Ogłoszenie z dnia 2007-10-31
Głogów: Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego w Zespole Szkół Zawodowych im. Komisji Edukacji Narodowej w Głogowie.
Numer ogłoszenia: 210028 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych im. Komisji Edukacji Narodowej, pl. Jana z Głogowa 7, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8341853, fax 076 8341853.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zszglogow.scholaris.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Zawodowych im. Komisji Edukacji Narodowej w Głogowie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego w Zespole Szkół Zawodowych im. Komisji Edukacji Narodowej w Głogowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie systemu monitoringu wizyjnego w Zespole Szkół Zawodowych w Głogowie. 2. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa:szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ,projekt umowy - załącznik nr 3 do SIWZ. Kod CPV 32234000 - 2 - kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym, 30231250 - 4 - monitory ekranowe, 32333100 - 7 - rejestratory obrazu wideo, 32520000 - 4 - sprzęt i kable telekomunikacyjne, 45317000 - 2 - inne instalacje elektryczne, 30232000 - 4 - różny sprzęt komputerowy. 3.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, postanowieniami projektu umowy, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 6 września 2007r. oraz Uchwałą Rady Ministrów nr 156/2007 z dnia 5 września 2007r. 4.Istniejący rejestrator obsługujący obecnie 5 kamer należy zastąpić wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia rejestratorem spełniającym wymogi 5.Wykonawca ma obowiązek przed opracowaniem oferty zapoznać się z obiektem oraz zakresem prac. 6.Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. 7.W przypadku podzlecenia części robót podwykonawcy niepodanemu w ofercie Wykonawca ma obowiązek uzgodnić to z Zamawiającym (przed wprowadzeniem podwykonawcy na teren budowy). Zgodnie z art. 36 ust. 4 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy. 8.Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawcy. 9. amawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i ofert wariantowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.23.40.00 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym Kod CPV wg słownika 2008: 32.23.40.00 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym 30.33.31.00 - 30.33.31.00 Oryginalny kod CPV: 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo Oryginalny kod CPV: 32.52.00.00 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 32.52.00.00 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Oryginalny kod CPV: 30.23.20.00 - Różny sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. z 2006r. Dz. U. Nr 164 poz. 1163 z późniejszymi zmianami), tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.). 2.w okresie ostatnich 3 lat wykonali co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu systemu monitoringu wizyjnego w szkole o zbliżonym charakterze. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający, ze została ona wykonana należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku dostarczenia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert winno ono posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów, dokonanej w terminie jak wyżej. 2.wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy wraz z określeniem sposobu reprezentacji podmiotu, o ile nie wynika to właściwego rejestru lub umowy, 3.wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców, a także załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ, 4.oświadczenie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 pkt. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 do SIWZ, Z postępowania Zamawiający wykluczy wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p. Stosownie do treści art. 26 ust. 3 u.p.z.p., Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oferta wykonawcy wykluczonego zostanie uznana przez Zamawiającego za odrzuconą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zszglogow.scholaris.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych im. Komisji Edukacji Narodowej 67-200 Głogów Plac Jana z Głogowa 7 woj. dolnośląskie.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych im. Komisji Edukacji Narodowej 67-200 Głogów Plac Jana z Głogowa 7 woj. dolnośląskie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów.
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".
- "Rozwój specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania w Gminie Miejskiej Głogów"
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej polegająca na budowie ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 905 w miejscowości Boronów - ul. Wolności wraz z oświetleniem
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa siedziby Nadleśnictwa Konin wraz z zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórką istniejącego budynku siedziby i budynku gospodarczego
- Montaż instalacji klimatyzacji pomieszczeń w budynku użytkowym przy ul. św. Elżbiety 3 we Wrocławiu
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.