eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźKompleksowa dostawa energii elektrycznej do zasilania budynku Uczelniane Centrum Dydaktyki Nowych Mediów, ul. Targowa 57, należącego do PWSFTviT w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-20

Łódź: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do zasilania budynku Uczelniane Centrum Dydaktyki Nowych Mediów, ul. Targowa 57, należącego do PWSFTviT w Łodzi
Numer ogłoszenia: 208284 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi , ul. Targowa 61/63, 90-323 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6345800, faks 042 674 81 39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filmschool.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do zasilania budynku Uczelniane Centrum Dydaktyki Nowych Mediów, ul. Targowa 57, należącego do PWSFTviT w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry i wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: - Odbiorca zamawia energię elektryczną, moc i usługę dystrybucji energii elektrycznej z sieci średniego napięcia. - Miejscem dostarczania energii elektrycznej są zaciski prądowe głowicy kablowej w złączu rozgałęźnym 15kV na odejściu, w kierunku instalacji odbiorcy. Odbiór i pomiar odbywać się będzie w stacji trafo mieszczącej się wewnątrz wybudowanego budynku. - Pobór mocy i energii elektrycznej do zasilania urządzeń elektroenergetycznych przy współczynniku mocy tg Oo = 0,4, napięciu znamionowym 15kV/0,4 kV i mocy przyłączeniowej 500 kW. - Największy pobór energii elektrycznej będzie się odbywał w godzinach 8:00-20:00. - Układ pomiarowo-rozliczeniowy składa się z przekładników prądowych i napięciowych oraz licznika rozliczeniowego. - Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie od 15.08.2011 r. do 31.12.2012 r. wyniesie ok. 24MWh..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej 65.30.00.00 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien ząłączyć do oferty: aktualną koncesję do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodną z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo Energetyczne; a ponadto: w przypadku wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej - aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; w przypadku wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej - podpisaną umowę generalną z operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, zapewniającą możliwość świadczenia przedmiotowego zamówienia. Ponadto wykonawca winien załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 uPzp (wg załącznika nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wykonawca ma prawo zmian cen jednostkowych w następujących przypadkach: - za dystrybucję energii elektrycznej - w momencie zatwierdzania przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki nowej taryfy dla dystrybucji energii elektrycznej, maksymalnie do wysokości cen i stawek zawartych w Taryfie, - za sprzedaż energii elektrycznej - jedynie w przypadku wprowadzenia zmian w Taryfie Wykonawcy (Sprzedawcy), maksymalnie do wysokości cen i stawek zawartych w Taryfie Wykonawcy (Sprzedawcy), - w przypadku zwolnienia z obowiązku przedkładania taryf dla dystrybucji energii elektrycznej do zatwierdzenia przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, Wykonawca ma prawo do zmian cen jednostkowych za dystrybucję energii elektrycznej jedynie w sytuacji wprowadzenia zmian w taryfie Operatora Systemu Dystrybucyjnego, maksymalnie do wysokości cen i stawek zawartych w taryfie OSD. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu (na piśmie) nową Taryfę lub wyciąg z treści nowej taryfy, zawierającą propozycję nowych cen jednostkowych. Zmiana cen wynikająca z powyższych okoliczności nie wymaga wypowiedzenia umowy, a nowe taryfy będą jedynie stanowiły załącznik do umowy obowiązującej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filmschool.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PWSFTviT w Łodzi, ul. Targowa 61/63, 90-323 Łódź, Dział Zaopatrzenia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2011 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Kanclerza PWSFTviT w Łodzi, ul. Targowa 61/63, 90-323 Łódź, pok. B 210.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.