Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-13
Szamotuły: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla 5 obrębów położonych na terenie gminy Pniewy
Numer ogłoszenia: 208408 - 2015; data zamieszczenia: 13.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Szamotułach , ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 61 29-28-700, faks 61 29-21-880.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-szamotuly.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla 5 obrębów położonych na terenie gminy Pniewy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla 5 obrębów położonych na terenie gminy Pniewy.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego do dnia 25 sierpnia 2015 r., godz. 9:00 z dopiskiem wadium na modernizację ewidencji gruntów i budynków gminy Pniewy: Rachunek Bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Duszniki O/Szamotuły Nr konta: 70 9072 0002 0430 0003 2370 0101 (25 sierpnia 2015 r., godz. 9:00 - ostateczny termin, w którym wadium winno znajdować się na koncie Zamawiającego). 3. Dowód wniesienia wadium w formach określonych w punktach 1a, 1b, 1c, 1d, 1e należy dołączyć do oferty. 4. Jeżeli Wykonawca nie złoży wadium w wymaganym terminie, to oferta zostanie wykluczona bez rozpatrywania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium wpłacone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie: a) po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, b) po unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i 2a ustawy; 3) zaakceptują 14 dniowy termin zapłaty za wykonanie usługi od momentu dostarczenia faktury do siedziby zamawiającego; 4) uważają się za związanych ofertą przez okres 30 dni; 5) udzielą rękojmi za wady na wykonaną usługę na okres 24 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy; 6) zapewnią usunięcie wad w ramach rękojmi w czasie nie dłuższym niż 14 dni; 7) wniosą przed upływem terminu do składania ofert wadium w kwocie 1 500,00 zł. Ocena spełnienia warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów, które Zamawiający określił w SIWZ, przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca wymogi SIWZ otrzyma ocenę spełnia natomiast oferta, która nie spełnia wymogów SIWZ otrzyma ocenę nie spełnia. Niespełnienie choćby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3 ustawy. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY, W TYM W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Formularz ofertowy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, wg formularza stanowiącego załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i 2a ustawy, wg formularza stanowiącego załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert. 6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu i dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, wg formularza stanowiącego załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przy czym Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał wykonanie co najmniej jednej usługi w zakresie modernizacji ewidencji gruntów i budynków o wartości co najmniej 50 000,00 zł. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zamieścił w wykazie informację o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie, w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy. Dowodami, o których mowa powyżej są: 1) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w pkt 1; 3) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług. 7. Oświadczenie, iż osoby, które będą kierowały pracami geodezyjnymi i kartograficznymi posiadają niezbędne uprawnienia zawodowe, wg formularza stanowiącego załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający wymaga aby do oświadczenia dołączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2 przez co najmniej dwie osoby biorące udział w realizacji zadania. 8. Wykonawca, wraz z wnioskiem lub ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, wg formularza stanowiącego załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 9. Dokument potwierdzający dokonanie wniesienia wadium. Wszystkie wymienione wyżej dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Brak poświadczenia za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentu załączonego do oferty spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu złożonego w formie poświadczonej przez Wykonawcę kopii wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/szamotulyp/bip/ogloszenia/zamowienia-publiczne.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.wokiss.pl/szamotulyp/bip/ogloszenia/zamowienia-publiczne.html.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotuły, kancelaria, budynek C, pokój nr 003 nie później niż do dnia 25 sierpnia 2015 r. do godziny 09:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- "Dostawa paliw płynnych, gazu oraz AdBlue na rok 2025."
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca dostawę, dystrybucję oraz zakup energii elektrycznej wytworzonej w OZE na potrzeby Centrum Sportu w Szamotułach
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie map prawnych podziałowych w ramach zadania inwestycyjnego: "Dokumentacja projektowa rozbudowy DP nr 4240W w msc. Annopol, gm. Strachówka"
- Przebudowa drogi krajowej 69 (ul. Żywiecka) w Bielsku-Białej. Odcinek od ul. Górskiej do ul. Rolnej. Projekt Budowlano - Wykonawczy.
- Projekt wykonawczy remontu zabudowy regulacyjnej potoku Lesk w m. Czarny Bór - pomiary geodezyjne.
- Wykonywanie usług geodezyjnych na terenie Miasta katowice w roku 2006.
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.