Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-31
Wałcz: Modernizacja systemu grzewczego węzła grupowego zlokalizowanego przy ul. Kaszubskiej 4A w Wałczu - przedsięwzięcie termomodernizacyjne budynków mieszkalnych przy ulicach Kaszubskiej Nr 2, 3, 4, 5, 6; 1-go Maja 14; 30-32;
Tysiąclecia 12, 18.
Numer ogłoszenia: 209501 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Wałczu, ul. gen. L. Okulickiego 20, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2585053, fax 067 2585054.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu grzewczego węzła grupowego zlokalizowanego przy ul. Kaszubskiej 4A w Wałczu - przedsięwzięcie termomodernizacyjne budynków mieszkalnych przy ulicach Kaszubskiej Nr 2, 3, 4, 5, 6; 1-go Maja 14; 30-32; Tysiąclecia 12, 18..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji 8 budynków mieszkalnych zarządzanych przez TBS na terenie m. Wałcza zlokalizowanych przy ulicach : Kaszubskiej Nr 2, 3, 4, 5, 6; 1-go Maja 14; 30-32; Tysiąclecia 18 oraz budynku przy ul. Tysiąclecia 12 zarządzanego przez Związek Zarządców Nieruchomości WAM. W zakres rzeczowy obejmuje : 1.ocieplenie stropodachów wentylowanych wełną mineralną granulowaną gr. 15-16 cm metodą wdmuchiwania w 8 budynkach zarządzanych przez TBS, 2.docieplenie ścian zewnętrznych w technologii bezspoinowej styropianem grubości 13-14 cm oraz obróbki blacharskie zgodnie z dokumentacją projektową we wszystkich budynkach, 3.docieplenie stropów piwnic styropianem grubości 6 cm ułożonym od spodu konstrukcji w 8 budynkach zarządzanych przez TBS. 4.przebudowa klatek schodowych obejmująca demontaż luksferów, zamurowanie otworów gazobetonem z ociepleniem styropianem grubości 12-15 cm w budynkach przy ulicach Tysiąclecia 18 oraz 1-go Maja 30-32 5.wymianę okien na klatkach schodowych budynkach przy ul. Kaszubskiej 3, 5, 6 oraz w budynku przy ul. 1-go Maja 14 wymianę okien na klatkach schodowych , piwnicy i wymianę wejściowych drzwi stalowych 6.modernizacja instalacji grzewczych w docieplanych budynkach polegająca na chemicznym oczyszczeniu instalacji i regulacji hydraulicznej we wszystkich budynkach oraz w budynkach przy ulicach Tysiąclecia 12 i 18 oraz 1-go Maja 14 montaż automatycznych zaworów podpionowych, oraz montaż zaworów termostatycznych w budynku przy ul. 1-go Maja 14.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wnoszone przed składaniem ofert. Na część 1 - 3.800 zł, słownie : trzy tysiące osiemset zł, Na część 2 - 32.000 zł słownie : trzydzieści dwa tysiące zł - na wszystkie budynki, Lub 3.400 zł, słownie : trzy tysiące czterysta zł na każdy z budynków Na część 3 - 3.800 zł, słownie : trzy tysiące osiemset złotych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. Nr 173 poz. 1807 ),, 2) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i w tym względzie : 1.dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje i które mogą być wyznaczone na stanowiska : a)Kierownika Budowy ( dla części I i II ) - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej odpowiadające wymaganiom określonym w art.12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami odpowiadającymi przedmiotowi zamówienia, b)Kierownicy robót ( tylko dla części II i III ) - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności konstrukcyjno - budowlanej - 3 osoby (dla części II - odpowiednio na 3 budynki jeden kierownik robót ) oraz ( dla części III ) - w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych - 1 osoba, c)Kadra kierowania budową musi posiadać : stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r - zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 2.wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające lub protokoły końcowego odbioru) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia stosowanie do proponowanej części zamówienia, 3.w okresie ostatnich dwóch lat tj. 2006r, 2005r zatrudniali nie mniej niż 10 osób, 4.dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia : dla części I - urządzenia do wdmuchiwania wełny granulowanej, środki transportu dostawcze - 2; dla części II- rusztowania składane min. na 3 budynku, środki transportu ciężarowego - 2, środki transportu dostawcze - 2 ), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, i w tym względzie : dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 200.000 zł - dla części I i III, 250.000 zł dla części II, 3.posiadają ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie min. podstawowym, 4) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać ofertę muszą wykazać, że :każdy z osobna :nie podlegają wykluczeniu z postępowania, posiadają uprawnienia do działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu działalności gospodarczej w zakresie min. podstawowym, wspólnie muszą wykazać, że :dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z ww. warunkiem, dysponują odpowiednim i niezbędnym sprzętem technicznym, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. Przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że : 1.posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców. B. