Ogłoszenie z dnia 2010-08-04
Lądek-Zdrój: Dostawa urządzenia do krioterapii i dodatkowego zbiornika na ciekły azot o pojemności 60l dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A
Numer ogłoszenia: 208721 - 2010; data zamieszczenia: 04.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Lądek Długopole S.A. - Zamówienia Publiczne i Zaopatrzenie , ul. Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 8 115 470, faks 74 8 115 470.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna skarbu Państwa - NZOZ.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzenia do krioterapii i dodatkowego zbiornika na ciekły azot o pojemności 60l dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa jednej sztuki urządzenia do krioterapii zimnymi parami azotu i dodatkowego zbiornika na ciekły azot o pojemności 60l o parametrach określonych poniżej wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi i eksploatacji. Zakres zamówienia zawiera się w przedziale poniżej 14 tys. euro. Urządzenie do krioterapii zimnymi parami azotu: - Urządzenie umieszczone jest na ramie jezdnej, która umożliwia jego łatwe przemieszczanie; - Urządzenie wyposażone jest w zbiornik na ciekł azot o pojemności 60 l; - Posiada elastyczną izolowaną cieplnie linię przesyłową par ciekłego azotu, która umożliwia w wygodny i bezpieczny sposób aplikowanie chłodu na dowolny fragment ciała pacjenta; - Posiada czterostopniową regulację intensywności nadmuchu dzięki czemu aplikujemy właściwą dawkę chłodu w zależności od masy chłodzonego miejsca. Dane techniczne: Czynnik chłodniczy Ciekły azot (LN2); Objętość zbiornika 60 litrów; Temperatura strumienia gazu -160oC (przy wylocie dyszy); Liczba stopni regulacji intensywności nadmuchu 4; Zużycie ciekłego azotu 0,10 do 0,15 kg/min (praca ciągła) w zależności od ustawionej intensywności nadmuchu; Liczba zabiegów z jednego zbiornika TR 26 ciekłego azotu ok. 100 - 150 (dla średniego czasu zabiegu = 3 min); Zasilanie 230 V; Częstotliwość 50 Hz; Klasa ochronności I; Bezpiecznik 3,15 WTA; Masa urządzenia około 28 kg (bez azotu); Gwarancja i serwis: Urządzenie objęte jest 3-letnią gwarancją producenta. Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w ciągu 60-ciu godz. od momentu przyjęcia zgłoszenia. Urządzenie musi posiadać zbiornik na ciekły azot o pojemności 60l. 2. Wymagania dodatkowe: a) Urządzenie to musi być fabrycznie nowe, wyprodukowane w roku 2010. b) Oferowane urządzenie musi być dopuszczone do stosowania i użytkowania w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.). c) Przedmiot zamówienia winien spełniać wymogi określone w obowiązujących dla niego normach jakościowych i posiadać stosowne atesty ( certyfikat CE ) i odpowiednią klasę bezpieczeństwa, a w przypadku posiadania innych certyfikatów należy je przedstawić. d) Zamawiający wymaga podania: - nazwy i adresu producenta (dystrybutora), - kraju producenta, - pełnej nazwy, modelu i typu aparatu (urządzenia), - daty (roku) wprowadzenia do produkcji. 3. Warunki dostawy: - Dostawa przedmiotu zamówienia winna się odbyć do Szpitala Uzdrowiskowego JUBILAT w Lądku Zdroju przy ul. Wolności 4a - transportem Wykonawcy i na jego koszt . - Dostawa winna być zrealizowana w terminie do 1 tygodnia od dnia podpisania umowy do godz. 14:00 po wcześniejszym uzgodnieniu przez obie Strony. Odbiór urządzenia medycznego nastąpi w siedzibie Zamawiającego, na podstawie protokołu odbioru, sporządzonego przez Wykonawcę i podpisanego przez Zamawiajacego. 4. Zamawiający dokona w dniu dostarczenia wyłącznie odbioru ilościowego, a w ciągu 3 następnych dni roboczych odbioru technicznego, w szczególności w celu sprawdzenia zgodności parametrów technicznych dostarczonego urządzenia ze specyfikacją przetargową. 5. Urządzenie medyczne powinno zostać dostarczone w opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniem w czasie transportu oraz z dokumentacją w języku polskim, w szczególności zawierającą dokumenty gwarancyjne i instrukcje obsługi. 6. Podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru technicznego urządzenia nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od dnia dostawy lub usunięcia przez Wykonawcę w terminie nie przekraczającym 3 dni roboczych, zgłoszonych przez Zamawiającego wad. 7. Prawo własności urządzenia przejdzie na Zamawiającego z chwilą potwierdzenia odbioru dostawy. 8. Za dzień odbioru uznany zostanie dzień podpisania protokołu odbioru technicznego bez zastrzeżeń. 9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i trwałości dostarczonego urządzenia medycznego oraz zapewni, że będzie on wolny od wad, spełniał wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, przez właściwe przepisy i instytucje oraz będzie najwyższej jakości, na okres obowiązującej gwarancji. 10. Podstawą wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru technicznego - bez zastrzeżeń. 11. Zapłata za dostarczone produkty dokonana zostanie na rachunek Wykonawcy, na podstawie faktury VAT, płatnej w trzech miesięcznych ratach (nieoprocentowanych): I rata płatna do 30.09.2010r.; II rata płatna do 31.10.2010r.; III rata płatna do 30.11.2010r.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie warunku przedłożenie oświadczenia o posiadaniu uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakladają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie warunku przedłożenie oświadczenia o posiadaniu wiedzy i doświadczenia niezbędnej do wykonania zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie warunku przedłożenie oświadczenia o posiadaniu potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie warunku przedłożenie oświadczenia o posiadaniu osób zdolnych do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie warunku przedłożenie oświadczenia o posiadaniu odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ; 2. Formularz cenowy - zał. nr 1a do SIWZ; 3. Projekt umowy - zaparafowany i podpisany - zał. nr 4 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Lądek-Długopole SA
ul. Wolności 4, 57-540 Lądek Zdrój
pok. nr 4 Zamówienia Publiczne i Zaopatrzenie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Lądek-Długopole SA ul. Wolności 4, 57-540 Lądek Zdrój pok. 105 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych z obiektów Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. z miejscowości Lądek Zdrój
- Udrożnienie i remont dróg na terenie miejscowości Radochów i Trzebieszowice
- Sukcesywne dostawy ciekłego azotu medycznego wraz z dzierżawą zbiornika do Szpitala Uzdrowiskowego "Jubilat" w Lądku Zdrój.
- Przebudowa drogi gminnej nr 1119857D - ul. Konopnickiej oraz odcinka drogi gminnej nr 119842D ul. Spacerowej w Lądku-Zdroju
- Wykonanie remontu dachu budynku głównego Centrum Kultury i Rekreacji w Lądku-Zdroju
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.