To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-15
Jaworzno: Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Jaworznie wraz z utrzymaniem czystości na przylegających terenach zewnętrznych.
Numer ogłoszenia: 20892 - 2013; data zamieszczenia: 15.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 493208 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 28, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 32 616-33-47 w. 181, 75-86-181, faks 32 7586-191.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Jaworznie wraz z utrzymaniem czystości na przylegających terenach zewnętrznych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymaga utrzymania czystości i porządku poprzez wykonywanie prac, które podzielono na:wykonywane codziennie, wykonywane cyklicznie, wykonywane przynajmniej dwa razy do roku. Do prac wykonywanych codziennie Zamawiający zalicza:opróżnianie i mycie koszy na śmieci, pojemników na ścinki z niszczarek do papieru, a następnie wynoszenie ich zawartości do kontenerów na zewnątrz budynku oraz bieżące ich uzupełnianie w worki foliowe, odkurzanie wykładzin (w tym w ciągach komunikacyjnych), mebli tapicerowanych oraz windy, zamiatanie i mycie na mokro schodów, poręczy i balustrad na klatkach schodowych, zamiatanie i mycie na mokro wszystkich powierzchni podłogowych, windy, wycieranie kurzu (z ławek, listew ozdobnych na korytarzach, mebli, regałów, półek, biurek, stołów, stolików, krzeseł, foteli, lamp biurowych, ram obrazów i godeł, parapetów okiennych, aparatów telefonicznych, obudowy komputerów, monitorów i drukarek oraz innego sprzętu znajdującego się w pomieszczeniach biurowych), mycie punktów przeszklonych (punkt kasowy, ochrona), utrzymywanie czystości w pomieszczeniach socjalnych wraz z bieżącym uzupełnianiem środków (płyn do mycia naczyń, jednorazowe kuchenne ręczniki papierowe) oraz w razie potrzeby mycie: naczyń, ekspresu do kawy i lodówek, utrzymywanie czystości w sanitariatach wraz z systematyczną dezynfekcją i bieżącym uzupełnianiem w toaletach środków higienicznych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, środki dezynfekujące i zapachowe), codzienne mycie kafelek i czyszczenie drzwi w toaletach oraz czyszczenie luster i baterii umywalkowych, czyszczenie urządzeń sanitarnych, pojemników na mydło, pojemników na ręczniki papierowe i papier toaletowy, suszarek do rąk oraz koszy na śmieci, bieżące usuwanie miejscowych zabrudzeń, opróżnianie popielnic (w tym czyszczenie i mycie), wynoszenie makulatury i pozostałych opakowań, bieżące utrzymanie czystości przy wejściu do budynków Sądu, szczególnie w dni deszczowe i zimowe (opady śniegu), w tym zapobieganie powstawaniu śliskości, oblodzenia, odśnieżanie i sypanie piaskiem, zgłaszanie wszelkich zauważonych usterek technicznych w sprzątanych pomieszczeniach, codzienne zamiatanie, a w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie oblodzeń, posypywanie piaskiem chodników wokół budynku, drogi wewnętrznej i wjazdu do Sądu do godziny 7oo, utrzymywanie czystości na terenie śmietnika, grabienie liści i usuwanie śniegu z parkingu, drogi wewnętrznej i wjazdu do Sądu w miarę potrzeb, utrzymanie w czystości sprzętu przeciwpożarowego, w tym hydrantów wewnętrznych, wykonywanie bieżących zleceń Zamawiającego. Do prac wykonywanych cyklicznie Zamawiający zalicza prace wykonywane: co najmniej raz na tydzień czyszczenie drzwi w pokojach, na korytarzach, mycie drzwi wejściowych, co najmniej raz na tydzień konserwacja mebli odpowiednimi preparatami, raz w miesiącu utrzymanie w czystości powierzchni pionowych (okładziny ścienne), co najmniej raz na kwartał mycie kaloryferów, w miarę potrzeb:podlewanie kwiatów, na zewnątrz: koszenie trawy, usuwanie chwastów i suchych gałęzi z drzew. Do prac wykonywanych przynajmniej dwa razy do roku Zamawiający zalicza: dwa razy w roku w terminie: wiosennym (kwiecień/maj) i jesiennym (październik/listopad) należy wykonać mycie wszystkich okien, futryn, parapetów zewnętrznych z blachy oraz mycie od strony wewnętrznej przeszklonych części w klatkach schodowych budynku, dwa razy w roku w terminie: wiosennym (kwiecień/maj) i jesiennym (październik/listopad):pranie wykładzin, wycieraczek w ciągach komunikacyjnych, dwa razy w roku w terminie: wiosennym (kwiecień/maj) i jesiennym (październik/listopad): konserwacja schodów i podłóg z PCV, gresu płytek ceramicznych i terakoty specjalnymi preparatami przystosowanymi do określonego podłoża, oraz podłóg z deski barlineckiej. Zamawiający zapewni Wykonawcy na własny koszt w każdym obiekcie bezpłatny dostęp do energii elektrycznej, ciepłej i zimnej wody. Zapewni dostęp do wszystkich pomieszczeń. Zapłaci za wywóz śmieci z kontenerów, w razie konieczności zapłaci za wywóz liści do utylizacji oraz za wywóz śniegu. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt do zaopatrzenia się w niezbędne narzędzia oraz sprzęt (w tym do odśnieżania), odzież ochronną i roboczą, środki czystości, środki dezynfekujące, artykuły chemii gospodarczej, worki foliowe, papier toaletowy, jednorazowe ręczniki papierowe dostosowane do istniejących pojemników, mydło w płynie, płyn do mycia naczyń, jednorazowe kuchenne ręczniki papierowe, środki zapachowe (w tym aerozole), piasek, sól itp. w ilościach zapewniających niezakłócone funkcjonowanie, dobrych jakościowo, gwarantujących wysoki poziom usługi sprzątania. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska, innych procedur w tym zakresie obowiązujących na terenie budynków i pomieszczeń objętych przedmiotem zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "TIP-TOP" MARCIN BAUEREK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "TIP-TOP" MARCIN BAUEREK
- Firma Usługowo-Handlowa TIP-TOP Marcin Bauerek, ul. Karola Marksa 12, 44-300 Wodzisław Śląski, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84878,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 69859,20
Oferta z najniższą ceną: 69859,20 / Oferta z najwyższą ceną: 179484,12
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej, do budynków mieszkalnych i obiektów użytkowych (...).
- "Sukcesywne przygotowanie posiłków dla dzieci szkolnych i przedszkolnych wraz z dostawą od stycznia do grudnia 2025''
- Sukcesywne przygotowywanie trzech posiłków dziennie dla dzieci z oddziałów przedszkolnych od stycznia do sierpnia 2025 r. i obiadu dla dzieci szkolnych wraz z dostawą od stycznia do grudnia 2025 r.
- "Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych od stycznia do czerwca 2025"
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 15 im. Jana Brzechwy w Jaworznie na 2025r.
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO na I PÓŁROCZE 2025r."
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi oraz delegaturze Kuratorium w Skierniewicach
- Usługa sprzątania pomieszczeń budynków oraz terenów wokół budynków
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- Kompleksowe utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w siedzibie Centrum Partnerstwa Społecznego "Dialog" im. A. Bączkowskiego przy ul. Limanowskiego 23 w Warszawie
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.