eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzasnyszDostawa środków dezynfekcyjnych dla SPZZOZ w Przasnyszu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-09

Przasnysz: Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPZZOZ w Przasnyszu
Numer ogłoszenia: 209201 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Sadowa 9, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7534316, fax. 029 7534380.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.przasnysz.prv.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPZZOZ w Przasnyszu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych określonych w 10 pakietach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wpłaty wadium należy dokonać przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 18.09.2008 do godz. 10.00 na konto SP ZZOZ w Przasnyszu PKO BP SA. Oddział Centrum w Ostrołęce 41102038020000190200108746 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć DOSTAWY ARTYKUŁÓW DEZYNFEKCYJNYCH. Kwota wadium dla poszczególnych pakietów określona w SIWZ. Wadium może być również wnoszone w formach opisanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia mogą brać udział Oferenci którzy: 1. Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych tj. : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1,2 Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wypis z rejestru prowadzonego przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej - datowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) b) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do formularza ofert) wraz z aktualnymi zaświadczeniami: - zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z należnościami podatkowymi wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert - zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) wypełniony załącznik cenowy i druk oferty. e) Dowód wpłacenia / wniesienia wadium f) Wykaz podobnych, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub z okresu prowadzenia działalności jeżeli jest on krótszy niż 3 lata. Wskazane jest potwierdzenie wykazanych dostaw listami referencyjnymi. g) Dokumenty wymienione w pkt. II SIWZ h) Zaakceptowany wzór umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.przasnysz.prv.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Sadowa 9, 06-300 Przasnysz pok. Z123.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat SPZZOZ ul. Sadowa 9, 06-300 Przasnysz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - Higiena rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - Higiena rąk składa się z 3 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - Preparaty do antyseptyki skóry i błon śluzowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet II - Preparaty do antyseptyki skóry i błon śluzowych - Pakiet skłąda się z 5 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III - Mycie i dezynfekcja endoskopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet III - Mycie i dezynfekcja endoskopów - Pakiet skłąda się z dwóch pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV - Manualne mycie i dezynfekcja narzędzi oraz sprzętu anestezjologicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet IV - Manualne mycie i dezynfekcja narzędzi oraz sprzętu anestezjologicznego - Pakiet składa się z 1 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V - Manualne mycie i dezynfekcja narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet V - Manualne mycie i dezynfekcja narzędzi - Pakiet skłąda się z dwóch pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI - Mycie i dezynfekcja powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VI - Mycie i dezynfekcja powierzchni - Pakiet składa się z 7 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII - Maszynowe mycie sprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VII - Maszynowe mycie sprzętu medycznego - Pakiet składa się z 1 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII - Dezynfekcja sprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VIII - Dezynfekcja sprzętu medycznego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet IX - Maszynowe mycie i dezynfekcja narzędzi i sprzętu medycznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet IX - Maszynowe mycie i dezynfekcja narzędzi i sprzętu medycznego - Pakiet składa się z 6 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet X - Czyszczenie i dezynfekcja powierzchni i sprzętu w kuchni szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet X - Czyszczenie i dezynfekcja powierzchni i sprzętu w kuchni szpitalnej - Pakiet skłąda się z 8 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.