eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług cateringowych na potrzeby projektuKwalifikacja jakości w Uniwersytecie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-15

Warszawa: Świadczenie usług cateringowych na potrzeby projektu: Kwalifikacja jakości w Uniwersytecie
Numer ogłoszenia: 39957 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie , ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5618943, faks 022 5618944.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uksw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych na potrzeby projektu: Kwalifikacja jakości w Uniwersytecie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych na terenie i w obiektach Zamawiającego, w tym mieszczących się przy ul. Dewajtis 5, Wóycickiego 1/3 oraz innych miejscach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z bieżącymi zamówieniami. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następować podczas, organizowanych przez UKSW w Warszawie w ramach projektu - Kwalifikacja jakości w Uniwersytecie -, konferencji, seminariów, szkoleń, warsztatów, spotkań, pilotaży, jednak nie w większej odległości niż 15 km od granic m. st. Warszawy. 2. Przedmiotowa usługa obejmuje przygotowanie, dostawę oraz podanie w wyznaczonym czasie i w wyznaczonym miejscu cateringu, na który składać się będą wybrane pozycje wyszczególnione w Załączniku do Formularza oferty - Formularzu cenowym. 3. Załącznik do Formularza oferty - Formularz cenowy zawiera m. in. gramaturę podanych pozycji. Gramatura określa wagę podstawowego składnika dań poszczególnych pozycji w zakresie zup, dań głównych, dodatków do dań głównych, ciast, napojów. Gramaturę wagi dodatku do podstawowego składnika dań określa Wykonawca, jednak określona gramatura wagi nie może być mniejsza niż 25g. 4. W cenach podanych w Załączniku do Formularza oferty - Formularzu cenowym, Wykonawca zobowiązany jest ująć wszystkie przewidywane koszty związane z realizacją zamówienia, w tym podatek VAT naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wszystkie inne koszty wynikające z zapisów SIWZ i istotnych postanowień umowy, w tym koszty: 1) produktów służących przygotowaniu wyszczególnionych pozycji oraz koszty podania posiłków; 2) obsługi kelnerskiej, technicznej i managerskiej (w liczbie zapewniającej sprawną obsługę danej imprezy okolicznościowej); 3) sprzętu bufetowego, zastawy, bielizny gastronomicznej, aranżacji bufetów, stołów; 4) stołów, stołów bufetowych, stolików koktajlowych; 5) koszty transportu; 6) inne koszty, bez których realizacja zmówienia nie byłaby możliwa. 5. Wykonawca gwarantuje, że usługa wykonywana będzie na najwyższym poziomie, a mianowicie: 1) dostarczone produkty żywnościowe będą świeże, dania będą przyrządzone tego samego dnia co świadczenie usług cateringowych, a w przypadku produktów przetworzonych takich jak kawa, herbata, soki itp. będą posiadać datę przydatności do spożycia wygasającą nie wcześniej niż na 5 miesięcy przed dniem wykonania zlecenia; 2) zastawa porcelanowa będzie czysta, nieuszkodzona (nie wyszczerbiona itp.) i wysterylizowana, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. UWAGA: posiłki nie będą podawane na zastawie plastikowej. Zamawiający nie dopuszcza również sztućców z tworzywa sztucznego; 3) bielizna gastronomiczna będzie czysta, nieuszkodzona i wysterylizowana, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie; 4) obsługa (kelnerska, techniczna i menagerska) będzie świadczona na właściwym poziomie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie; 5) pracownicy wykonujący bezpośrednio obsługę kelnerską (w liczbie zapewniającej sprawną obsługę danej imprezy okolicznościowej) będą ubrani w jednakowe ubrania. Ubiór ten będzie spełniać wszystkie wymagane standardy; 6) Wykonawca dostarczy odpowiednie stoły, niezbędny sprzęt bufetowy (urządzenia grzewcze itp.), zapewni stosowna aranżację stołów, zgodnie z ogólnie przyjętymi standardami z wykorzystaniem ozdobnych przewieszek, żywych kwiatów, sprzątnie pomieszczenia i usunie śmieci po zakończeniu danej imprezy okolicznościowej; 7) temperatury potraw serwowanych konsumentom powinny wynosić odpowiednio - dla potraw na zimno (surówki, sałatki, zimne sosy, zimne napoje itp.) - maksimum 4oC; - dla gorących dań głównych (dania mięsne, drobiowe, podrobowe, rybne itp.) - minimum 63oC. 6. Zamawiający pod pojęciem - jednoosobowej obsługi kelnerskiej - rozumie czas, w którym kelner bezpośrednio uczestniczy w obsłudze imprezy, tj. od momentu przybycia gości we wskazane miejsce do momentu opuszczenia. Nie dolicza się do - jednoosobowej obsługi kelnerskiej - czasu niezbędnego dla wykonawcy do przygotowania sali, stołów i posiłków. 7. Posiłki będę przygotowywane przez Wykonawcę w obiekcie (obiektach), dla którego wykonawca posiada decyzje inspektora sanitarnego o dopuszczeniu obiektu (obiektów) do przygotowywania posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia osób. 8. Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia. 9. Czas realizacji obejmuje każdy dzień tygodnia w okresie obowiązywania umowy. Zamówiony catering należy dostarczyć najpóźniej na 30 minut przed rozpoczęciem imprezy okolicznościowej. 10. Ilości porcji oraz rodzaj posiłku i napojów każdorazowo będą określane i zlecane przez zamawiającego z 3-dniowym wyprzedzeniem z podaniem terminu, miejsca, sposobu podania oraz godziny podania posiłków i napojów. 11. Wykonawca najpóźniej w ciągu dwóch dni po otrzymaniu zlecenia potwierdzi jego przyjęcie i przedstawi szczegółową propozycję menu wraz z kalkulacją ceny usługi. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany menu w uzgodnieniu z Wykonawcą, nie później jednak niż na jeden dzień przed terminem realizacji usługi. 13. Własność zamówionych towarów przechodzi na Zamawiającego z chwilą ich dostarczenia we wskazane miejsce, w umówionym terminie i w okolicznościach wskazanych w zamówieniu. 