Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-19
Pabianice: remont części sieci trakcyjnej linii tramwajowej
Numer ogłoszenia: 208792 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto , ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2254600, faks 042 2254669.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont części sieci trakcyjnej linii tramwajowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje demontaż istniejących słupów oświetleniowych i słupa trakcyjnego montaż słupów oświetleniowo-trakcyjnych przeniesienie odciągów tramwajowych z budynków na słupy oświetleniowo-trakcyjne wymianę kabla zasilającego przy ul. Zamkowej 5 2. Pełny zakres prac związanych z wykonaniem zamówienia jest określony w posiadanych przez Zamawiającego projektach budowlanych opracowanych przez Biuro Projektowe PROGREG, 31 - 422 Kraków, ul. Powstańców 36-40 tj. a. Przeniesienie podwieszeń sieci trakcyjnej z budynków na słupy trakcyjne na terenie miasta Pabianic - Obiekt ul. Stary Rynek 8. - projekt objęty Zaświadczeniem wydanym przez Starostwo Powiatowe w Pabianicach, Wydział Architektury i Budownictwa znak AB.6743.183.2012 z dnia 30.04.2012r., b. Przeniesienie podwieszeń sieci trakcyjnej z budynków na słupy trakcyjne na terenie miasta Pabianic - Obiekt: ul. Zamkowa 5 - projekt objęty Zaświadczeniem wydanym przez Starostwo Powiatowe w Pabianicach, Wydział Architektury i Budownictwa znak AB.6743.182.2012 z dnia 30.04.2012r., oraz Załączniku Nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga dostarczenia do odbioru dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. 3.1. Powykonawczą inwentaryzację geodezyjną ułożonych kabli zasilających oraz nowo ustawionych słupów oświetleniowo-trakcyjnych. Inwentaryzacje załączone do dokumentacji muszą posiadać poświadczenie zarejestrowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Pabianicach. 3.2. Protokół odbioru wykonania prac podpisany przez przedstawicieli PGE Dystrybucja S.A Oddział Łódź-Miasto. 3.3. Protokół odbioru pasa drogowego przez zarządcę drogi tj. Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej, ul. Warzywna 1, 95-200 Pabianice 3.4. Oświadczenia i deklaracje w zakresie zastosowanych materiałów i wyrobów wynikające z wymogów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zmianami 4. Harmonogram robót i związane z tym wyłączenia oświetlenia ulicy Zamkowej oraz zmiany w kursowaniu linii tramwajowej nr 41, przed ich rozpoczęciem, Wykonawca robót uzgodni z 4.1. Oświetlenie ulicy - PGE Dystrybucja S.A Oddział Łódź-Miasto; Wydział Oświetlenia Ulic - Oddział Pabianice, ul. Piłsudskiego 19, 95-200 Pabianice 4.2. Kursowanie linii 41 Organizator transportu - Zarząd Dróg i Transportu w Łodzi, ul. Piotrkowska 175 Operator - Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne - Łódź Sp. z o.o. - Zakład Torów i Sieci, 90-132 Łódź, ul. Tramwajowa 6. 5. Zdemontowane słupy stanowią własność PGE Dystrybucja S.A Oddział Łódź-Miasto i będą zabrane przez tą firmę. 6. Zamawiający wymaga sporządzenia projektu organizacji ruchu wraz z uzgodnieniem go z zarządcą ruchu na terenie powiatu pabianickiego tj. Starostwem Powiatowym w Pabianicach. 7. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane roboty trzyletniej gwarancji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wys do 20% o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.16.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez oferenta jest krótszy, to w tym okresie wykonali minimum 3 prace polegające na robotach budowlanych w zakresie budowy linii komunikacyjnych z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie przynajmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą ważne uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz jedną osobą posiadającą ważne uprawnienia budowlane o specjalności elektroenergetycznej bez ograniczeń.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz oferty
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2 w zakresie: a) terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: - w następstwie, wykraczających poza terminy określone w KPA, procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno - prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia; - działania siły wyższej; - wstrzymania prac lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; b) wynikającym z podniesienia stawki VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pabianice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Inżyniera Miasta Urzędu Miejskiego w Pabianicach,
z siedzibą przy ul. św. Jana 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy złożyć u Zamawiającego w Biurze Obsługi Interesantów, ul. Zamkowa 16..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 17 w Pabianicach
- Budowa ulicy Miedzianej w Piątkowisku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 5102E - ul. Zgierska w Konstantynowie Łódzkim, gmina Konstantynów Łódzki
- Modernizacja bramy wjazd / wyjazd wraz z podjazdem w ramach projektu "SOR i pracownie diagnostyczne na miarę XXI - Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o."
- Usługi organizacji wyjazdu
- Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Piątkowisku o sale dydaktyczne
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wybudowanie kanalizacji kablowej oraz sieci światłowodowej do budynku przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie
- Rozbudowa monitoringu miejskiego
- Budowa drogi gminnej w Kuźnicy Czarnkowskiej - ul. Różana, Pocztowa, Parkowa, Akacjowa
- Przebudowa miejskiego systemu monitoringu
- Budowa ulicy Wiatrakowej w miejscowości Dachowa
- "Rozbudowa ul. Chrzanowskiego na odcinku od ul. W. Pola do ul. Filomatów we Wrocławiu" dla zadania inwestycyjnego nr 04350 pn.: "Program poprawy stanu technicznego infrastruktury drogowej"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.