Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2014-02-03
Koszalin: Materia³y opatrunkowe
Numer og³oszenia: 21019 - 2014; data zamieszczenia: 03.02.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Miko³aja Kopernika , ul. T. Cha³ubiñskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 3488103, faks (094) 3488103.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swk.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Materia³y opatrunkowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - gaza opatrunkowa -75000 szt.; Zadanie nr 2 - kompresy gazowe -7600 op.; Zadanie nr 3 - rêkawy opatrunkowe i opaski gipsowe -15875 mb, 23500 szt.; Zadanie nr 4 - lignina -10000 kg; Zadanie nr 5 - wata, gaza opatrunkowa bielona -200 op., 7000 mb; Zadanie nr 6 - opaski dziane i elastyczne -115000 szt.; Zadanie nr 7 - pieluchomajtki dla doros³ych jednorazowego u¿ytku -50800 szt.; Zadanie nr 8 - bardzo ch³onne podk³ady -25800 szt; Zadanie nr 9 - tupfery gazowe, podk³ady ginekologiczne -14148 op.; Zadanie nr 10 - zestawy zabiegowe ja³owe sterylizowane par± wodn± -819500 zestaw; Zadanie nr 11 - opaski gipsowe -750 szt; Zadanie nr 12 - podk³ady podgipsowe syntetyczne -12000 szt.
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania.Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
posiadaj± wiedzê i do¶wiadczenie do wykonania zamówienia.Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
dysponuj± odpowiednim potencja³em technicznym. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej prawid³ow± realizacjê zamówienia.Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które maj± zostaæ dostarczone, których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez wykonawcê na ¿±danie zamawiaj±cego;
- za¶wiadczenie niezale¿nego podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ¿e dostarczane produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym;
- za¶wiadczenie niezale¿nego podmiotu zajmuj±cego siê po¶wiadczaniem zgodno¶ci dzia³añ wykonawcy z normami jako¶ciowymi, je¿eli zamawiaj±cy odwo³uj± siê do systemów zapewniania jako¶ci opartych na odpowiednich normach europejskich;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Wykonawca sk³ada nastêpuj±ce dokumenty: 1)o¶wiadczenie dotycz±ce danych wykonawcy; 2)opis przedmiotu zamówienia; 3)formularz ofertowy; 4)próbki dostawy zgodne ze z³o¿on± ofert±: Zadanie nr 1 - po 1 sztuce z ka¿dej pozycji formularza ofertowego; Zadanie nr 2 - po 1 sztuce z ka¿dej pozycji formularza ofertowego; Zadanie nr 3 - po 1 mb z pozycji od 1 do 6 formularza ofertowego; po 1 sztuce z pozycji od 7 do 10 formularza ofertowego; Zadanie nr 4 - 1 arkusz; Zadanie nr 5 - 1 opakowanie z pozycji 1 formularza ofertowego; 1 mb z pozycji nr 2 formularza ofertowego; Zadanie nr 6 - po 1 sztuce z ka¿dej pozycji formularza ofertowego; Zadanie nr 7 - po 1 sztuce z ka¿dej pozycji formularza ofertowego; Zadanie nr 8 - po 1 sztuce z ka¿dej pozycji formularza ofertowego; Zadanie nr 9 - po 1 opakowaniu z ka¿dej pozycji formularza ofertowego; Zadanie nr 10 - po 1 zestawie z ka¿dej pozycji formularza ofertowego; Zadanie nr 11 - po 1 sztuce z ka¿dej pozycji formularza ofertowego; Zadanie nr 12 - po 1 sztuce z ka¿dej pozycji formularza ofertowego. 5)o¶wiadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III); 6)deklaracja zgodno¶ci z za³±cznikami; 7)potwierdzenie jednostki notyfikowanej - nie dotyczy wyrobów medycznych nale¿±cych do klasy I niesterylne;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1.Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb w³asnych. 2.Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany przedmiotu zamówienia wynikaj±cego z oferty na podstawie, której zawarta zosta³a umowa, przy ni¿szej lub niezwiêkszonej cenie, w przypadku, gdy: 1)Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spe³niaj±cy parametry okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia; 2)Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równowa¿ny, spe³niaj±cy parametry okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia; 3)wyst±pi incydent medyczny zwi±zany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równowa¿ny, spe³niaj±cy parametry okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia; 4)producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcjê i Wykonawca zaproponuje produkt równowa¿ny, spe³niaj±cy parametry okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia; 5)producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3.Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy w³asnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje tak± zmianê. 4.Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ obni¿enia wielko¶ci ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w ni¿szej cenie. 5.Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniêtego postêpowania. Zmiana ceny nastêpuje nie wcze¶niej ni¿ z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego zmieniaj±cego stawkê podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Miko³aja Kopernika
