To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-29
Warszawa: Świadczenie usług cateringowych na potrzeby projektu: Kwalifikacja jakości w Uniwersytecie
Numer ogłoszenia: 208768 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39957 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5618943, faks 022 5618944.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych na potrzeby projektu: Kwalifikacja jakości w Uniwersytecie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych na terenie i w obiektach Zamawiającego, w tym mieszczących się przy ul. Dewajtis 5, Wóycickiego 1/3 oraz innych miejscach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z bieżącymi zamówieniami. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następować podczas, organizowanych przez UKSW w Warszawie w ramach projektu - Kwalifikacja jakości w Uniwersytecie -, konferencji, seminariów, szkoleń, warsztatów, spotkań, pilotaży, jednak nie w większej odległości niż 15 km od granic m. st. Warszawy. 2. Przedmiotowa usługa obejmuje przygotowanie, dostawę oraz podanie w wyznaczonym czasie i w wyznaczonym miejscu cateringu, na który składać się będą wybrane pozycje wyszczególnione w Załączniku do Formularza oferty - Formularzu cenowym. 3. Załącznik do Formularza oferty - Formularz cenowy zawiera m. in. gramaturę podanych pozycji. Gramatura określa wagę podstawowego składnika dań poszczególnych pozycji w zakresie zup, dań głównych, dodatków do dań głównych, ciast, napojów. Gramaturę wagi dodatku do podstawowego składnika dań określa Wykonawca, jednak określona gramatura wagi nie może być mniejsza niż 25g. 4. W cenach podanych w Załączniku do Formularza oferty - Formularzu cenowym, Wykonawca zobowiązany jest ująć wszystkie przewidywane koszty związane z realizacją zamówienia, w tym podatek VAT naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wszystkie inne koszty wynikające z zapisów SIWZ i istotnych postanowień umowy, w tym koszty: 1) produktów służących przygotowaniu wyszczególnionych pozycji oraz koszty podania posiłków; 2) obsługi kelnerskiej, technicznej i managerskiej (w liczbie zapewniającej sprawną obsługę danej imprezy okolicznościowej); 3) sprzętu bufetowego, zastawy, bielizny gastronomicznej, aranżacji bufetów, stołów; 4) stołów, stołów bufetowych, stolików koktajlowych; 5) koszty transportu; 6) inne koszty, bez których realizacja zmówienia nie byłaby możliwa. 5. Wykonawca gwarantuje, że usługa wykonywana będzie na najwyższym poziomie, a mianowicie: 1) dostarczone produkty żywnościowe będą świeże, dania będą przyrządzone tego samego dnia co świadczenie usług cateringowych, a w przypadku produktów przetworzonych takich jak kawa, herbata, soki itp. będą posiadać datę przydatności do spożycia wygasającą nie wcześniej niż na 5 miesięcy przed dniem wykonania zlecenia; 2) zastawa porcelanowa będzie czysta, nieuszkodzona (nie wyszczerbiona itp.) i wysterylizowana, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. UWAGA: posiłki nie będą podawane na zastawie plastikowej. Zamawiający nie dopuszcza również sztućców z tworzywa sztucznego; 3) bielizna gastronomiczna będzie czysta, nieuszkodzona i wysterylizowana, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie; 4) obsługa (kelnerska, techniczna i menagerska) będzie świadczona na właściwym poziomie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie; 5) pracownicy wykonujący bezpośrednio obsługę kelnerską (w liczbie zapewniającej sprawną obsługę danej imprezy okolicznościowej) będą ubrani w jednakowe ubrania. Ubiór ten będzie spełniać wszystkie wymagane standardy; 6) Wykonawca dostarczy odpowiednie stoły, niezbędny sprzęt bufetowy (urządzenia grzewcze itp.), zapewni stosowna aranżację stołów, zgodnie z ogólnie przyjętymi standardami z wykorzystaniem ozdobnych przewieszek, żywych kwiatów, sprzątnie pomieszczenia i usunie śmieci po zakończeniu danej imprezy okolicznościowej; 7) temperatury potraw serwowanych konsumentom powinny wynosić odpowiednio - dla potraw na zimno (surówki, sałatki, zimne sosy, zimne napoje itp.) - maksimum 4oC; - dla gorących dań głównych (dania mięsne, drobiowe, podrobowe, rybne itp.) - minimum 63oC. 6. Zamawiający pod pojęciem - jednoosobowej obsługi kelnerskiej - rozumie czas, w którym kelner bezpośrednio uczestniczy w obsłudze imprezy, tj. od momentu przybycia gości we wskazane miejsce do momentu opuszczenia. Nie dolicza się do - jednoosobowej obsługi kelnerskiej - czasu niezbędnego dla wykonawcy do przygotowania sali, stołów i posiłków. 