14. Wykonawca zobowiązuje się na bieżąco uwzględnić ewentualne sugestie i życzenia zamawiającego dotyczące sposobu realizacji złożonych przez zamawiającego zleceń. 15. Posiłki winny być świeże, I gatunku i przygotowane przez wykonawcę wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych. 16. Posiłki nie mogą być wykonane z produktów typu - instant - (np. zupy w proszku, sosy w proszku itp.) oraz produktów gotowych (np. mrożone pierogi itp.). 17. Posiłki i napoje winny być dostarczone przez wykonawcę jego transportem, na miejsce wskazane przez zamawiającego. 18. Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia, przygotowanie oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia w szczególności zobowiązany jest do przestrzegania wymagań określonych w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia. 19. Stoły winny być przygotowane przez wykonawcę w sposób ustalony każdorazowo z zamawiającym. 20. Podanie posiłków i napojów (w zależności od okazji): w zastawie ceramicznej/porcelanowej z użyciem sztućców ze stali nierdzewnej, serwetek i obrusów materiałowych, w szklankach literatkach, filiżankach lub naczyniach jednorazowych z użyciem sztućców, serwetek i obrusów jednorazowych zależy od wyboru zamawiającego. 21. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie wskazanie podwykonawcy będzie rozumiane, że zamówienie w całości realizowane jest przez Wykonawcę składającego ofertę. 22. Zamawiający zastrzega, że ilości wskazane w Załączniku do Formularza oferty - Formularzu cenowym są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w Formularzu cenowym, jednak łączna wartość zamówień nie przekroczy kwoty brutto, jaką zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu zamówienia, tj. 74.911,30 zł brutto. 23. Zamawiający wymaga aby usługa była realizowana w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2014 r. lub do wyczerpania kwoty brutto, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.50.00.00 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca posiada aktualną decyzję o zatwierdzeniu zakładu i o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, pozwalającą na prowadzenie działalności w zakresie usług cateringowych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca posiada aktualne zezwolenie na usługi transportowe w zakresie przewozu żywności na samochód lub samochody, którymi wykonawca będzie wykonywał zamówienie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

I. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, polegającego na posiadaniu aktualnego zezwolenia na usługi transportowe w zakresie przewozu żywności na samochód lub samochody, którymi wykonawca będzie wykonywał zamówienie, wykonawca składa aktualny dokument zezwalający na usługi transportowe w zakresie przewozu żywności na samochód lub samochody, którymi wykonawca będzie wykonywał zamówienie. UWAGA: Wykonawca posiadający dokument z punktu 6.1.2. SIWZ, w którym mowa o prowadzeniu usług transportowych w zakresie przewozu żywności na samochód lub samochody, którymi będzie wykonywał zamówienie, nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu z punktu 6.1.3. SIWZ. II. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (Załącznik do Formularza ofertowego).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy, w szczególności w sytuacjach: 1.1. zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów; 1.2. wystąpienia okoliczności (zdarzeń), na które strony umowy nie miały wpływu, a okoliczności (zdarzenia) te dotyczyły działania lub zaniechania: a) osób trzecich, b) organów, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie, bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający, niemożliwy lub czyniący niemożliwym spełnienia świadczeń stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie lub istotnych postanowieniach umowy; 1.3. zmiany przedmiotu Umowy - w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalność: a) niż produkt będący przedmiotem Umowy oraz b) niż określone dla zmienianego produktu w SIWZ, c) w zakresie pozostałych cech i parametrów, gdy zmiana jest obojętna lub korzystna dla Zamawiającego. Warunki dostaw, świadczenia usług pozostają bez zmian z zastrzeżeniem postanowień niniejszego punktu. Wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone; 1.4. zmiany wartości umowy - w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia, w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 roku Nr 54, poz. 535 z późn. zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku od towarów i usług ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Zmiana wartości umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia Wykonawcy będzie dokonana w ten sposób, że należne Wykonawcy wynagrodzenie za wykonanie poszczególnych części umowy będzie obliczone z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia poszczególnych faktur VAT. 1.5. wprowadzenie zmian postanowień Umowy wymaga: a) zgodnej woli Stron, b) zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.uksw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie Dział Zamówień Publicznych (pokój nr 032) ul. Dewajtis 5, 01 815 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2013 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie Sekretariat Kanclerza (pokój nr 035) ul. Dewajtis 5, 01 815 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie zewnętrzne (w 85% z Europejskiego Funduszu Społecznego i 15% ze środków krajowych) w ramach Projektu: Kwalifikacja jakości w Uniwersytecie - Program Operacyjny Kapitał Ludzki: Projekt IV: Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1.: Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie: 4.1.1. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni, zgodnie z umową - nr UDA-POKL-04.01.01-00-155/11-00..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.