Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-17
Mysłowice: Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego i wielorazowego użytku oraz materiałów do sterylizacji dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
Numer ogłoszenia: 20820 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia , ul. Bytomska 41, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 3183301, 032 3182011, faks 032 2222330.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2myslowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego i wielorazowego użytku oraz materiałów do sterylizacji dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego i wielorazowego użytku oraz materiałów do sterylizacji dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach w asortymencie i w szacunkowych ilościach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. Specyfikacja asortymentowo-ilościowa zawiera 24 pakiety: Pakiet nr 1 ZESTAW DO PEG Pakiet nr 2 BALON DO POSZERZANIA PRZEŁYKU Pakiet nr 3 DREN DO ODSYSANIA RAN Pakiet nr 4 PROTEZY SAMOROZPRĘŻALNE DO JELITA GRUBEGO I PRZEŁYKU Pakiet nr 5 PĘTLA Z IGŁĄ DO POLIPEKTOMII Pakiet nr 6 PĘTLA DO POLIPEKTOMII BEZ IGŁY Pakiet nr 7 ZESTAW DO DRENAŻU Pakiet nr 8 STAPLER LINIOWY I OKRĘŻNY Pakiet nr 9 PIERŚCIENIE DOTOREBKOWE Pakiet nr 10 DREN TYPU YENKAUER Pakiet nr 11 URZĄDZENIE DO ZABIEGÓW LAPAROSKOPOWYCH Pakiet nr 12 PAPIERY DO STERYLIZACJI Pakiet nr 13 WSKAŹNIKI I TESTY DO STERYLIZACJI Pakiet nr 14 TOREBKI POSTERYLIZACYJNE I WYROBY POMOCNICZE Pakiet nr 15 RĘKAWY PAPIEROWO FOLIOWE Pakiet nr 16 NOŻE OKULISTYCZNE JEDNORAZOWE Pakiet nr 17 NOŻE OKULISTYCZNE WIELORAZOWE Pakiet nr 18 SONDY OKULISTYCZNE Pakiet nr 19 RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE Pakiet nr 20 WYMIENNA BALONOWA GASTROSTOMIA Pakiet nr 21 FLIP TOPY Pakiet nr 22 OSŁONKA DO USTNIKA Pakiet nr 23 LUSTERKA LARYNGOLOGICZNE Pakiet nr 24 NOŻE MIKROCHIRURGICZNE.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii 33.16.00.00 - Techniki operacyjne 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu 33.18.42.00 - Protezy naczyniowe 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 33.14.11.26 - Podwiązki naczyniowe 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy 33.14.11.22 - Klamry chirurgiczne 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe 38.43.40.00 - Analizatory 30.23.74.30 - Markery 35.23.00.00 - Rękawy 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne 33.14.16.41 - Sondy 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.16.20 - Zestawy medyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży : Oświadczenie Wykonawcy wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży : Oświadczenie Wykonawcy wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży : Oświadczenie Wykonawcy wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży : Oświadczenie Wykonawcy wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży : 1.Oświadczenie wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2.Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca okaże polisę o wartości nie mniejszej niż podana w tabeli ( w zależności od pakietu). W przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet należy zsumować wartości dla poszczególnych pakietów. Pakiet nr 1 ZESTAW DO PEG- 2 203 zł Pakiet nr 2 BALON DO POSZERZANIA PRZEŁYKU- 4 050 zł Pakiet nr 3 DREN DO ODSYSANIA RAN- 505 zł Pakiet nr 4 PROTEZY SAMOROZPRĘŻALNE DO JELITA GRUBEGO I PRZEŁYKU -28 512 zł Pakiet nr 5 PĘTLA Z IGŁĄ DO POLIPEKTOMII- 2 858 zł Pakiet nr 6 PĘTLA DO POLIPEKTOMII BEZ IGŁY-3 558 zł Pakiet nr 7 ZESTAW DO DRENAŻU-3 529 zł Pakiet nr 8 STAPLER LINIOWY I OKRĘŻNY-15 633 zł Pakiet nr 9 PIERŚCIENIE DOTOREBKOWE-2 717 zł Pakiet nr 10 DREN TYPU YENKAUER- 1 351 zł Pakiet nr 11 URZĄDZENIE DO ZABIEGÓW LAPAROSKOPOWYCH-6 051 zł Pakiet nr 12 PAPIERY DO STERYLIZACJI-7 438 zł Pakiet nr 13 WSKAŹNIKI I TESTY DO STERYLIZACJI-4 306 zł Pakiet nr 14 TOREBKI POSTERYLIZACYJNE I WYROBY POMOCNICZE -165 zł Pakiet nr 15 RĘKAWY PAPIEROWO FOLIOWE- 2 673 zł Pakiet nr 16 NOŻE OKULISTYCZNE JEDNORAZOWE-1 370 zł Pakiet nr 17 NOŻE OKULISTYCZNE WIELORAZOWE-9 352 zł Pakiet nr 18 SONDY OKULISTYCZNE-12 422 zł Pakiet nr 19 RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE-33 048 zł Pakiet nr 20 WYMIENNA BALONOWA GASTROSTOMIA-1 400 zł Pakiet nr 21 FLIP TOPY-1 529 zł Pakiet nr 22 OSŁONKA DO USTNIKA-272 zł Pakiet nr 23 LUSTERKA LARYNGOLOGICZNE -464 zł Pakiet nr 24 NOŻE MIKROCHIRURGICZNE-642 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Oświadczenia Wykonawcy o oferowanych produktach, Załącznik Nr 5 do SIWZ. 2. Dla Pakietów nr 12, 14, 15 należy przedłożyć: a. deklaracje zgodności b. certyfikaty CE
