To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-14
Wrocław: Pozyskanie kadry specjalistów do projektu Wdrażanie usprawnień zarządczych w partnerstwie dolnośląskich JST, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego zwanym dalej EFS w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, zwanym dalej PO KL podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
Numer ogłoszenia: 209694 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163156 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej S.A., ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 783 53 10, faks 0-71 783 53 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pozyskanie kadry specjalistów do projektu Wdrażanie usprawnień zarządczych w partnerstwie dolnośląskich JST, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego zwanym dalej EFS w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, zwanym dalej PO KL podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 zadania: Zadanie nr 1 - Pełnienie funkcji Specjalisty do spraw rozliczeń. Zakres obowiązków: 1. weryfikacja prawidłowości dokumentów finansowo - księgowych, 2. zatwierdzenie kosztów pod względem ich kwalifikowalności i zgodności z budżetem projektu, 3. rozliczanie projektu, ewidencjonowanie wydatków, 4. konstruowanie harmonogramu płatności, 5. kontrola wykonania budżetu projektu, 6. sporządzanie kumulatywnych zestawień dokumentów potwierdzających wydatki na koniec każdego miesiąca w rozbiciu na zadania w projekcie, 7. konstruowanie wniosków o płatność w części finansowej, 8. bieżąca współpraca z pozostałą kadrą projektu, Pełnienie funkcji Specjalisty do spraw rozliczeń będzie odbywać się pod kierownictwem Zleceniodawcy oraz w miejscu i czasie przez niego wyznaczonym. Zadanie nr 2 - Pełnienie funkcji Specjalisty do spraw monitoringu i ewaluacji. Zakres obowiązków: 1. koordynacja i monitoring wskaźników realizacji projektu, 2. sprawozdawczość ze wskaźników realizacji projektu, 3. przygotowanie, przeprowadzenie i analiza ankiet ewaluacyjnych, 4. opracowanie raportów ewaluacyjnych, 5. stosowanie działań naprawczych. Przy pełnieniu funkcji Specjalisty do spraw monitoringu i ewaluacji niezbędna jest znajomość nakładki PEFS tj. obsługi i funkcjonowania Podsystemu Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego. Pełnienie funkcji Specjalisty do spraw monitoringu i ewaluacji będzie odbywać się pod kierownictwem Zleceniodawcy oraz w miejscu i czasie przez niego wyznaczonym. Zadanie nr 3 - Pełnienie funkcji Specjalisty do spraw rekrutacji i promocji. Opis przedmiotu zamówienia: Zakres obowiązków: 1. zakup materiałów biurowych i promocyjnych, 2. przygotowywanie koncepcji i realizacja działań promocyjnych, 3. nadzór nad aktualizacją strony internetowej projektu, 4. rekrutacja uczestników szkoleń przeprowadzanych w projekcie, 5. opracowanie regulaminu rekrutacji i szkoleń przeprowadzanych w projekcie, 6. współpraca z Kierownikiem projektu i Koordynatorem merytorycznym. Pełnienie funkcji Specjalisty do spraw rekrutacji i promocji będzie odbywać się pod kierownictwem Zleceniodawcy oraz w miejscu i czasie przez niego wyznaczonym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.61.00.00 - (6) Zapewnianie usług personelu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt Wdrażanie usprawnień zarządczych w partnerstwie dolnośląskich JST, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego zwanym dalej EFS w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, zwanym dalej PO KL podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pełnienie funkcji Specjalisty do spraw rozliczeń
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pan Jacek Birunt, ul. Asnyka 60/60, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 111000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 111000,00
Oferta z najniższą ceną: 111000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 111000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pełnienie funkcji Specjalisty do spraw monitoringu i ewaluacji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pani Ewa Kaucz, ul. Świętokrzyska 36/12, 50-327 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 74000,00
Oferta z najniższą ceną: 74000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 135420,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pełnienie funkcji Specjalisty do spraw rekrutacji i promocji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pan Paweł Pudełko, Lenartowice 27/2, 55-330 Miękinia, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 74000,00
Oferta z najniższą ceną: 74000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 135420,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawy środków higienicznych ( papier, ręczniki, worki) , pojemników na: ręczniki, mydła, środki dezynfekcyjne i papier toaletowy oraz naczyń jednorazowych z podziałem na trzy zadania.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 109 WE WROCŁAWIU
- SZP/243-344/2025 Dostawa specjalistycznych sond do oscyloskopów w ramach projektu pn."Centrum Technologii Bezpieczeństwa Publicznego" nr FEDS.01.01-IZ.00-0003/24 - zadania.
- SZP/243-336/2025,Dostawa kontrolerów sieci bezprzewodowej
- SZP/243-348/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej.
- Usługi w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, kuchennych i toaletach dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej, w podziale na 2 zadania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





