eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KętrzynUrządzenie terenu do organizacji imprez plenerowych przy ul. Kajki w Kętrzynie - etap I- Budynek usługowy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-06-25

Kętrzyn: Urządzenie terenu do organizacji imprez plenerowych przy ul. Kajki w Kętrzynie - etap I- Budynek usługowy
Numer ogłoszenia: 208962 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117218 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 752 05 20, faks 089 752 05 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Urządzenie terenu do organizacji imprez plenerowych przy ul. Kajki w Kętrzynie - etap I- Budynek usługowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Urządzenie terenu do organizacji imprez plenerowych przy ul. Kajki w Kętrzynie - etap I- Budynek usługowy obejmuje: a) roboty budowlane w zakresie : - roboty ziemne - fundamentowanie bezpośrednie i pośrednie (roboty palowe) - roboty konstrukcyjne - roboty wykończeniowe - roboty dekarskie i brukarskie (dach odwrócony) - roboty ociepleniowe ścian zewnętrznych b) roboty sanitarne: - przyłacza i instalacja wod-kan - instalacja co i ciepła technologicznego - instalacja p.poż. - instalacja wentylacji mechanicznej c) roboty elektryczne: - instalacja wewnętrzna elektryczna - przyłącze od ZK+TL do ZK1 - instalacja wewnętrzna siłowa obwodu R1 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki nr 5 - 7 do niniejszej SIWZ, 3. Do wskazanych w dokumentacji projektowej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zastosowanie ma określenie -lub równoważne, 4. wykonanie przedmiotu zamówienia będzie realizowane ze środków własnych Zamawiającego . 5. Przed złożeniem oferty, Wykonawca winien zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, wzorem umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. W dniu rozpatrzenia ofert Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca uwzględnił w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego oraz sprawdził w terenie warunki wykonania zadania i dokonał stosownych obmiarów niezbędnych do złożenia oferty. 6. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w dokumentacji projektowej obciążają wykonawcę zamówienia, wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę wykonania zamówienia, w związku z powyższym wymagane jest od wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.70 - Roboty budowlane w zakresie budynków rozrywkowych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1222370.68 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PREF-BUD SP. z o.o., ul. Przemysłowa 5, 11-400 Kętrzyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1222370.68
  • Oferta z najniższą ceną: 1222370.68 oferta z najwyższą ceną: 1236830.88
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.