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek Nr 1. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia 1.Osoby przewidziane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie posiadają odpowiednie uprawnienia w zakresie i specjalności, stosownie do rodzaju wykonywanych czynności odpowiadające wymaganiom budowy. 2.Posiadają uprawnienia do określonej działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.Nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US ). 4.Wobec wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości. 5.Wykonawcy będący osobą fizyczną, wspólnicy spółek jawnych, członkowie zarządu osób prawnych, dyrektor przedsiębiorstwa państwowego - nie zostali skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6.Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. 7.Posiadają niezbędną ilość środków finansowych gwarantujących bieżące wykonywanie zamówienia. 8..Posiadają ubezpieczenie OC z tytułu działalności gospodarczej. Ocena spełniania warunku : spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Warunek Nr 2. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zadania. 1.dysponowanie odpowiednim sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia 2.dysponowanie pracownikami zdolnymi do wykonania zadania, w zależności od wybranej części zamówienia : izolerzy, specjaliści ogólnobudowlani, specjaliści w zakresie montażu instalacji sanitarnych. Ocena spełniania warunku : spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Warunek Nr 3. Znaczenie warunku - 80 % Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocenie będą podlegać : ilość wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. stosownie do wybranej części zamówienia. Sposób oceny spełniania warunku : Warunek będzie oceniany w skali 0 - 100 pkt. Ocena spełniania warunku dokonywana będzie na zasadzie proporcji matematycznej. Oceną za powyższy warunek będzie ilość pkt, która następnie zostanie pomnożona przez współczynnik = 0,80. Podstawą będzie ilość zakwalifikowanych do oceny robót budowlanych odpowiadających warunkowi jw. Warunek Nr 4. Znaczenie warunku - 20 % Ocena sytuacji finansowo - ekonomicznej. Sposób oceny spełniania warunku : Warunek będzie oceniany następująco : a)wielkość przychodów za rok obrotowy 2005r wg proporcji - w skali 0 - 20 pkt, b)wielkość przychodów za rok obrotowy 2006r wg proporcji - w skali 0 - 40 pkt, c)wskaźnik rentowności = zysk netto/przychody netto za rok obrotowy 2006r wg proporcji - w skali 0 - 40 pkt. Ocena spełniania warunku dokonywana będzie za poszczególne elementy oceny a, b, c na zasadzie proporcji matematycznej. Oceną wykonawcy za ten warunek będzie suma pkt. uzyskana za ( a + b + c ) wg zasady jw., która następnie zostanie pomnożona przez współczynnik = 0,20 Dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie ocena będzie dokonywana wg zasad jw. a elementy oceny : a, b, c będą obliczane ze zsumowanych od partnerów wielkości podlegających ocenie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu. 3.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z krótkimi informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i wg potrzeby zaświadczenia lub decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora nadzoru Budowlanego. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5.Informacja banku lub SKOK, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 6.Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej. 7.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. 8..Informacja dotycząca przeciętnej liczby zatrudnianych w okresie ostatnich 2 lat pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, a w przypadku, jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. 9.