To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-03
Pabianice: remont części sieci trakcyjnej linii tramwajowej.
Numer ogłoszenia: 285798 - 2012; data zamieszczenia: 03.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 208792 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2254600, faks 042 2254669.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont części sieci trakcyjnej linii tramwajowej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje demontaż istniejących słupów oświetleniowych i słupa trakcyjnego montaż słupów oświetleniowo-trakcyjnych przeniesienie odciągów tramwajowych z budynków na słupy oświetleniowo-trakcyjne wymianę kabla zasilającego przy ul. Zamkowej 5 2. Pełny zakres prac związanych z wykonaniem zamówienia jest określony w posiadanych przez Zamawiającego projektach budowlanych opracowanych przez Biuro Projektowe PROGREG, 31 - 422 Kraków, ul. Powstańców 36-40 tj. a. Przeniesienie podwieszeń sieci trakcyjnej z budynków na słupy trakcyjne na terenie miasta Pabianic - Obiekt ul. Stary Rynek 8. - projekt objęty Zaświadczeniem wydanym przez Starostwo Powiatowe w Pabianicach, Wydział Architektury i Budownictwa znak AB.6743.183.2012 z dnia 30.04.2012 r., b. Przeniesienie podwieszeń sieci trakcyjnej z budynków na słupy trakcyjne na terenie miasta Pabianic - Obiekt: ul. Zamkowa 5 - projekt objęty Zaświadczeniem wydanym przez Starostwo Powiatowe w Pabianicach, Wydział Architektury i Budownictwa znak AB.6743.182.2012 z dnia 30.04.2012 r., oraz Załączniku Nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga dostarczenia do odbioru dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. 3.1. Powykonawczą inwentaryzację geodezyjną ułożonych kabli zasilających oraz nowo ustawionych słupów oświetleniowo-trakcyjnych. Inwentaryzacje załączone do dokumentacji muszą posiadać poświadczenie zarejestrowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Pabianicach. 3.2. Protokół odbioru wykonania prac podpisany przez przedstawicieli PGE Dystrybucja S.A Oddział Łódź-Miasto. 3.3. Protokół odbioru pasa drogowego przez zarządcę drogi tj. Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej, ul. Warzywna 1, 95-200 Pabianice 3.4. Oświadczenia i deklaracje w zakresie zastosowanych materiałów i wyrobów wynikające z wymogów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zmianami 4. Harmonogram robót i związane z tym wyłączenia oświetlenia ulicy Zamkowej oraz zmiany w kursowaniu linii tramwajowej nr 41, przed ich rozpoczęciem, Wykonawca robót uzgodni z 4.1. Oświetlenie ulicy - PGE Dystrybucja S.A Oddział Łódź-Miasto; Wydział Oświetlenia Ulic - Oddział Pabianice, ul. Piłsudskiego 19, 95-200 Pabianice 4.2. Kursowanie linii 41 Organizator transportu - Zarząd Dróg i Transportu w Łodzi, ul. Piotrkowska 175 Operator - Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne - Łódź Sp. z o.o. - Zakład Torów i Sieci, 90-132 Łódź, ul. Tramwajowa 6. 5. Zdemontowane słupy stanowią własność PGE Dystrybucja S.A Oddział Łódź-Miasto i będą zabrane przez tą firmę. 6. Zamawiający wymaga sporządzenia projektu organizacji ruchu wraz z uzgodnieniem go z zarządcą ruchu na terenie powiatu pabianickiego tj. Starostwem Powiatowym w Pabianicach. 7. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane roboty trzyletniej gwarancji...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.16.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROGREG Sp. z o.o., ul. Dekarzy 7c, 30-414 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114165,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 120540,00
Oferta z najniższą ceną: 120540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 120540,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Przebudowa skrzyżowań drogi powiatowej nr 3304E - ul. Grota Roweckiego z ul. Bugaj i ul. Nawrockiego w Pabianicach w zakresie połączenia dróg rowerowych
- USŁUGA PRZYGOTOWANIA, DOWOZU I WYDANIA GORĄCYCH POSIŁKÓW ŚWIADCZENIOBIORCOM OBJĘTYCH POMOCĄ SPOŁECZNĄ PRZEZ MIEJSKIE CENTRUM POMOCY SPOŁECZNEJ W PABIANICACH
więcej: przetargi w Pabianicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.