eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZagospodarowanie działki Domu Pracy Twórczej ASP w Krakowie przy ul. Harenda 16 w Zakopanem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-14

Kraków: Zagospodarowanie działki Domu Pracy Twórczej ASP w Krakowie przy ul. Harenda 16 w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 209568 - 2015; data zamieszczenia: 14.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 179536 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, Plac Matejki 13, 31-157 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 2992041, faks 12 4226566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie działki Domu Pracy Twórczej ASP w Krakowie przy ul. Harenda 16 w Zakopanem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie działki Domu Pracy Twórczej ASP w Krakowie przy ul. Harenda 16 w Zakopanem na działkach nr ewid. 35/1, 35/2 obręb 34. 2. Zakres robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem: a) roboty ziemne b) prace w zakresie instalacji sanitarnej, elektrycznej i odwodnienia terenu c) prace w zakresie budowy dróg i parkingów d) prace w zakresie nasadzenia zieleni e) dostawę i montaż i budowę elementów małej architektury Ponadto Zamawiający wymaga wykonania wszelkich robót towarzyszących, tymczasowych, porządkowych, zabezpieczających - niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy. Roboty te Wykonawca ujmie w kalkulacji ceny oferty. 3.Zamawiający posiada prawomocne pozwolenie na budowę. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa opracowana przez: AUTORSKA PRACOWNIA ARCHITEKTONICZNA PROJEKTOWA ZENONA REMI, JAR SP. Z O.O. 34-500 ZAKOPANE, UL. KRUPÓWKI 48/5 - architektura, zieleń - mgr inż. arch Zenon A. Remi, drogi - mgr inż. Piotr Turek, branża elektryczna: projektant inż. Antoni Słaboń, branża sanitarna - mgr inż. Paweł Kasperski, stanowiąca integralną część specyfikacji (załączniki nr 1 do nr 3) 5. Całość prac objętych powyższym opracowaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi normami oraz przepisami bezpieczeństwa pracy i na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 10 do specyfikacji. Prace wykonywane będą w obiekcie czynnym. 6. Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiejkolwiek części dokumentacji z w postępowaniu pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych niżej warunkach. 1) W przypadku gdy Zamawiający określił przedmiot zamówienia wskazując producenta, znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne bądź pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnej pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Za równoważny, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanych materiałów, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę materiały, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte w opisie przedmiotu zamówienia materiały o podanych parametrach referencyjnych. 3) Na etapie realizacji umowy (w czasie trwania robót budowlanych) zamawiający nie będzie dopuszczał zastosowania materiałów i rozwiązań równoważnych w stosunku do zaproponowanych w ofercie. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych. 8. Gwarancja i warunki płatności: 1) Zamawiający wymaga udzielenia min. 3-letniej gwarancji na wykonane roboty. Uwaga: Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z rozdz. XVI SIWZ Kryteria i tryb oceny ofert 2) Zamawiający wymaga udzielenia Zamawiającemu okresu rękojmi równemu okresowi udzielonej gwarancji. Okres rękojmi liczony jest od dnia końcowego odbioru robót. 3) Zapłata za realizację przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 30 dni od daty potwierdzającej dostarczenie prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu, na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym jako załącznik nr 10 integralną część specyfikacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STAN Zakład Remontowo - Budowlany Bieniek Stanisław, Bieniek Andrzej Spółka Jawna, ul. Kościuszki 145, 34-530 Bukowina Tatrzańska, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 504932,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 357856,61

  • Oferta z najniższą ceną: 355060,81 / Oferta z najwyższą ceną: 464629,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.