Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-31
Kowary: Nadzór inwestorski na zadaniu pn: Przebudowa i rozbudowa budynku na potrzeby utworzenia Centrum Wczesnej Profilaktyki Zdrowotnej w Kowarach
Numer ogłoszenia: 210526 - 2013; data zamieszczenia: 31.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Kowarach , ul. 1-go Maja 1a, 58-530 Kowary, woj. dolnośląskie, tel. 075 718-24-16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski na zadaniu pn: Przebudowa i rozbudowa budynku na potrzeby utworzenia Centrum Wczesnej Profilaktyki Zdrowotnej w Kowarach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Nadzór inwestorski na zadaniu pn: Przebudowa i rozbudowa budynku na potrzeby utworzenia Centrum Wczesnej Profilaktyki Zdrowotnej w Kowarach. Przedmiot zamówienia będzie obejmował świadczenie usług związanych z zarządzaniem, koordynowaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją robót obiektu, polegających na wykonaniu robót ogólnobudowlanych, robót sanitarnych, robót elektrycznych oraz robót małej architektury. Na zrealizowanie przedmiotowego zadania inwestycyjnego, zamawiający dysponuje następującą dokumentacją: Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa: - projekt budowlany, branża architektura + konstrukcja- załącznik nr 10, - projekt budowlany, branża elektryczna - załącznik nr 11, - projekt budowlany, branża sanitarna - załącznik nr 12, - przedmiar robót elektrycznych- załącznik nr 13, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót robót elektrycznych- załącznik nr 14. Do obowiązków wykonawcy nadzoru należy w szczególności: a) na etapie wykonywanych robót budowlanych: Zapewnienie pełnobranżowego nadzoru i sprawowanie kontroli nad tym nadzorem, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane reprezentowanie zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z zadaniem inwestycyjnym, kontrolowanie w sposób ciągły jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej, oraz praktyką inżynierską, bieżącego archiwizowania wszelkich gwarancji, atestów, deklaracji, certyfikatów jakości itp. odpowiednio wyprzedzającego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania tych robót lub zwiększenia kosztów; kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót, zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy; udzielanie Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji robót; organizowanie oraz przewodniczenie w cotygodniowych naradach na budowie dotyczących postępu prac, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich stron zaangażowanych w realizację zadania (Wykonawca robót, Nadzór inwestorski, przedstawiciele Zamawiającego, ewentualny Nadzór Autorski) oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie 7 dni od narady, opiniowanie i przedstawianie Zamawiającemu do zatwierdzenia Harmonogramu rzeczowo-finansowego robót i Harmonogramu płatności, przedstawionego przez Wykonawcę robót oraz wnioskowanie o ewentualne jego zmiany w trakcie trwania budowy, monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem robót, kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów, nadzorowanie wykonywanych przez Wykonawcę robót budowlanych, nadzorowanie i weryfikacja obmiarów wykonywanych przez Wykonawcę robót, dokonywanie sprawozdawczości związanej z realizacją zadania poprzez sporządzanie raportu początkowego i końcowego, ocena zgodności robót z projektem budowlanym, jakości robót i materiałów, ocena spełniania warunków umowy przez wykonawcę robót budowlanych, zlecanie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości; dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; sprawdzenie wykonywanych robót i powiadomienie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę robót; przedstawienie Zamawiającemu pisemnych zaleceń na temat wyceny stawek robót, dla których nieprzewidziano cen jednostkowych w umowie z Wykonawca robót; przygotowanie do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwa w odbiorze robót; poświadczenie terminu zakończenia robót; dostarczenie Zamawiającemu wszelkich raportów, gwarancji, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę robót po zakończeniu robót; powiadomienie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżności między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy, zapewnienie przeprowadzenia i nadzorowanie wymaganych prób i rozruchów technologicznych; inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, związane bezpośrednio z realizacją inwestycji. b) etap po zakończeniu budowy obejmuje: weryfikacja kompletności dokumentacji odbiorowej przygotowanej przez Wykonawcę robót i uczestnictwo w odbiorze końcowym robót; dokonanie odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad ujawnionych podczas odbioru końcowego, uczestniczenie we wszystkich przeglądach w okresie gwarancji, egzekwowanie obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy robót, Zamawiający powiadomi Inżyniera Kontraktu o przeglądach gwarancyjnych na 7 dni przed wyznaczonym terminem przeglądu. Warunki wykonawstwa: wykonawca będzie wnioskował do Zamawiającego o: przeprowadzenie kontrolnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego Rzeczoznawcę; zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy wykonawca robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie; zatwierdzenie zaopiniowanego przez siebie harmonogramu robót i płatności przedstawionego przez Wykonawcę robót oraz o ewentualne zmiany tego harmonogramu - w trakcie trwania umowy o roboty; W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych: a) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego; b) Wykonawca przygotowuje dla Zamawiającego protokół konieczności spisany przy udziale przedstawicieli Wykonawcy, Zamawiającego, Wykonawcy robót, zawierający opis powstałych problemów technicznych, opis zmian koniecznych w dokumentacji projektowej, opis niezbędnych do wykonania robót dodatkowych. Protokół ten będzie podlegał akceptacji Zamawiającego; c) Wykonawca przedstawia opinię dotyczącą kalkulacji kosztów Wykonawcy robót na wykonanie robót dodatkowych - w zakresie ich ilości i wartości; d) zlecenie przez Zamawiającego robót dodatkowych będzie odbywać się zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Zamawiający powierzy Wykonawcy zarządzanie, koordynowanie, kontrolę i nadzór nad realizacją zadania inwestycyjnego, o którym mowa powyżej, w celu wykonania zadania zgodnie z dokumentacją projektową oraz ofertą Wykonawcy robót w ustalonym w umowie z Wykonawcą terminie oraz w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości, stosowanych materiałów, jakości robót i kosztów realizacji robót, jak również w celu prawidłowego rozliczenia zadania inwestycyjnego. Po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy , na czas trwania umowy następujące dokumenty: - projekty budowlane; - kosztorysy inwestorskie; - przedmiary robót; - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych; - kopię umowy z Wykonawca robót budowlanych - kopię ofert Wykonawców robót budowlanych Ponadto Zamawiający zapewni Wykonawcy wgląd do innych dokumentów niezbędnych do poprawnego wykonywania powierzonych czynności..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykażą należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na sprawowaniu nadzoru nad budową lub przebudową obiektu budowlanego o wartości tych robót nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykażą dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń tj: wodociągowych i kanalizacyjnych cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 40.000,00 zł wraz z dowodem uiszczenia należnych składek.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, b) w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający przez wykonawców wspólnego pełnomocnika, c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w sytuacji określonej w art. 26 ust. 2b ustawy, w przypadku kiedy Wykonawca powoła się na wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, oświadczenie tego podmiotu zawierać winno zobowiązanie do udziału w wykonywaniu części udzielanego zamówienia w zakresie udostępnionego Wykonawcy potencjału.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy o udzielenie zamówienia publicznego na realizację przedmiotowego zadania w zakresie terminu zakończenia świadczenia usługi w przypadku: - zmiany przedstawicieli stron z przyczyn niezależnych od stron (siły wyższe, zdarzenia losowe, itp.), - wystąpienia potwierdzonych przez inspektora nadzoru wpisem w dzienniku budowy nie korzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, - stwierdzenia wad w dokumentacji projektowej uniemożliwiających prawidłową realizację przedmiotu umowy- termin zakończenia robót może zostać przedłużony o czas niezbędny na dokonanie zmian w dokumentacji projektowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kowary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kowarach, 58-530 Kowary, ul. 1 Maja 1a, pok. nr 5 ( budynek A)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2013 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Kowarach, 58-530 Kowary, ul. 1 Maja 1a, pok. nr 1-2 (Biuro Obsługi Klienta - budynek A)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn: Centrum Wczesnej Profilaktyki Zdrowotnej w Kowarach jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2007-2013 Nr projektu RPDS.09.01.00-02-013-11 w ramach Priorytetu nr 9 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Ślaska (Miasta) Działania nr 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOWAR
więcej: przetargi w Kowarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbiórka istniejącego obiektu mostowego oraz budowa nowego mostu na rzece Zuśnianka w ciągu drogi gminnej nr 101853B w miejscowości Zusno, gmina Filipów.
- "Opracowanie wariantowej koncepcji dla przejść podziemnych pod torami kolejowych w rejonie ul. Opolskiej"
- "Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu podczas opracowania dokumentacji projektowej i wykonania robót budowlanych w zakresie zagospodarowania zielenią powierzchni (...)" - część nazwy
- "Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę przebudowę i rozbudowę dróg na terenie Gminy Daleszyce"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie żłobka przy ul. Gajowej w Bydgoszczy
- Projekt i wykonanie robót dla zadania pn. "Budowa rampy do odśnieżania pojazdów ciężarowych na ternie MOP Niwiska i Ochędzyn przy drodze ekspresowej S8 w woj. łódzkim"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.