To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-02
Wrocław: DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO JEDNOSTEK WROCŁAWSKIEGO ZESPOŁU ŻŁOBKÓW - 11 ZADAŃ. ZNAK POSTĘPOWANIA:ZP/D-34/2012/WZZ
Numer ogłoszenia: 2086 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 501376 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 358 46 46, faks 71 358 46 47.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO JEDNOSTEK WROCŁAWSKIEGO ZESPOŁU ŻŁOBKÓW - 11 ZADAŃ. ZNAK POSTĘPOWANIA:ZP/D-34/2012/WZZ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Rodzaj zamówienia: dostawa. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do jednostek Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na zadania - 11 zadań 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera z Formularz asortymentowo-cenowy od nr 2.1 do nr 2.11 do SIWZ oraz projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Zamówienie podzielone zostało na 11 następujące zadania: 1) Dostawa mięsa i przetworów mięsnych - zadanie nr 1; 2) Dostawa jaj- zadanie nr 2; 3) Dostawa artykułów nabiałowych, mleka, śmietany, drożdży - zadanie nr 3; 4) Dostawa przetworów, soków - zadanie nr 4; 5) Dostawa artykułów spożywczych, makaronu, miodu, przypraw - zadanie nr 5; 6) Dostawa warzyw i owoców - zadanie nr 6; 7) Dostawa artykułów spożywczych dla niemowląt - zadanie nr 7; 8) Dostawa mrożonek- zadanie nr 8; 9) Dostawa pieczywa - zadanie nr 9; 10) Dostawa ryb - zadanie nr 10; 11) Dostawa artykułów dietetycznych - zadanie nr 11. Za ofertę częściową uważa się ofertę złożoną na pełny asortyment dla danego zadania. 5. Podane w formularzu asortymentowo-cenowym ilości określają maksymalne potrzeby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, w związku z tym Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości przedmiotu umowy w zakresie nie większym niż do 30% każdej pozycji formularza asortymentowo-cenowego. Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń z tego tytułu. 6. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie artykułów z niewielkimi odchyleniami (maksymalnie 5%)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 03.14.25.00 - Jaja 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.33.22.00 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.88.40.00 - Produkty dla niemowląt .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU BLUMAR MARCIN UCHAŃSKI, UL. KOMUNY PARYSKIEJ 72, 50-077 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53066,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61475,46
Oferta z najniższą ceną: 61475,46 / Oferta z najwyższą ceną: 61475,46
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ZADANIE NR 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU BLUMAR MARCIN UCHAŃSKI, UL. KOMUNY PARYSKIEJ 72, 50-077 WROCŁĄW, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23752,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15379,55
Oferta z najniższą ceną: 15379,55 / Oferta z najwyższą ceną: 18704,68
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: ZADANIE NR 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU BLUMAR MARCIN UCHAŃSKI 72, UL. KOMUNU PARYSKIEJ 72, 50-077 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79557,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 76570,10
Oferta z najniższą ceną: 76570,10 / Oferta z najwyższą ceną: 78664,43
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: ZADANIE NR 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU BLUMAR MARCIN UCHAŃSKI, UL. KOMUNY PARYSKIEJ 72, 50-077 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31349,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30517,05
Oferta z najniższą ceną: 30517,05 / Oferta z najwyższą ceną: 31374,64
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: ZADANIE NR 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHUP MIMAR MARIAN SOPINKA, UL. ZAUŁEK ROGOZIŃSKI 1/7, 51-116 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55618,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50652,29
Oferta z najniższą ceną: 50652,29 / Oferta z najwyższą ceną: 73157,92
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: ZADANIE NR 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHUP MIMAR MARIAN SOPINKA, UL. ZAUŁEK ROGOZIŃSKI 1/7, 51-116 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41132,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43964,88
Oferta z najniższą ceną: 43964,88 / Oferta z najwyższą ceną: 47976,34
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: ZADANIE NR 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SPOŁEM" SPÓŁDZIELNIA HURTOWO-DETALICZNA "TĘCZA"
jakie przetargi wygrała firma
"SPOŁEM" SPÓŁDZIELNIA HURTOWO-DETALICZNA "TĘCZA"
- SPOŁEM SPÓŁDZIELNIA HURTOWO-DETALICZNA TĘCZA, UL. TECZOWA 65, 53-601 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24636,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23617,90
Oferta z najniższą ceną: 23617,90 / Oferta z najwyższą ceną: 23617,90
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: ZADANIE NR 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ICEQB SP. Z O.O., UL. STRZEGOMSKA 139, 54-428 ZIELONA GÓRA, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54812,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40165,79
Oferta z najniższą ceną: 40165,79 / Oferta z najwyższą ceną: 40165,79
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: ZADANIE NR 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WANDA SP. Z O.O., UL. MIRECKIEGO 8, 55-080 KĄTY WROCŁAWSKI, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19755,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10508,25
Oferta z najniższą ceną: 10508,25 / Oferta z najwyższą ceną: 21202,40
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: ZADANIE NR 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SAWMAG" P.P.H.U. S.C. JOLANTA SAWICKA, MIROSŁAW SAWICKI
jakie przetargi wygrała firma
"SAWMAG" P.P.H.U. S.C. JOLANTA SAWICKA, MIROSŁAW SAWICKI
- SAWMAG PPHU JOLANTA SAWICKA BOGUSŁAW MAGUDER, UL. WARSZTATOWA 8, 53-014 53-014 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10243,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8841,42
Oferta z najniższą ceną: 8841,42 / Oferta z najwyższą ceną: 9239,01
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: ZADANIE NR 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WANDA SP.Z O.O., UL. MIRECKIEGO 8, 55-080 KĄTY WROCŁAWSKIE, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1278,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 716,04
Oferta z najniższą ceną: 716,04 / Oferta z najwyższą ceną: 996,15
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.