Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-03
Kraków: Doposażenie systemu infrastruktury LAN ZP/14/12
Numer ogłoszenia: 210455 - 2012; data zamieszczenia: 03.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Odlewnictwa , ul. Zakopiańska 73, 30-418 Kraków, woj. małopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iod.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie systemu infrastruktury LAN ZP/14/12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie systemu infrastruktury LAN w Instytucie Odlewnictwa w Krakowie. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje możliwość wizji lokalnej Wykonawców w Instytucie w celu doprecyzowania stanu obecnego. Termin należy ustalać indywidualnie z osobami wskazanymi w części VI SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.80.00 - Modernizacja sieci .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni spełniać warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia - załączniki nr 2a do SIWZ. Z treści dokumentów powinno wynikać w sposób jednoznaczny, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni spełniać warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia - załączniki nr 2a do SIWZ. Z treści dokumentów powinno wynikać w sposób jednoznaczny, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni spełniać warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia - załączniki nr 2a do SIWZ. Z treści dokumentów powinno wynikać w sposób jednoznaczny, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni spełniać warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia - załączniki nr 2a do SIWZ. Z treści dokumentów powinno wynikać w sposób jednoznaczny, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni spełniać warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia - załączniki nr 2a do SIWZ. Z treści dokumentów powinno wynikać w sposób jednoznaczny, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wzór umowy zawarty jest w załącznikach nr 3 do SIWZ. 2. Żadna ze stron nie może żądać zmiany umowy, chyba, że zachodzą okoliczności, o których mowa w art.144 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w drodze aneksu w zakresie: - wysokości opłat, wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, - terminu realizacji wykonania przedmiotu umowy, wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 4. W przypadku zaprzestania lub wstrzymania produkcji oferowanego sprzętu, Wykonawca winien niezwłocznie przedłożyć pisemną informację od producenta o terminie zaprzestania bądź wstrzymania produkcji. Po uzgodnieniu z Zamawiającym Wykonawca dostarczy w zamian sprzęt o parametrach równoważnych lub lepszych od określonych przez Zamawiającego, w cenie określonej w ofercie Wykonawcy. 5. Wszelkie zmiany zostaną wprowadzone aneksem do umowy. 6. Nie stawienie się Wykonawcy w terminie wyznaczonym mu przez Zamawiającego, w siedzibie Zamawiającego, celem podpisania niniejszej umowy strony zgodnie poczytują jako odstąpienie wykonawcy od zawarcia przez Wykonawcę tejże umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iod.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: INSTYTUT ODLEWNICTWA
30-418 Kraków, ul. Zakopiańska 73
budynek BLT, piętro II, pok. 210.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2012 godzina 10:00, miejsce: INSTYTUT ODLEWNICTWA 30-418 Kraków, ul. Zakopiańska 73 budynek BLT, parter-recepcja.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt nr: POIG.02.03.00-00-019/08 Kompleksowa informatyzacja Instytutu Odlewnictwa poprzez wdrożenie zaawansowanych aplikacji informatycznych i modernizacji infrastruktury sprzętowo-sieciowej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 46/2025 Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych w lokalach mieszkalnych, w podziale na 8 części.
- 45/2025 Przebudowa budynku przychodni zdrowia przy ul. Szwedzkiej 27 w Krakowie w celu dostosowania do wymogów ppoż.
- Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych przełączników sieciowych wraz z licencjami na system zarządzania siecią
- Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "E-Nauczanie dla średniozaawansowanych"
- Rekonstrukcja muru ogrodzeniowego w zespole pałacowo-parkowym Fischerów-Benisów dla potrzeb Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 4 części
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i instalacja sprzętu i urządzeń sieciowych oraz agregatu prądotwórczego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Strzegowo"
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Moszczenica. Dostawa i wdrożenie infrastruktury IT oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Modernizacja infrastruktury szkolnej sieci LAN w Zespole Szkół Agrotechnicznych w Słupsku
więcej: Modernizacja sieci »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.