Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-31
Poznań: sukcesywna dostawa materiałów instalacyjnych na potrzeby
Akademii Rolniczej
Numer ogłoszenia: 21019 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza im. Augusta Cieszkowskiego, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, fax 061 8487043, 8487145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.au.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa materiałów instalacyjnych na potrzeby Akademii Rolniczej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa materiałów instalacyjnych na potrzeby Akademii Rolniczej wg szczegółowego wykazu, który jest załącznikiem nr 4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.22.11.00 - Grzejniki Kod CPV wg słownika 2008: 44.62.11.00 - Grzejniki Oryginalny kod CPV: 28.22.11.12 - Części grzejników centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 44.62.11.12 - Części grzejników centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 28.51.00.00 - Wyroby metalowe do łazienek i kuchni Kod CPV wg słownika 2008: 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne Oryginalny kod CPV: 28.86.00.00 - Rurociągi, przewody rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.00.00 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. oświadczenie dotyczące spełnienia wymogów wynikających z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy; 4. zaparafowany (wszystkie strony) przez Wykonawcę projekt umowy 5. wypełniony formularz cenowy; 6. dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych materiałów (w sytuacji, gdy Wykonawca zaoferuje materiały innych producentów, niż zaproponowane przez Zamawiającego).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.au.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiajacego, pok. 407 Biuro Zamówień Publicznych. Opłata za wersję papierową SIWZ wynosi 2,16 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiajacego, Sekretariat Kanclerza, pok. 304.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa sprzętu do biopsji mammotomicznej
- Instalacja stacjonarnego systemu detekcji gazów w budynku Centrum NanoBioMedyczne UAM ul. Wszechnicy Piastowskiej 3 w Poznaniu
- Remont schodów wewnętrznych i malowanie sali gimnastycznej
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Wymiana nawierzchni jezdni i chodnika w ul. Noteckiej w Poznaniu
- Remont pomieszczeń kuchennych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materiałów i akcesoriów do utrzymania czystości obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Modernizacja kotłowni wraz z wymianą kotłów gazowych w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Czarnolesie
- SVA/4620-181/2025 Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynkach nr 3, 6 i 26 na terenie kompleksu wojskowego w m. Giżycko.
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj budowy przepompowni NWS "Rybitwy" oraz budowy ogrodów deszczowych
- Poprawa infrastruktury kulturalnej na terenie gminy Trzeszczany
więcej: Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.