Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-02
Białystok: Wykonanie robót remontowych w lokalach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku- nr sprawy: TT/DZ/3412/61/11
Numer ogłoszenia: 208481 - 2011; data zamieszczenia: 02.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Komunalnego , ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych w lokalach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku- nr sprawy: TT/DZ/3412/61/11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót remontowych w lokalach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku, tj.: Zadanie nr 1: - Białystok, ul. Borsucza 6 m 13 - wymiana stolarki okiennej i drzwi wejściowych w lokalu mieszkalnym, Zadanie nr 2: - Białystok, ul. Dojnowska 80C m 21 - remont lokalu mieszkalnego, Zadanie nr 3: - Białystok, ul. Dojnowska 80C m 20 - roboty sanitarne w lokalu mieszkalnym, Zadanie nr 4: - Białystok, ul. Dojnowska 88D m 1 - remont lokalu mieszkalnego, Zadanie nr 5: -Białystok, ul. Proletariacka 2 m 20 - remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym, -Białystok, ul. Żabia 8 m 30 - remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym, Zadanie nr 6: -Białystok, ul. Mohylowska 15/1 m 2 - remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym, -Białystok, ul. Kraszewskiego 7 m 3 - remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym. zgodnie z dokumentacją projektową (przedmiary robót) i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.45.30.00-7, 45.33.20.00-3, 45.33.11.00-7, 45.31.11.00-0, 45.33.20.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w rozdziale VI SIWZ pkt 3 ppkt 2, 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdziale VI SIWZ pkt 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie, 4) dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ pkt pkt 2 ppkt 1,2 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu, o których mowa w ust. 1 o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy następujących przypadkach: 1) wystąpienia robót dodatkowych, awaryjnych, zamiennych, których wykonanie wiąże się z koniecznością wydłużenia czasu realizacji zamówienia, 2) działaniem siły wyższej, tzn. zjawisk mających charakter nagły, gwałtowny, nieprzewidywalny (np. powódź, huragan), 3) przerwania lub zawieszenia robót przez Zamawiającego z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 4) opóźnień spowodowanych niewykonaniem przez Zamawiającego zobowiązań dotyczących m.in. terminów przekazania miejsca wykonania zamówienia, dokumentów koniecznych do realizacji zamówienia, dokumentacji zamiennej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Mienia Komunalnego 15-370 Białystok ul. gen. J. Bema 89/1 -pok. 111.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Mienia Komunalnego 15-370 Białystok ul. gen. J. Bema 89/1 -pok. 201- Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej i drzwi wejściowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Borsuczej 6 m 13 w Białymstoku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: - Wymiana okien zespolonych drewnianych na okna z PCV rozwierane i uchylno-rozwierane, dwudzielne niesymetryczne o powierzchni ponad 2,5m2, mocowane na dyble - o wym. 1765 x 1435 mm x 4 szt. + 2065 x 1435 mm x 2 szt. U W A G A !!! w wycenie należy uwzględnić naprawę elewacji po dokonanej wymianie okien ponieważ budynek posiada NOWĄ elewację po dociepleniu. P O M I A R należy dokonać z natury. - Wymiana drzwi balkonowych drewnianych zespolonych na drzwi z PCV - rozwierane z poprzeczką o powierzchni do 2,0m2, mocowane na dyble, o wym. 865 x 2265 mm x 1 szt. U W A G A !!! - wszystkie uwagi jak w poz. 1. - W Y M I A N A podokienników ( demontaż i osadzenie ) w ścianach betonowych podokienników lastrykowych - z konglomeratu o dług. ponad 1.5 m - Wykucie z muru ościeżnic stalowych o powierzchni do 2 m2 - WYMIANA DRZWI WEJŚCIOWYCH - Ościeżnice stalowe dla drzwi wejściowych do lokalu FD1 - J.W. - MONTAŻ - Skrzydła drzwiowe WZMOCNIONE, fabrycznie wykończone - jednodzielne pełne D-11w o pow. do 1,60 m2 U W A G A !!! - w wycenie należy uwzględnić wszystkie parametry DRZWI WEJŚCIOWYCH ZEWNĘTRZNYCH . Przed zakupem i montażem kolor należy uzgodnić z INWESTOREM . - Założenie na nowym miejscu okuć drzwiowych. Zamki wpuszczane z wkładką łucznikową - DRZWI WEJŚCIOWE - Wymiana progu z drewna np. dębowego lub jesionowego w drzwiach wejściowych . - Naprawa wewnętrznych ścian - tynku i powłok malarskich po dokonanej wymianie okien i drzwi wejściowych ( mieszkanie po remoncie ) . - Wywóz gruzu spryzmowanego samochodami. skrzyniowymi na odl.15 km (OKNA i DRZWI z ościeżnicą + PARAPETY).