eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec PodlaskiDostawa wyposażenia do prowadzenia rehabilitacji leczniczej osób niepełnosprawnych hospitalizowanych w Oddziale Rehabilitacji dla Dorosłych  SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim nr sprawy 7/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-09

Międzyrzec Podlaski: Dostawa wyposażenia do prowadzenia rehabilitacji leczniczej osób niepełnosprawnych hospitalizowanych w Oddziale Rehabilitacji dla Dorosłych  SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim nr sprawy 7/2008
Numer ogłoszenia: 208371 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Warszawska 2-4, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: spzozmc.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do prowadzenia rehabilitacji leczniczej osób niepełnosprawnych hospitalizowanych w Oddziale Rehabilitacji dla Dorosłych  SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim nr sprawy 7/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wyposażenia do prowadzenia rehabilitacji leczniczej osób niepełnosprawnych hospitalizowanych w Oddziale Rehabilitacji dla Dorosłych  SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim   wraz z jego instalacją oraz przeszkoleniem pracowników SPZOZ w zakresie obsługi sprzętu. Sprzęt  powinien być dopuszczony do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej. 1.Łóżko rehabilitacyjne z dodatkowym wyposażeniem - szt. 8 2.Łóżko rehabilitacyjne z dodatkowym wyposażeniem oraz podwójną ramą wyciągową - szt. 3 3.Wanna do masażu dolnych kończyn ciała - szt.1 4.Wanna do masażu górnych kończyn ciała - szt. 1 5.Wanna do masażu podwodnego autoamtycznego całego ciała - szt.1 6.Rotor do synchronicznej terapii aktywnej kończyn dolnych i górnych - szt.1 7.Lampa terapeutyczna - szt. 1 8.Laser biostymulacyjny - szt. 1 9.Kabina ze stołem rehabilitacyjnym i standardowym osprzętem do ćwiczeń i zawieszeń - szt. 1 10.Stanowisko usprawniania leczniczego - szt. 1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a)na podstawie w art.22 ust. 1 pkt. 1,2,3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia publicznego b)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4. Oświadczenie zawierające informacje że wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz może ubiegać się na podstawie art. 22 ust.1 pkt. 1-3 oraz art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy - prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ). 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedze i doświadczenie należy załączyć do oferty wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat 3 dostaw typu podobnego do przedmiotu zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 6. Dokumenty potwierdzający dopuszczenie oferowanego sprzętu do używania w zakładach opieki zdrowotnej w Polsce - Certyfikaty CE, atesty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozmc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 21-560 Międzyrzecu Podlaski ,ul. Warszawskiej 2-4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, 21-560 Międzyrzecu Podlaski przy ul. Warszawskiej 2-4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.