eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-ZdrójDostawa urządzenia do krioterapii i dodatkowego zbiornika na ciekły azot o pojemności 60l dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A



Ogłoszenie z dnia 2010-08-04

Lądek-Zdrój: Dostawa urządzenia do krioterapii i dodatkowego zbiornika na ciekły azot o pojemności 60l dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A
Numer ogłoszenia: 208721 - 2010; data zamieszczenia: 04.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Lądek Długopole S.A. - Zamówienia Publiczne i Zaopatrzenie , ul. Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 8 115 470, faks 74 8 115 470.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna skarbu Państwa - NZOZ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzenia do krioterapii i dodatkowego zbiornika na ciekły azot o pojemności 60l dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa jednej sztuki urządzenia do krioterapii zimnymi parami azotu i dodatkowego zbiornika na ciekły azot o pojemności 60l o parametrach określonych poniżej wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi i eksploatacji. Zakres zamówienia zawiera się w przedziale poniżej 14 tys. euro. Urządzenie do krioterapii zimnymi parami azotu: - Urządzenie umieszczone jest na ramie jezdnej, która umożliwia jego łatwe przemieszczanie; - Urządzenie wyposażone jest w zbiornik na ciekł azot o pojemności 60 l; - Posiada elastyczną izolowaną cieplnie linię przesyłową par ciekłego azotu, która umożliwia w wygodny i bezpieczny sposób aplikowanie chłodu na dowolny fragment ciała pacjenta; - Posiada czterostopniową regulację intensywności nadmuchu dzięki czemu aplikujemy właściwą dawkę chłodu w zależności od masy chłodzonego miejsca. Dane techniczne: Czynnik chłodniczy Ciekły azot (LN2); Objętość zbiornika 60 litrów; Temperatura strumienia gazu -160oC (przy wylocie dyszy); Liczba stopni regulacji intensywności nadmuchu 4; Zużycie ciekłego azotu 0,10 do 0,15 kg/min (praca ciągła) w zależności od ustawionej intensywności nadmuchu; Liczba zabiegów z jednego zbiornika TR 26 ciekłego azotu ok. 100 - 150 (dla średniego czasu zabiegu = 3 min); Zasilanie 230 V; Częstotliwość 50 Hz; Klasa ochronności I; Bezpiecznik 3,15 WTA; Masa urządzenia około 28 kg (bez azotu); Gwarancja i serwis: Urządzenie objęte jest 3-letnią gwarancją producenta. Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w ciągu 60-ciu godz. od momentu przyjęcia zgłoszenia. Urządzenie musi posiadać zbiornik na ciekły azot o pojemności 60l. 2. Wymagania dodatkowe: a) Urządzenie to musi być fabrycznie nowe, wyprodukowane w roku 2010. b) Oferowane urządzenie musi być dopuszczone do stosowania i użytkowania w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.). c) Przedmiot zamówienia winien spełniać wymogi określone w obowiązujących dla niego normach jakościowych i posiadać stosowne atesty ( certyfikat CE ) i odpowiednią klasę bezpieczeństwa, a w przypadku posiadania innych certyfikatów należy je przedstawić. d) Zamawiający wymaga podania: - nazwy i adresu producenta (dystrybutora), - kraju producenta, - pełnej nazwy, modelu i typu aparatu (urządzenia), - daty (roku) wprowadzenia do produkcji. 3. Warunki dostawy: - Dostawa przedmiotu zamówienia winna się odbyć do Szpitala Uzdrowiskowego JUBILAT w Lądku Zdroju przy ul. Wolności 4a - transportem Wykonawcy i na jego koszt . - Dostawa winna być zrealizowana w terminie do 1 tygodnia od dnia podpisania umowy do godz. 14:00 po wcześniejszym uzgodnieniu przez obie Strony. Odbiór urządzenia medycznego nastąpi w siedzibie Zamawiającego, na podstawie protokołu odbioru, sporządzonego przez Wykonawcę i podpisanego przez Zamawiajacego. 4. Zamawiający dokona w dniu dostarczenia wyłącznie odbioru ilościowego, a w ciągu 3 następnych dni roboczych odbioru technicznego, w szczególności w celu sprawdzenia zgodności parametrów technicznych dostarczonego urządzenia ze specyfikacją przetargową. 5. Urządzenie medyczne powinno zostać dostarczone w opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniem w czasie transportu oraz z dokumentacją w języku polskim, w szczególności zawierającą dokumenty gwarancyjne i instrukcje obsługi. 6. Podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru technicznego urządzenia nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od dnia dostawy lub usunięcia przez Wykonawcę w terminie nie przekraczającym 3 dni roboczych, zgłoszonych przez Zamawiającego wad. 7. Prawo własności urządzenia przejdzie na Zamawiającego z chwilą potwierdzenia odbioru dostawy. 8. Za dzień odbioru uznany zostanie dzień podpisania protokołu odbioru technicznego bez zastrzeżeń. 9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i trwałości dostarczonego urządzenia medycznego oraz zapewni, że będzie on wolny od wad, spełniał wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, przez właściwe przepisy i instytucje oraz będzie najwyższej jakości, na okres obowiązującej gwarancji. 10. Podstawą wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru technicznego - bez zastrzeżeń. 11. Zapłata za dostarczone produkty dokonana zostanie na rachunek Wykonawcy, na podstawie faktury VAT, płatnej w trzech miesięcznych ratach (nieoprocentowanych): I rata płatna do 30.09.2010r.; II rata płatna do 31.10.2010r.; III rata płatna do 30.11.2010r.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie warunku przedłożenie oświadczenia o posiadaniu uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakladają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie warunku przedłożenie oświadczenia o posiadaniu wiedzy i doświadczenia niezbędnej do wykonania zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie warunku przedłożenie oświadczenia o posiadaniu potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie warunku przedłożenie oświadczenia o posiadaniu osób zdolnych do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie warunku przedłożenie oświadczenia o posiadaniu odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ; 2. Formularz cenowy - zał. nr 1a do SIWZ; 3. Projekt umowy - zaparafowany i podpisany - zał. nr 4 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Lądek-Długopole SA ul. Wolności 4, 57-540 Lądek Zdrój pok. nr 4 Zamówienia Publiczne i Zaopatrzenie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Lądek-Długopole SA ul. Wolności 4, 57-540 Lądek Zdrój pok. 105 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.