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.42.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Dojnowskiej 80C m 21 w białymstoku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowe w zakresie branży budowlanej , sanitarnej i elektrycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.20.00-3, 45.33.11.00-7, 45.31.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roboty sanitarne w lokalu mieszkalnym przy ul. Dojnowskiej 80C m 20 w Białymstoku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowe w branży sanitarnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Dojnowskiej 88D m 1 w Białymstoku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowe w zakresie branży budowlanej , elektrycznej i sanitarnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.20.00-3, 45.31.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym przy ul. Proletariackiej 2 m 20 i ul. Żabiej 8 m 30 w Białymstoku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych: ul. Proletariacka 2 m 20, ul. Żabia 8 m 30 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym - zgodnie z zakresem zamówienia. 1.0.Zakres przedmiotu zamówienia: - Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej - Wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych - Wykonanie oprzewodowania instalacji elektrycznych silno i słaboprądowych - Zaprawianie bruzd - Montaż osprzętu elektroinstalacyjnego - Uruchomienie instalacji elektrycznej, sprawdzenie i pomiary - Przygotowanie dokumentacji dla PGE potrzebnej do zalicznikowania lokalu 2.0. Przewody elektryczne - YDYp - 3x1,5 - 450/750 V - YDYp - 3x2,5 - 450/750 V - YDYp - 4x1,5 - 450/750 V - YTKSY 3x2x0,5 mm2 - XWDek 75-0,7/4,8 - DY 4mm2 3.0 Osprzęt elektroinstalacyjny: - Aparat odbiorczy domofonu - Gniazda podwójne z uziem. p/t , IP-20 -Gniazdo 2-bieg.pojedyncze z uziem. IP 44 - Gniazdo telefoniczne RJ-12 pojedyncze wt - Gniazdo wt RTV-SAT - Gong 250V dwutonowy. IP-20 - Łącznik 1-bieg.p/t 250V/10A z .IP-20 - Łącznik świecz.p/t 250V/10A z .IP-20 - Oprawa sufitowa z kl. IP-44 - Przycisk p/t dzw-św. 250V/10A st.p.IP-20 4.0 Rozdzielnice natynkowe -z tworzywa sztucznego , do montażu aparatury modułowej, wyposażone w konstrukcje wsporcze i szyny montażowe TH-35,listwy przyłączowe N i PE, klasa ochronności II, znamionowe napięcie izolacji : 500V, znamionowe napięcie łączeniowe 230/400V,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych przy ul. Mohylowskiej 15/1 m 2, ul. Kraszewskiego 7 m 3 w Białymstoku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych: ul. Mohylowska 15/1 m 2, ul. Kraszewskiego 7 m 3 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym - zgodnie z zakresem zamówienia. 1.0.Zakres przedmiotu zamówienia: - Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej - Wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych - Wykonanie oprzewodowania instalacji elektrycznych silno i słaboprądowych - Zaprawianie bruzd - Montaż osprzętu elektroinstalacyjnego - Uruchomienie instalacji elektrycznej, sprawdzenie i pomiary - Przygotowanie dokumentacji dla PGE potrzebnej do zalicznikowania lokalu 2.0. Przewody elektryczne - YDYp - 3x1,5 - 450/750 V - YDYp - 3x2,5 - 450/750 V - YDYp - 4x1,5 - 450/750 V - YTKSY 3x2x0,5 mm2 - XWDek 75-0,7/4,8 - DY 4mm2 3.0 Osprzęt elektroinstalacyjny: - Aparat odbiorczy domofonu - Gniazda podwójne z uziem. p/t , IP-20 -Gniazdo 2-bieg.pojedyncze z uziem. IP 44 - Gniazdo telefoniczne RJ-12 pojedyncze wt - Gniazdo wt RTV-SAT - Gong 250V dwutonowy. IP-20 - Łącznik 1-bieg.p/t 250V/10A z .IP-20 - Łącznik świecz.p/t 250V/10A z .IP-20 - Oprawa sufitowa z kl. IP-44 - Przycisk p/t dzw-św. 250V/10A st.p.IP-20 4.0 Rozdzielnice natynkowe -z tworzywa sztucznego , do montażu aparatury modułowej, wyposażone w konstrukcje wsporcze i szyny montażowe TH-35,listwy przyłączowe N i PE, klasa ochronności II, znamionowe napięcie izolacji : 500V, znamionowe napięcie łączeniowe 230/400V,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Zakup usług wsparcia technicznego infrastruktury serwerowej
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.101.2024
- Świadczenie usługi doradczej w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych dla ROPS w Białymstoku
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby UMB
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Remont czterech rozdzielni prądowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kórniku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.