ul. Cha³ubiñskiego 7
75-581 Koszalin.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 11.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Miko³aja Kopernika ul. Cha³ubiñskiego 7 75-581 Koszalin Dzia³ Zamówieñ Publicznych.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: gaza opatrunkowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: gaza opatrunkowa - 75000 szt..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: kompresy gazowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: kompresy gazowe -7600 op.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: rêkawy opatrunkowe i opaski gipsowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: rêkawy opatrunkowe i opaski gipsowe - 15875 mb, 23500 szt..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: lignina.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: lignina -10000 kg.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: wata, gaza opatrunkowa bielona.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: wata, gaza opatrunkowa bielona -200 op., 7000 mb.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: opaski dziane i elastyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: opaski dziane i elastyczne -115000 szt..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: pieluchomajtki dla doros³ych jednorazowego u¿ytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: pieluchomajtki dla doros³ych jednorazowego u¿ytku -50800 szt..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: bardzo ch³onne podk³ady.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: bardzo ch³onne podk³ady -25800 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: tupfery gazowe, podk³ady ginekologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: tupfery gazowe, podk³ady ginekologiczne -14148 op.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 10 NAZWA: zestawy zabiegowe ja³owe sterylizowane par± wodn±.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: zestawy zabiegowe ja³owe sterylizowane par± wodn± -819500 zestaw.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 11 NAZWA: opaski gipsowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: opaski gipsowe -750 szt..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 12 NAZWA: podk³ady podgipsowe syntetyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: podk³ady podgipsowe syntetyczne -12000 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.14.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- 2025 .1 "Przewóz i przechowywanie zw³ok lub szcz±tków ludzkich na obszarze dzia³ania powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury okrêgu koszaliñskiego".
- Dostawa czê¶ci eksploatacyjnych do maszyn drogowych tj. no¿y bijakowych do kosiarek i frezarki do pni dla RDW w Chojnie
- POPRAWA WARUNKÓW EWAKUACYJNYCH ORAZ OCHRONY PRZECIWPO¯AROWEJ W OBIEKTACH SP ZOZ MSWiA W KOSZALINIE - DOKOÑCZENIE ZADANIA
- 13/TP1/SZP-2/2025 Zorganizowanie i realizacja wydarzenia pn. "Europejski Szczyt Liderek Nauki i Technologii 2025", które zaplanowano na dzieñ 5 czerwca 2025 roku w Warszawie.
- Dostawa no¿y do kosiarek bijakowych dla RDW w Stargardzie
- Przebudowa DW 205 odc. Buszynko - Chociwle
wiêcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy materia³ów medycznych jednorazowego u¿ytku w podziale na 7 pakietów
- Dostawa wyrobów, artyku³ów i urz±dzeñ medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021
- Dostawa materia³ów opatrunkowych i wyrobów medycznych dla Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu sp. z o.o.
- 19/25. Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawy opatrunków specjalistycznych.
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 8 PAKIETÓW
- Dostawa opatrunków specjalistycznych
wiêcej: Opatrunki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.