Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-20
Warszawa: Ewaluacja ex-post: Efekty dofinansowanego kształcenia w grupie wiekowej 50 plus
Numer ogłoszenia: 208322 - 2014; data zamieszczenia: 20.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości , Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 432 80 80, faks (022) 432 86 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ewaluacja ex-post: Efekty dofinansowanego kształcenia w grupie wiekowej 50 plus.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja badania ilościowego o charakterze ewaluacji ex-post. Badanie zostanie przeprowadzone na próbie osób z grupy wiekowej 50 plus, będących uczestnikami szkoleń i studiów podyplomowych, dofinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS). Badanie zrealizowane zostanie z wykorzystaniem podejścia mixed-mode, w ramach którego dla jednego narzędzia badawczego (kwestionariusza), zastosowane zostaną trzy różne techniki zbierania danych. Zastosowane rozwiązanie zostanie wykorzystane w celu maksymalizacji poziomu realizacji próby badawczej (response rate). Techniki te to: CATI (komputerowo wspomagane wywiady telefoniczne), CAPI (komputerowo wspomagane wywiady osobiste) i CAWI (komputerowo wspomagane wywiady internetowe). Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań przez Wykonawcę: a. Wdrożenie elektronicznych wersji kwestionariuszy dla każdej z wymienionych technik badawczych - zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w punkcie 5 Załącznika nr 1 do SIWZ, b. Przeprowadzenie badań pilotażowych, zgodnie z wytycznymi zawartymi w punkcie 6 Załącznika nr 1 do SIWZ, c. Realizacja badań terenowych, zgodnie z wytycznymi i schematem realizacji przedstawionym w punkach 4,7 i 9 Załącznika nr 1 do SIWZ, d. Integracja danych pochodzących z wszystkich trzech baz danych i przekazanie finalnej bazy do Zamawiającego - zgodnie z wytycznymi zawartymi w punkcie 11 Załącznika nr 1 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000 (słownie: trzy tysiące) złotych przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a) sześć usług polegających na realizacji badań ilościowych, z czego: i. co najmniej dwa badania realizowane było z wykorzystaniem techniki CATI (wspomagane komputerowo wywiady telefoniczne), ii. co najmniej dwa badania realizowane były z wykorzystaniem techniki CAPI (wspomagane komputerowo wywiady osobiste), iii. co najmniej dwa badania realizowane były z wykorzystaniem techniki CAWI (wspomagane komputerowo wywiady internetowe), a zrealizowana próba badawcza w każdym z badań była nie mniejsza niż 700 jednostek badawczych (wywiady zrealizowano z co najmniej 700 respondentami). b) jedną usługę polegającą na realizacji badania ilościowego na próbie losowej, z wykorzystaniem jednej z technik wskazanych w lit. a, w którym response rate wynosił co najmniej 50%, przy czym wylosowana próba miała co najmniej 1 000 respondentów (z wytypowanej próby zrealizowano więc co najmniej 500 wywiadów). Może być to ta sama usługa co wskazana w związku z wymaganiem z lit. a.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a) jedną osobą (kierownikiem projektu), która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika w co najmniej pięciu projektach badawczych, w których realizowane były badania ilościowe, w tym badania z wykorzystaniem techniki CATI lub CAPI lub CAWI, przy czym: i. zrealizowana próba badawcza w co najmniej jednym z projektów była nie mniejsza niż 1500 jednostek badawczych (wywiady zrealizowano z co najmniej 1500 respondentów), ii. wartość co najmniej jednego projektu wynosiła co najmniej 70 000 zł brutto (a w przypadku, jeżeli wartość projektu została w umowie wyrażona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi); b) jedną osobą (specjalista ds. badań internetowych), która w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert była zaangażowana (tj. odpowiadała za: wdrożenie narzędzia badawczego do systemu obsługującego badania internetowe oraz za przygotowanie i wysyłkę listów monitujących) w realizację przynajmniej pięciu projektów badawczych z wykorzystaniem techniki CAWI, przy czym łączna liczba wywiadów internetowych zrealizowanych w tych pięciu projektach była nie mniejsza niż 5000 jednostek badawczych; c) co najmniej ośmioma osobami (ankieterami telefonicznymi), które odbyły przeszkolenie w kierunku prowadzenia wywiadów telefonicznych realizowanych techniką CATI; d) co najmniej dwiema osobami (superwizorami), które kontrolowały i koordynowały pracę ankieterów telefonicznych w ramach co najmniej trzech zakończonych projektów badawczych; e) co najmniej czterema osobami (ankieterami terenowymi), które odbyły przeszkolenie w kierunku prowadzenia wywiadów terenowych realizowanych technika CAPI; f) co najmniej jedną osobą (osobą obsługującą help-desk), posiadającą przynajmniej roczne doświadczenie w zakresie obsługi respondentów biorących udział w badaniach internetowych. Wyżej wymienionych funkcji w zespole projektowym nie można łączyć ze sobą.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek złożyć certyfikaty PKJPA (Program Kontroli Jakości Pracy Ankieterów) w dziedzinie Badania realizowane techniką ankieterskich wywiadów telefonicznych z systemowym wspomaganiem komputerowym - CATI, Badania realizowane techniką ankieterskich wywiadów osobistych ze wspomaganiem komputerowym - CAPI oraz Badania CAWI, wystawione przez Organizację Firm Badania Opinii i Rynku lub inny równoważny certyfikat jakości, tj. dokumenty potwierdzającego spełnianie analogicznych norm jakościowych oraz zgodne z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, zmiana ta może dotyczyć wyłącznie tych jej zapisów, na które bezpośredni wpływ ma zmiana przepisów powszechnie obowiązujących i nie może prowadzić do wydłużenia terminu obowiązywania umowy; 2) nastąpi spowodowana obiektywnymi czynnikami niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego niemożliwość realizacji umowy zgodnie z pierwotną wersją harmonogramu określoną w pkt 5 ZZW, zmiana może dotyczyć terminów ankietowania lub przekazywania materiałów, poprzez ich przesunięcie, jednak nie dłużej niż o +/- 1 miesiąc w przypadku terminów ankietowania i o +/- 10 dni w przypadku przekazania materiałów, zmiany te nie mogą w żadnym razie prowadzić do wydłużenia terminu o którym mowa w § 2 ust. 1, to jest przekroczyć terminu 15 października 2014 r.; 3) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie i załącznikach, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy i załączników w celu jednoznacznej interpretacji zapisów umowy przez Strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.parp.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PARP, ul. Pańska 81/83,00-834 Warszawa - pok. 363.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2014 godzina 10:00, miejsce: PARP, ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, kancelaria (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- "Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch częściach
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie diagnozy potrzeb i barier w dostępie do usług społecznych dla osób z niepełnosprawnościami oraz ich opiekunów w województwie lubuskim oraz sporządzenie raportu (badania/opracowania)
- Wykonanie badań terenowych w ramach projektu pn. "Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie" - moduł II
- Wykonanie badań dotyczących potrzeb edukacyjnych mieszkańców Miasta Gostynina, opracowanie scenariusza planowanych do przeprowadzenia działań wraz z Przeprowadzeniem kampanii edukacyjno-informacyjnej.
- Przeprowadzenie badania i opracowanie raportu
- Badanie potrzeb i opracowanie narzędzi nadzoru rynku w zakresie dostępności produktów i usług.
więcej: Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.