7. Posiłki będę przygotowywane przez Wykonawcę w obiekcie (obiektach), dla którego wykonawca posiada decyzje inspektora sanitarnego o dopuszczeniu obiektu (obiektów) do przygotowywania posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia osób. 8. Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia. 9. Czas realizacji obejmuje każdy dzień tygodnia w okresie obowiązywania umowy. Zamówiony catering należy dostarczyć najpóźniej na 30 minut przed rozpoczęciem imprezy okolicznościowej. 10. Ilości porcji oraz rodzaj posiłku i napojów każdorazowo będą określane i zlecane przez zamawiającego z 3-dniowym wyprzedzeniem z podaniem terminu, miejsca, sposobu podania oraz godziny podania posiłków i napojów. 11. Wykonawca najpóźniej w ciągu dwóch dni po otrzymaniu zlecenia potwierdzi jego przyjęcie i przedstawi szczegółową propozycję menu wraz z kalkulacją ceny usługi. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany menu w uzgodnieniu z Wykonawcą, nie później jednak niż na jeden dzień przed terminem realizacji usługi. 13. Własność zamówionych towarów przechodzi na Zamawiającego z chwilą ich dostarczenia we wskazane miejsce, w umówionym terminie i w okolicznościach wskazanych w zamówieniu. 14. Wykonawca zobowiązuje się na bieżąco uwzględnić ewentualne sugestie i życzenia zamawiającego dotyczące sposobu realizacji złożonych przez zamawiającego zleceń. 15. Posiłki winny być świeże, I gatunku i przygotowane przez wykonawcę wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych. 16. Posiłki nie mogą być wykonane z produktów typu - instant - (np. zupy w proszku, sosy w proszku itp.) oraz produktów gotowych (np. mrożone pierogi itp.). 17. Posiłki i napoje winny być dostarczone przez wykonawcę jego transportem, na miejsce wskazane przez zamawiającego. 18. Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia, przygotowanie oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia w szczególności zobowiązany jest do przestrzegania wymagań określonych w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia. 19. Stoły winny być przygotowane przez wykonawcę w sposób ustalony każdorazowo z zamawiającym. 20. Podanie posiłków i napojów (w zależności od okazji): w zastawie ceramicznej/porcelanowej z użyciem sztućców ze stali nierdzewnej, serwetek i obrusów materiałowych, w szklankach literatkach, filiżankach lub naczyniach jednorazowych z użyciem sztućców, serwetek i obrusów jednorazowych zależy od wyboru zamawiającego. 21. Zamawiający zastrzega, że ilości wskazane w Załączniku do Formularza oferty - Formularzu cenowym są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisał umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w Formularzu cenowym, jednak łączna wartość zamówień nie przekroczy kwoty brutto, jaką zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu zamówienia, tj. 74.911,30 zł brutto. 23. Zamawiający wymaga aby usługa była realizowana w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2014 r. lub do wyczerpania kwoty brutto, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.50.00.00 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków 55.20.00.00 - Pola kempingowe i inne miejsca noclegowe, inne niż hotelowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dofinansowanie zewnętrzne (w 85% z Europejskiego Funduszu Społecznego i 15% ze środków krajowych) w ramach Projektu: Kwalifikacja jakości w Uniwersytecie - Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SŁODYCZ Wiesław Człowiński, ul. Spalska 5/5, 02-934 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61365,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 197,50
Oferta z najniższą ceną: 197,50 / Oferta z najwyższą ceną: 395,87
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie sali szkoleniowej i wyżywienia podczas 5 spotkań Interesariuszy programu RENEWAT
- Świadczenie usług organizacji konferencji, usług hotelowych, gastronomicznych i cateringowych, z podziałem na 6 części
więcej: Pola kempingowe i inne miejsca noclegowe, inne niż hotelowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.