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu przedmiotu, dat wykonania i adresów odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 10.Rachunek zysków, strat i zobowiązań i należności za lata obrotowe 2005 i 2006 lub inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za lata obrotowe 2005r i 2006r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 11.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku : 1.pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2.wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3.oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej : składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w pkt. lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument, o którym mowa w pkt lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: p. Andrzej Szachów i p. Daniela Dudzicz - TBS Sp. z.o.o w Wałczu.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 10:00, miejsce: sekretariat TBS Wałcz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ocieplenie stropodachów wentylowanych wełną mineralną granulowaną gr. 15-16 cm metodą wdmuchiwania w 8 budynkach zarządzanych przez TBS..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ocieplenie stropodachów wentylowanych wełną mineralną granulowaną gr. 15-16 cm metodą wdmuchiwania w 8 budynkach zarządzanych przez TBS,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Docieplenie ścian zewnętrznych w technologii bezspoinowej styropianem grubości 13-14 cm, docieplenie stropów piwnic, wymiana okien na klatkach schodowych oraz obróbki blacharskie zgodnie z dokumentacją projektową..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.docieplenie ścian zewnętrznych w technologii bezspoinowej styropianem grubości 13-14 cm oraz obróbki blacharskie zgodnie z dokumentacją projektową we wszystkich budynkach, 2.docieplenie stropów piwnic styropianem grubości 6 cm ułożonym od spodu konstrukcji w 8 budynkach zarządzanych przez TBS. 3.przebudowa klatek schodowych obejmująca demontaż luksferów, zamurowanie otworów gazobetonem z ociepleniem styropianem grubości 12-15 cm w budynkach przy ulicach Tysiąclecia 18 oraz 1-go Maja 30-32 4.wymianę okien na klatkach schodowych budynkach przy ul. Kaszubskiej 3, 5, 6 oraz w budynku przy ul. 1-go Maja 14 wymianę okien na klatkach schodowych , piwnicy i wymianę wejściowych drzwi stalowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00-9, 45.32.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja instalacji grzewczych w docieplanych budynkach polegająca na chemicznym oczyszczeniu instalacji i regulacji hydraulicznej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja instalacji grzewczych w docieplanych budynkach polegająca na chemicznym oczyszczeniu instalacji i regulacji hydraulicznej we wszystkich budynkach oraz w budynkach przy ulicach Tysiąclecia 12 i 18 oraz 1-go Maja 14 montaż automatycznych zaworów podpionowych, oraz montaż zaworów termostatycznych w budynku przy ul. 1-go Maja 14..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- " Termomodernizacja i remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego ul. Kościuszkowców 4 w Wałczu"
- Rozbudowa i przebudowa budynku Oddziału Psychiatrycznego o Punkt Zgłoszeniowo-Konsultacyjny z Poradnią Zdrowia Psychicznego i pomieszczeniami dla zespołów leczenia środowiskowego
- Dostawa lotniczych tratw ratunkowych.
- "Budowa dojazdu pożarowego nr 22 w leśnictwie Ostrowiec - ETAP V"
- Dostawa wraz z montażem zespołu sprężarkowego do zasilania stacji wytwarzania mieszanin oddechowych
- Dostawa wyposażenia mebli na potrzeby utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz budowa kompleksu sportowego Orlik przy Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych, ul. Zemborzycka 82 w Lublinie (...)
- Wykonanie remontu Sali wykładowej nr 24 w budynku dydaktycznym wraz z przynależnym tarasem oraz remontu schodów wejściowych w budynku przy ul. Policjantów 11, na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń parteru budynku Zespołu Szkół w Wysokiem na Klub Malucha"
- Remont przebudowa i termomodernizacja wraz z przebudową infrastruktury przy ul. Przybrzeżnej 24 w Gdańsku "STOP SMOG "
- SVA/4620-149/2025 Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynkach nr 4 i 5 na terenie kompleksu wojskowego w m. Giżycko.
- "Remont dwóch dachów: US Wyszków, US Warszawa - Mokotów w trybie zaprojektuj i wybuduj".
więcej: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.