To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-23
Wrocław: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek
Numer ogłoszenia: 209408 - 2014; data zamieszczenia: 23.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184386 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7701 600, faks 71 7701 633.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek na potrzeby powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu, w następującym asortymencie i ilości: a) urządzenia wielofunkcyjne kolorowe, w ilości 3 szt., b) urządzenia wielofunkcyjne monochromatyczne, w ilości 5 szt., c) drukarki kolorowe w ilości 3 szt., d) drukarki monochromatyczne, w ilości 5 szt. 2. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod i nazwa określona we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 30232110-8 Drukarki laserowe, 42962000-7 Urządzenia drukujące i graficzne. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia (Załączniki nr 1 do SIWZ) oraz we Wzorze umowy (Załączniki nr 7 do SIWZ). 4. Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami określonymi w SIWZ. 5. Urządzenia drukujące dostarczone do siedziby Zamawiającego będą posiadać: a) deklarację zgodności CE, b) pełne wyposażenie dodatkowe zgodne ze specyfikacją producenta (kable, sterowniki, itp.), c) dokumentację techniczną użytkownika, d) instrukcję obsługi w języku polskim, e) karty gwarancyjne urządzeń, f) czytelny numer identyfikacyjny na każdym elemencie tego wymagającym. 6. Każde urządzenie drukujące posiada komplet materiałów eksploatacyjnych (tonery oraz bębny). 7. W ramach dostawy urządzeń wielofunkcyjnych Wykonawca jest zobowiązany do: a) zainstalowania ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, b) zainstalowania oprogramowania (sterowników, oprogramowania do zarządzania) na wskazanej przez Zamawiającego stacji roboczej w środowisku MS Windows 7 PL, c) skonfigurowania środowiska skanowania zgodnie z wymogami Zamawiającego (dobór sterowników, formatu dokumentu, lokalizacji wyników pracy, uprawnień użytkowników, itp.), d) przeszkolenia czterech pracowników Zamawiającego z obsługi urządzeń wielofunkcyjnych oraz dwóch administratorów z konfiguracji zarządzanymi urządzeniami. 8. Urządzenia mają posiadać zintegrowane w sobie wszystkie wymienione w specyfikacji funkcjonalności (w szczególności porty we/wy, elementy sterujące i funkcje zarządzające). 9. Wraz z dostawą urządzeń drukujących Wykonawca dostarczy komplet dokumentów, o których mowa w ust. 1 lit. c - e. 10. Każde urządzenie ma posiadać komplet materiałów eksploatacyjnych (tonery i bębny producenta urządzenia o maksymalnej pojemności/ wydajności). 11. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego urządzenia na swój koszt i ryzyko, własnym staraniem do 30 dni od daty podpisania umowy, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym terminu dostawy z co najmniej 4-dniowym wyprzedzeniem. 12. Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon w godzinach pracy Zamawiającego, a faxem i e-mailem przez całą dobę. 13. Wykonawca jest zobowiązany zareagować w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od zgłoszenia awarii/usterki (czas reakcji); czasem reakcji na zgłoszenie jest maksymalny czas, liczony w godzinach od 7:30 do 15:30 (w dni pracy Zamawiającego), jaki może upłynąć od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego za pośrednictwem telefonu/e-maila/faksu do czasu udzielenia odpowiedzi przez Wykonawcę/do przybycia Wykonawcy na miejsce awarii/usterki. 14. Wykonawca dokona naprawy w terminie nieprzekraczającym 4 dni od chwili zgłoszenia awarii/usterki; jeżeli upływ tych terminów nastąpi w dniu wolnym od pracy, naprawa zostanie dokonana w pierwszym dniu roboczym po dniu wolnym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 42.96.20.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
- Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o. o., ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71899,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 118503,52
Oferta z najniższą ceną: 118503,52 / Oferta z najwyższą ceną: 118503,52
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa warzyw, owoców, warzyw przetworzonych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i cukierniczych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
- "Sukcesywna dostawa nabiału do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Dostawa analizatora nanocząstek (Zadanie nr 1) oraz systemu do preparatywnej chromatografii cieczowej do oczyszczania białek (Zadanie nr 2)
- Dostawa produktu leczniczego - preparat Talquetamabum
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, monitorów oraz akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Postaw na zawodowców".
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- 12 miesięczna usługa dzierżawy 41 szt. urządzeń drukujących (fabrycznie nowe, używane, poleasingowe).
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.