eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Utrzymanie sprawności technicznej urządzeń, instalacji i sieci energetycznych w obiektach administrowanych przez Zakład Targowisk Miejskich w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-30

Katowice: Utrzymanie sprawności technicznej urządzeń, instalacji i sieci energetycznych w obiektach administrowanych przez Zakład Targowisk Miejskich w Katowicach
Numer ogłoszenia: 208868 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Targowisk Miejskich w Katowicach, ul. Gliwicka 154, 40-859 Katowice, woj. śląskie, tel. 032/ 250-40-08, fax (032) 250 40 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy Miasta Katowice.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie sprawności technicznej urządzeń, instalacji i sieci energetycznych w obiektach administrowanych przez Zakład Targowisk Miejskich w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie sprawności technicznej urządzeń, instalacji i sieci energetycznych w obiektach administrowanych przez Zakład Targowisk Miejskich w Katowicach, w tym w szczególności: - konserwacja 2 szt. stacji trafo 6/0,4/0,230 kV (lokalizacja Katowice ul. Pukowca), - konserwacja 35 szt. złączy kablowych, - przeglądy i konserwacja 70 szt. rozdzielni, - przeglądy i konserwacja 215 szt. opraw oświetlenia zewnętrznego na słupach oraz 440 opraw hermetycznych zewnętrznego oświetlenia jarzeniowego, - przeglądy i bieżące utrzymanie systemów oświetlenia zewnętrznego na terenach obiektów administrowanych przez ZTM, - przeglądy bieżące i utrzymanie w pełnej sprawności istniejących instalacji wewnętrznych w administrowanych obiektach, a w szczególności instalacje elektryczne, instalacje wentylacji, klimatyzacji oraz zasilanie systemów sterowania serwera i punktów poboru opłat, - wykonanie zasilania oraz montaż i demontaż dostarczonych ozdób okolicznościowych przez Zamawiającego, - drobne prace ślusarskie i spawalnicze. Miejsce wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia: 1. Katowice, ul. Gliwicka 154 (budynek administracyjny), 2. Katowice, ul. Pukowca 23 (targowisko), 3. Katowice, ul. Katowicka 61 (targowisko), 4. Katowice, Pl. K. Miarki (targowisko). Okres trwania zamówienia: 01.01.2008r.-31.12.2008r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.14.00 - Usługi energetyczne i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.40.00 - Usługi energetyczne i podobne Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Oryginalny kod CPV: 50.90.00.00 - Usługi instalacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 51.00.00.00 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - wykonawcy, których przedmiot działalności jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia, - wykonawcy, którzy będą realizować zamówienie pracownikami posiadającymi wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia do realizacji zamówienia, w tym pracownikami posiadającymi uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru i eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: - stacji trafo 6; 20 kV, - sieci niskiego napięcia: kablowej, napowietrznej, oświetlenia zewnętrznego, wewnętrznego (w obiektach administrowanych przez zamawiającego), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (w okresie ostatnich trzech lat świadczyli usługi o podobnym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) oraz dysponują potencjałem technicznym (podnośnik-zwyżka o wysokości min. 14m, niezbędny do konserwacji i usuwania awarii oświetlenia zewnętrznego) i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą zero - jedynkową
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). - Aktualne zaświadczenia: - właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego - właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenia o uzyskaniu przewidzianych prawem zwolnień, odroczeń lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykazanie co najmniej dwóch usług (załącznik nr 3 do SIWZ). - Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - według załącznika nr 5 do SIWZ. - Wypełniony formularz (Oferta) - wg załącznika nr 1 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna) - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 40-859 Katowice, ul. Gliwicka 154.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 07:30, miejsce: siedziba zamawiającego - pokój nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.