Ogłoszenie z dnia 2011-01-18
Dąbrówno: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do szkół (artykuły biurowe i papiernicze)
Numer ogłoszenia: 20913 - 2011; data zamieszczenia: 18.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dąbrówno, ul. Kościuszki 21, 14-120 Dąbrówno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6474089, faks 089 6474087.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do szkół (artykuły biurowe i papiernicze).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi umowa na dostawę pomocy dydaktycznych (artykuły biurowe i papiernicze) dla Publicznego Gimnazjum w Dąbrównie oraz szkół podstawowych w Dąbrównie, Elgnowie i Marwałdzie, w ramach projektów Ja też mogę zostać Omnibusem oraz Szansa na lepszą przyszłość (realizowanych w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki), w zakresie szczegółowo określonym w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego postępowania współfinansowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "KOMAX 9" KRZYSZTOF SIEMBIDA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "KOMAX 9" KRZYSZTOF SIEMBIDA
- Firma Handlowa KOMAX 9, ul. Towarowa 9, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22419,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22779,96
Oferta z najniższą ceną: 22779,96 / Oferta z najwyższą ceną: 24672,98
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego postępowania stanowiła wcześniej część innego zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, przy czym w postępowaniu tym na tę część nie wpłynęły żadne oferty. Konieczność udzielenia zamówienia jeszcze w 2010 r. wpłynęła na wybór trybu umożliwiającego szybkie przeprowadzenie postępowania, a ponieważ przedmiot niniejszej dostawy stanowią artykuły biurowe i papiernicze (tj. towary powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych) o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, przesłanki te uzasadniają udzielenie zamówienia w trybie zapytania o cenę (art. 70. ustawy Pzp).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów biurowych i niszczarek do NoOSG"
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- Dostawa materiałów dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Zakup i dostawy artykułów gospodarczych, biurowych i czystościowych
- "Dostawa artykułów piśmienno-biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia"
- DZP/46/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.