Ogłoszenie z dnia 2007-10-30
Siemiatycze: Dostawa oleju opalowego
Numer ogłoszenia: 208394 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy dla Dzieci i Młodzieży, Baciki Średnie 68, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 0-85 655 24 42, fax 0-85 655 24 42.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotapodlasia.pl/Przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opalowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju opałowego do kotłowni c.o. w ilości 35 000 litrów. Realizacja zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umow. Zamawiający zastrzega sobie zmianę ilości zamówienia w zależniości od warunków pogodowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.00.00.00 - Produkty i paliwa z ropy naftowej Kod CPV wg słownika 2008: 09.10.00.00 - Paliwa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział oferenci spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 64, poz. 1163 z późn. zm.) oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 powyższej ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4) koncesja na obrót paliwami 5) świadectwo jakości 6) świadectwo autoryzacji
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin płatności - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl/Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opiekunczo - Leczniczy dla Dzieci i Młodzieży Baciki Średnie 68 17-300 Siemiatycze tel/fax 085 655 24 42 oraz z plików zamieszczonych na www.wrotapodlasia.pl/Przetargi.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opiekunczo - Leczniczy dla Dzieci i Młodzieży Baciki Średnie 68 17-300 Siemiatycze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W Rozdz.IV.3.4.został zamieszczony termin składania ofert
INNE PRZETARGI Z SIEMIATYCZ
- PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA - WYKONANIA ZAGOSPODAROWANIA POSCALENIOWEGO W RAMACH OBIEKTU SCALENIOWEGO "OSMOLA I INNE"
- Sukcesywna dostawa żwiru budowlanego 0 - 16 mm. Część 2
- Wykonanie I etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
więcej: przetargi w Siemiatyczach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa paliw w obrocie bezgotówkowym dla pojazdów służbowych UCK.
- Dostawa paliwa na potrzeby pojazdów Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu 2
- Dostawa paliw płynnych: oleju napędowego ON, benzyny bezołowiowej Pb 95 dla potrzeb Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie.
- SUKCESYWNY ZAKUP SILNIKOWYCH PALIW PŁYNNYCH NA PODSTAWIE KART PALIWOWYCH
- Zakup i sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz innego asort. na potrzeby pojazdów i innych urządzeń gosp. napędzanych silnikami spalinowymi SP ZOZ MSWiA w Koszalinie - lok. Koszalin oraz Słupsk
- Dostawa produktów i paliwa z ropy naftowej.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.