Ogłoszenie z dnia 2009-11-16
Brzeg: Roboty dodatkowe nie przekraczające 50% wartości zamówienia podstawowego Remont sanitariatów w budynku PSP nr 1 w Brzegu
Numer ogłoszenia: 209737 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dodatkowe nie przekraczające 50% wartości zamówienia podstawowego Remont sanitariatów w budynku PSP nr 1 w Brzegu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach robót dodatkowych Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania następujących robót budowlanych: - usunięcie podłoża gruntowego, - usunięcie podłoża z gruzem ( rozbiórka kanałów ceglanych ) - wykonanie podsypki , zagęszczanie, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej wraz z podkładem betonowym, - wykonanie izolacji cieplnej ze styropianu , zbrojenia przeciwskurczowego i posadzki betono-wej, - wykonanie robót instalacyjnych i regulacyjnych na instalacji c.o., - przemurowanie nadproży łukowych na proste, - wykonanie i montaż 4 szt okien, Wykonawca zapewni nadzór oraz właściwe przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. na remonto-wanym obiekcie i ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe z nieprzestrzegania przez Wykonawcę tych przepisów. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować na własny koszt teren robót i przekazać go Zamawiającemu w terminie określonym w § 2 umowy. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować zaplecze budowy wraz z dostawą mediów dla po-trzeb wykonywanych robót budowlanych na własny koszt na terenie udostępnionym przez Za-mawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia terenu prac z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a po-wstałych w związku z prowadzonymi pracami. Roboty remontowe, stanowiące przedmiot niniejszej umowy wykonywane będą zgodnie z projektami budowlano-wykonawczymi, przedmiarami robót, sztuką budowlaną, obowiązu-jącymi przepisami prawa, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współcze-snej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Materiały i urządzenia użyte przez Wykonawcę powinny posiadać oznakowanie CE lub B i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz rozporządzeniami wyko-nawczymi, wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także wymogom do-kumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót. Na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: dokumenty uprawniające do oznakowania wyrobów zna-kiem CE i B, certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne: a) za zwłokę w wykonaniu robót stanowiących przedmiot umowy w wysokości 0,2 % wyna-grodzenia brutto, o którym mowa w § 9 niniejszej umowy za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu określonego w § 2 niniejszej umowy. b) za zwłokę w usunięciu wad w okresie rękojmi lub gwarancji w wysokości 0,2 % wynagro-dzenia brutto, o którym mowa w § 9 niniejszej umowy za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu wyznaczonego przez Zamawiającego na usuniecie wad, zgodnie z §16 ust. 2. c) za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 10% wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Zamawiającemu przysługuje prawo do dochodzenia odszkodowania przewyższającego karę umowną do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody. Zamawiający ma prawo do potrącenia kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 80330.57 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO - PRODUKCYJNY "TAKAR" Andrzej Karaś
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO - PRODUKCYJNY "TAKAR" Andrzej Karaś
- Zakład Usługowo-Produkcyjny TAKAR A. Karaś, ul. Dąbrowskiego 28, 49-340 Lewin Brzeski, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 80330.57
- Oferta z najniższą ceną: 80330.57 oferta z najwyższą ceną: 80330.57
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- "Pielęgnacja oraz wycinka drzew i zakrzaczeń na terenie powiatu brzeskiego w 2025 r."
- "Przebudowa drogi powiatowej 1193 O ul. Wrocławskiej w m. Brzeg - etap II"
- Realizacja świadczeń zdrowotnych w zakresie usług specjalistycznego transportu sanitarnego na rzecz pacjentów Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Pakiet 1 - Transport "S".
- "Przebudowa ul. Trzech Kotwic"
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Higieny Komunalnej Sp. z .o.o. w Brzegu
- Odbudowa boiska wielofunkcyjnego sportowego przy Zespole Szkół Budowlanych w Brzegu
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami 3 łazienek w Szkole Podstawowej nr 7 w Chełmie
- "Budowa Samorządowego Żłobka Miasta Rumi przy ul. Reja w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj".
- "Modernizacja oddziałów przedszkolnych i placów zabaw" w ramach proj: "Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
- Modernizacja łazienek oraz pomieszczenia socjalnego w Urzędzie Miejskim w Wyszkowie
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Piotraszewie, gmina Dobre Miasto
- Rozbiórka istniejących budynków oraz budowa budynku żłobka publicznego przy ul. Prusa w Ząbkach wraz z infrastrukturą i wyposażeniem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.