkt 5 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy i art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny został zamieszczony w pkt.III.3 niniejszego ogłoszenia, Wykonawcy wykazują łącznie. Jeżeli w załączonych do oferty dokumentach potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu podane będą wartości w innej walucie niż PLN, będą one przeliczane na PLN według kursu średniego Narodowego Banku Polskiego danej waluty z daty zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego postępowania. W przypadku, gdy w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych Narodowy Bank Polski nie ogłasza średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs danej waluty ogłoszony przez NBP ostatniego dnia przed dniem zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 (1 lokal): Remont lokalu nr 7-8 w budynku mieszkalnym przy ul. Brzozowej 21..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w pkt.II.1.4) niniejszego ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.26.26.30-6, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 (1 lokal) : Remont lokalu nr 65 w budynku mieszkalnym przy ul. Górnośląskiej 57..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w pkt.II.1.4) niniejszego ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 (2 lokale) : Remont lokali nr 5a i 8a w budynku mieszkalnym przy ul. Górnośląskiej 14A..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w pkt.II.1.4) niniejszego ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.26.26.30-6, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 (2 lokale) : Remont lokalu nr 1 w budynku mieszkalnym przy ul. Ciasnej 4; Remont lokalu nr 6 w budynku mieszkalnym przy ul. Parczewskiego 2-3..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w pkt.II.1.4) niniejszego ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.26.26.30-6, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 (1 lokal) : Remont lokalu nr 3a w budynku mieszkalnym przy ul. Krótkiej 3..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w pkt.II.1.4) niniejszego ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.26.26.30-6, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6 (1 lokal) : Remont lokalu nr 6 w budynku mieszkalnym przy ul. Wioślarskiej 11..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w pkt.II.1.4) niniejszego ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.26.26.30-6, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7 (2 lokale) : Remont lokali nr 1 i 2 w budynku mieszkalnym przy ul. Ciasnej 5..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w pkt.II.1.4) niniejszego ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.26.26.30-6, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część 8 (1 lokal) : Remont lokalu nr 15 w budynku mieszkalnym przy ul. Warszawskiej 3..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w pkt.II.1.4) niniejszego ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.26.26.30-6, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część 9 (1 lokal) : Remont lokalu nr 23 w budynku mieszkalnym przy ul. Lipowej 27B..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w pkt.II.1.4) niniejszego ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania - 5
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Dostawa bluz
- Sukcesywne dostawy: narzędzi laparoskowych, siatek do przepuklin, protez naczyniowych, pętli naczyniowych oraz staplerów okrężnych
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego typu BUS
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pracy Twórczej "Pałac Myśliwski w Antoninie" - LODY
- Dostawa wyposażenia do Laboratorium Opakowań na kierunku Logistyka oraz mikromierza talerzykowego
- Dostawa: monitor interaktywny, komputer OPS, stojak mobilny do monitora interaktywnego, głośnik, statyw kolumnowy
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja pomieszczeń usługowych banku na potrzeby stworzenia "Dziennego Centrum Wsparcia" wraz z montażem klimatyzacji.
- Adaptacja pracowni zawodowych do potrzeb osób ze specjalnymi potrzebami w tym niepełnosprawnych wraz z wymianą oświetlenia w ramach realizacji projektu pn.: "Hotelowy zawrót głowy"
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Lutomi Dolnej
- Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w roku 2025 w Uciechowie
- Poprawa efektywności energetycznej w Gminie Moszczenica poprzez wymianę opraw oświetleniowych nieenergooszczędnych
- Rozbudowa Żłobka Bajka w Gminie Pawłów
więcej: Wznoszenie pieców »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.