eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnikzadanie nr 1 - modernizacja osady służbowej - leśniczówki położonej w Lyskach przy ul. Wygony 12, zadanie nr 2 -



Ogłoszenie z dnia 2007-04-06

POZYCJA 20916

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rybnik: zadanie nr 1 - modernizacja osady służbowej - leśniczówki położonej w Lyskach przy ul. Wygony 12, zadanie nr 2 - remont lokalu mieszkalnego w Szczejkowicach przy ul. Rybnickiej 17 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rybnik, do kontaktów: Grzegorz Kamiński, ul. Kościuszki 36, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223748, fax 032 4221972, e-mail: rybnik@lasykatowice.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): rybnik@lasykatowice.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: PGL LP Lasy Państwowe; Inne:Gospodarka leśna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zadanie nr 1 - modernizacja osady służbowej - leśniczówki położonej w Lyskach przy ul. Wygony 12, zadanie nr 2 - remont lokalu mieszkalnego w Szczejkowicach przy ul. Rybnickiej 17. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Lyski koło Rybnika Szczejkowice koło Rybnika. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 Wykonanie modernizacji budynku mieszkalnego, rozbiórka istniejącego budynku gospodarczego, budowa nowego budynku gospodarczego Zadanie nr 2 Remont lokalu mieszkalnego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 (załącznik nr 1) - wykaz wykonanych robót o podobnym profilu w okresie od 01. 01.2002 r. do .31.03.2007 r. o wartości co najmniej 150 tys. zł netto wraz z pozytywnymi referencjami od zleceniodawców dotyczącymi tych prac (załącznik nr 2) - takie referencje należy dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przetargowym wraz z zał. nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - pisemne potwierdzenie z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym wykonawca ma rachunek bankowy informujące o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 200 000 PLN- wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Do złożenia ofert zostaną zaproszeni wszyscy wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem art. 51 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zadanie nr 1 Wymiana dachu o powierzchni 251 m2 Budowa budynku gospodarczego o powierzchni 60 m2 Montaż przydomowej oczyszczalni ścieków Budowa składu opału Rozbiórka istniejącego budynku gospodarczego o pow. 81,20 m2 Przebudowa kotłowni Przebudowa łazienki Zadanie nr 2 Remont lokalu mieszkalnego o powierzchni 61,74 m2 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej Wymiana instalacji wod-kan, c.o., elektryczej Przebudowa łazienki Remont podłóg i posadzek 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wysokość wadium została ustalona na 5 000 zł. Oferenci wnoszą wadium w terminie składania ofert w sposób określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O dopuszczenie do udziału w postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ustawy, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Warunki określone w podpunkcie \1\ zostały ujęte w załączniku nr 1 do ogłoszenia. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. w okresie od 01. 01.2002 r. do .31.03.2007 r. przeprowadzili prace budowlane na kwotę co najmniej 150 tys. zł netto i posiadają pozytywne referencje od zleceniodawców dotyczące tych prac - zał. nr 2, - takie referencje należy dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przetargowym wraz z zał. nr 2 3.złożą zaświadczenie wydane przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych, że nie zalegają z opłatami, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.złożą zaświadczenie wydane przez Urząd Skarbowy, że nie zalegają z opłatami, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. złożą informację o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 6. złożą pisemne potwierdzenie z banku, w którym wykonawca ma rachunek bankowy informujące o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 200 000 PLN- wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszym ogłoszeniu. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż w/w warunki wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 (załącznik nr 1) - wykaz wykonanych robót o podobnym profilu w okresie od 01. 01.2002 r. do .31.03.2007 r. o wartości co najmniej 150 tys. zł netto wraz z pozytywnymi referencjami od zleceniodawców dotyczącymi tych prac (załącznik nr 2) - takie referencje należy dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przetargowym wraz z zał. nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - pisemne potwierdzenie z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym wykonawca ma rachunek bankowy informujące o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 200 000 PLN- wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 20. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 0,9 2. okres gwarancji 0,1 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia Zostanie Przekazana wykonawcą, którzy zostali dopuszczeni. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.05.2007, godzina 10:00, w siedzibie zamawiającego: Rybnik, ul. Kościusdzki 36, pok. nr 8 - sala narad.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Załączniki nr 1-3 są publikowane na stronie internetowej nadleśnictwa 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.