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Wypełniony Formularz Oferty ( Załącznik nr 1) 2. Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy ( Załącznik nr 2) 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru (W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa, musi ona być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa). 4. W przypadku polegania na potencjale innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - Zał. nr 7 do SIWZ. 5. Dokumenty dotyczące Wykonawców występujących wspólnie zgodnie z rozdz. V pkt. F ppkt 2 i 3 oraz pkt. G SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający dopuszcza następujące przesłanki do zmiany warunków zawartej umowy: a)Zmniejszenie cen określonych w umowie - w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z zasad funkcjonowania rynku, w szczególności takich jak zmniejszenie ceny producenckiej, rabat. b)Zmianę cen w przypadkach określonych w § 3 ust. 8. c)Zmianę przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub nie zwiększonej cenie, w przypadku, gdy: a.Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia (tj. pod warunkiem, iż odpowiednik znajdzie zastosowanie w tych samych wskazaniach co produkt objęty umową); b.Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; c.Wytwórca wyrobów, będących przedmiotem umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; d.Wykonawca dokona zmian numeru katalogowego e.Wytwórca wyrobów zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. d)Zmianę danych w przypadku wystąpienia zmian podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia. itp.), e)Zmianę terminu realizacji zamówienia - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ. f) Zmianę terminu i formy realizacji sukcesywnych dostaw - w przypadku zmiany organizacyjnej po stronie Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpital2myslowice.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=39&Itemid=89
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia, 41-400 Mysłowice, ul. Bytomska 41 Dział Zamówień Publicznych, Zaopatrzenia i Magazynu.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2014 godzina 08:30, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitalu nr 2 im. dr T. Boczonia ul. Bytomska 41, 41-400 Mysłowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie musi zostać złożone przedmiotowe oświadczenie i podpisane przez tych wykonawców, którzy spełniają postawione warunki. Jeżeli np. wykonawca A spełnia warunek art. 22 ust 1 pkt 1 i 2, a wykonawca B spełnia warunek art. 22 ust 1 pkt 3 i 4, złożenie podpisów tych wykonawców pod jednym oświadczeniem, będzie uznane jako odpowiadające warunkom SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ( podstawa art. 24 ust. 1 ) w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną lub jedno, podpisane przez wszystkich wykonawców składających ofertę.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt. F ppkt.2 i 3 i pkt. G.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Świadczenie pogwarancyjnych usług serwisowych oraz wykonanie usługi przygotowania do legalizacji wraz z legalizacją wag eksploatowanych w obiektach Zakładu Przeróbki Mechanicznej Węgla dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK Mysłowice-Wesoła z podziałem na zadania.
- Dzierżawa kombajnu ścianowego dla eksploatacji ścian 590A/510/B1 -> 416A/416A -> 580a/510/B1 wraz z zabezpieczeniem pełnej obsługi gwarancyjnej i serwisowej w całym okresie dzierżawy dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Mysłowice-Wesoła.
- Dostawa produktów leczniczych do programu lekowego pn. Leczenie pacjentów z chorobami siatkówki dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
- Dostawa produktów leczniczych do programu lekowego pn. Leczenie pacjentów z chorobami siatkówki dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół Specjalnych w Mysłowicach
- Modernizacja przenośnika podścianowego typu Grot 260/1104 dla PGG S.A. Oddział KWK Mysłowice-Wesoła
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników do badań hematologicznych wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego 5DIFF
- Dostawa podkładów celulozowych, drobnego sprzętu medycznego, masek chirurgicznych
- Dostawa materiałów opatrunkowych, szewnych i produktów do pielęgnacji ciała - umowa ramowa ZP39/A/22/2024
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Zakup aparatów do badań endoskopowych
- Zakup i dostawę medycznego sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Endoskopii i Bloku Operacyjnego SP ZOZ w Hajnówce
więcej: Markery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.