To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-19
Kraków: Dostawa wyrobów medycznych, wyrobów do receptury aptecznej i art. gospodarczych wg 13 pakietów
Numer ogłoszenia: 209050 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147920 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 64 68 502, faks 12 64 68 930.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szpital spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych, wyrobów do receptury aptecznej i art. gospodarczych wg 13 pakietów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych, wyrobów do receptury aptecznej - butelki, słoiki, pipety, nakrętki, pudełka, tuby do maści, wkłady do dozowania leków i art. gospodarczych - worki foliowe, oraz papier do aparatów EKG zgodnie z opisem pakietów zawartych w załączniku nr 1 specyfikacji. 2.Opis części zamówienia a) dopuszcza się składanie ofert częściowych, gdzie część stanowią: pakiet od 1 do 13 b) zastrzega się częściowy wybór ofert, gdzie część stanowią poszczególne pakiety od 1 do 13 c) oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danej części, określonego w załączniku nr 1 zostaną odrzucone. d) Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części niniejszego zamówienia. 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4.Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: - termin ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 m-cy od daty dostawy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.57.00 - Butelki, słoiki i flakoniki 30.19.76.30 - Papier do drukowania 18.14.20.00 - Okulary ochronne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET 1 - dostawa worków foliowych .
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HELPLAST J. Hadasik, M. Helbig, ul. Powstańców Śląskich 11, 43-190 Mikołów, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8796,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9870,75
Oferta z najniższą ceną: 9870,75 / Oferta z najwyższą ceną: 9870,75
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Słoiki szklane z nakrętką
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EQUIMED Hołda, Lenk, Tremecki spółka jawna,, ul. Prądnicka 46, 31-202 Krakó, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 555,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 645,75
Oferta z najniższą ceną: 645,75 / Oferta z najwyższą ceną: 645,75
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet 4 Butelka apteczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EQUIMED Hołda, Lenk, Tremecki spółka jawna, 31-202 Kraków,, ul. Prądnicka 46, 31-202 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102284,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43160,83
Oferta z najniższą ceną: 43160,83 / Oferta z najwyższą ceną: 60324,45
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet 5 Butelka recepturowa, sterylna jednorazowa + zakraplacz + nakrętka (zestaw
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ADM" PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI HANDLU i USŁUG Dariusz Michalski
jakie przetargi wygrała firma
"ADM" PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI HANDLU i USŁUG Dariusz Michalski
- ADM Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Usług Dariusz Michalski,, ul. Łukasiewicza 88, 35-604 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6150,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7380,00
Oferta z najniższą ceną: 7380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7380,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EQUIMED Hołda, Lenk, Tremecki spółka jawna,, ul. Prądnicka 46, 31-202 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 324,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 345,60
Oferta z najniższą ceną: 345,60 / Oferta z najwyższą ceną: 475,20
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: pakiet 7 Naczyńko hodowlane z żółtym korkiem sterylne, bez filtra pakowane po 25 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EQUIMED Hołda, Lenk, Tremecki spółka jawna,, ul. Prądnicka 46, 31-202 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1944,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1840,08
Oferta z najniższą ceną: 1840,08 / Oferta z najwyższą ceną: 1840,08
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: pakiet 11 Szpatułki drewniane jednorazowe pakowane po 100 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO CEZAL S A WROCŁAW ODDZIAŁ KRAKÓW
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO CEZAL S A WROCŁAW ODDZIAŁ KRAKÓW
- Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A. Wrocław O/ Kraków, ul. Balicka 117, 30-149 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5370,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5594,40
Oferta z najniższą ceną: 5594,40 / Oferta z najwyższą ceną: 5702,40
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: pakiet 12 Okulary do fototerapii dla noworodków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS SP. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2083,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1105,27
Oferta z najniższą ceną: 1105,27 / Oferta z najwyższą ceną: 2326,21
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: pakiet 13 Papier kratka w rolce do aparatu Ekg ASCARD -
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS SP. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze,, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6106,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3338,49
Oferta z najniższą ceną: 3338,49 / Oferta z najwyższą ceną: 3338,49
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa napojów, soków i wody mineralnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie obsługi ratowniczej kąpielisk nad Zalewem Bagry Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- 31/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części
- Dostawa, montaż i uruchomienie 4 (czterech) sztuk mikroskopów optycznych do obserwacji w świetle przechodzącym, w jasnym polu z kamerą oraz szkoleniem na potrzeby Wydziału Biologii UJ .
- Remont i przebudowa wybranych toalet budynku głównego Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie w zakresie robót budowlanych, instalacyjnych oraz wyposażenia i białego montażu(CPV 45453000-7)
- Usługa polegająca na ocenie sprawozdań finansowych (rocznych i końcowego) z realizacji projektu pn. "Regiony Rewitalizacji. Edycja 3.0" realizowanego w ramach Pomocy Technicznej ...
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Związku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
- Dostawa materiałów biurowych
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Wydziału Chemii"
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby szkoleń (doskonalenie zawodowe rolników)
- Dostawa materiałów biurowych w ramach realizacji projektu "Fachowcy w swojej branży II"
- Dostawa papieru na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w okresie od 01.08.2025 r. do 31.07.2026 r.
więcej: Okulary ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.