eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzamotułyDOSTAWĘ APARAT DO KTG Z PELOTĄ DLA BLIűNIĄT 1 SZTUKA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-03

Szamotuły: DOSTAWĘ APARAT DO KTG Z PELOTĄ DLA BLIűNIĄT 1 SZTUKA
Numer ogłoszenia: 209012 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, fax. 061 2927102.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.szamotuly.med.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ APARAT DO KTG Z PELOTĄ DLA BLIűNIĄT 1 SZTUKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa APARATU DO KTG Z PELOTĄ DLA BLIűNIĄT 1 sztuka , w tym : a)dostawa 1 sztuki- aparatu do KTG z pelotą dla bliźniąt b)transport 1 sztuk i- aparatu do KTG z pelotą dla bliźniąt na koszt wykonawcy loco magazyn Zamawiającego, c)dostarczenie dokumentacji technicznej dotyczącej budowy, działania i obsługi aparatu do KTG z pelotą dla bliźniąt d)dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim e)przeszkolenie personelu w zakresie używania i prawidłowej konserwacji, f)sprawowanie bezpłatnego serwisu w okresie gwarancji. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 4.Przedmiot zamówienia musi być wyprodukowany w 2008 roku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia przez Wykonawcę wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 pkt. 1 ustawy Pzp. i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wynikające z art. 24 Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (druk w załączeniu do SIWZ ) b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć: a)oświadczenie Wykonawcy ,że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)oświadczenia Wykonawcy dotyczące potwierdzenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: a)prospektu, folderu , wydruku internetowego, materiałów marketingowych itp. potwierdzających , że oferowane urządzenia spełniają wymagane parametry techniczne (dokumenty te mogą być w języku obcym jednakże z tłumaczeniem na język polski ); b) oświadczenie Wykonawcy dotyczące potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia,posiada odpowiednią jakość i właściwości użytkowe oraz spełnia wymagania określone w aktualnie obowiązującej ustawie o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93/2004 poz.896 z 20 kwietnia 2004 roku); c)dokumenty potwierdzające spełnienie wszystkich wymagań dotyczące tego rodzaju sprzętu medycznego, obowiązujące zarówno w Polsce jak i Unii Europejskiej - tj. dokumenty przewidziane w aktualnie obowiązującej ustawie o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93/2004 poz.896 z 20 kwietnia 2004 roku); d) oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające że oferowany przedmiot zamówienia, spełnia warunki określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 oraz, że są potwierdzone w załączonych do oferty materiałach informacyjnych (prospekty, foldery)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szamotuly.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Sukiennicza 13 64-500 Szamotuły.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Sukiennicza 13 64-500 Szamotuły Sekretariat Dyrektora.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.