To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-28
Kowary: Nadzór inwestorski na zadaniu pn: Przebudowa i rozbudowa budynku na potrzeby utworzenia Centrum Wczesnej Profilaktyki Zdrowotnej w Kowarach
Numer ogłoszenia: 250362 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 210526 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Kowarach, ul. 1-go Maja 1a, 58-530 Kowary, woj. dolnośląskie, tel. 075 718-24-16, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski na zadaniu pn: Przebudowa i rozbudowa budynku na potrzeby utworzenia Centrum Wczesnej Profilaktyki Zdrowotnej w Kowarach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Nadzór inwestorski na zadaniu pn: Przebudowa i rozbudowa budynku na potrzeby utworzenia Centrum Wczesnej Profilaktyki Zdrowotnej w Kowarach. Przedmiot zamówienia będzie obejmował świadczenie usług związanych z zarządzaniem, koordynowaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją robót obiektu, polegających na wykonaniu robót ogólnobudowlanych, robót sanitarnych, robót elektrycznych oraz robót małej architektury. Na zrealizowanie przedmiotowego zadania inwestycyjnego, zamawiający dysponuje następującą dokumentacją: Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa: - projekt budowlany, branża architektura + konstrukcja- załącznik nr 10, - projekt budowlany, branża elektryczna - załącznik nr 11, - projekt budowlany, branża sanitarna - załącznik nr 12, - przedmiar robót elektrycznych- załącznik nr 13, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót robót elektrycznych- załącznik nr 14. Do obowiązków wykonawcy nadzoru należy w szczególności: a) na etapie wykonywanych robót budowlanych: Zapewnienie pełnobranżowego nadzoru i sprawowanie kontroli nad tym nadzorem, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane reprezentowanie zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z zadaniem inwestycyjnym, kontrolowanie w sposób ciągły jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej, oraz praktyką inżynierską, bieżącego archiwizowania wszelkich gwarancji, atestów, deklaracji, certyfikatów jakości itp. odpowiednio wyprzedzającego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania tych robót lub zwiększenia kosztów; kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót, zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy; udzielanie Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji robót; organizowanie oraz przewodniczenie w cotygodniowych naradach na budowie dotyczących postępu prac, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich stron zaangażowanych w realizację zadania (Wykonawca robót, Nadzór inwestorski, przedstawiciele Zamawiającego, ewentualny Nadzór Autorski) oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie 7 dni od narady, opiniowanie i przedstawianie Zamawiającemu do zatwierdzenia Harmonogramu rzeczowo-finansowego robót i Harmonogramu płatności, przedstawionego przez Wykonawcę robót oraz wnioskowanie o ewentualne jego zmiany w trakcie trwania budowy, monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem robót, kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów, nadzorowanie wykonywanych przez Wykonawcę robót budowlanych, nadzorowanie i weryfikacja obmiarów wykonywanych przez Wykonawcę robót, dokonywanie sprawozdawczości związanej z realizacją zadania poprzez sporządzanie raportu początkowego i końcowego, ocena zgodności robót z projektem budowlanym, jakości robót i materiałów, ocena spełniania warunków umowy przez wykonawcę robót budowlanych, zlecanie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości; dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; sprawdzenie wykonywanych robót i powiadomienie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę robót; przedstawienie Zamawiającemu pisemnych zaleceń na temat wyceny stawek robót, dla których nieprzewidziano cen jednostkowych w umowie z Wykonawca robót; przygotowanie do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwa w odbiorze robót; poświadczenie terminu zakończenia robót; dostarczenie Zamawiającemu wszelkich raportów, gwarancji, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę robót po zakończeniu robót; powiadomienie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżności między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy, zapewnienie przeprowadzenia i nadzorowanie wymaganych prób i rozruchów technologicznych; inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, związane bezpośrednio z realizacją inwestycji. b) etap po zakończeniu budowy obejmuje: weryfikacja kompletności dokumentacji odbiorowej przygotowanej przez Wykonawcę robót i uczestnictwo w odbiorze końcowym robót; dokonanie odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad ujawnionych podczas odbioru końcowego, uczestniczenie we wszystkich przeglądach w okresie gwarancji, egzekwowanie obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy robót, Zamawiający powiadomi Inżyniera Kontraktu o przeglądach gwarancyjnych na 7 dni przed wyznaczonym terminem przeglądu. Warunki wykonawstwa: wykonawca będzie wnioskował do Zamawiającego o: przeprowadzenie kontrolnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego Rzeczoznawcę; zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy wykonawca robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie; zatwierdzenie zaopiniowanego przez siebie harmonogramu robót i płatności przedstawionego przez Wykonawcę robót oraz o ewentualne zmiany tego harmonogramu - w trakcie trwania umowy o roboty; W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych: a) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego; b) Wykonawca przygotowuje dla Zamawiającego protokół konieczności spisany przy udziale przedstawicieli Wykonawcy, Zamawiającego, Wykonawcy robót, zawierający opis powstałych problemów technicznych, opis zmian koniecznych w dokumentacji projektowej, opis niezbędnych do wykonania robót dodatkowych. Protokół ten będzie podlegał akceptacji Zamawiającego; c) Wykonawca przedstawia opinię dotyczącą kalkulacji kosztów Wykonawcy robót na wykonanie robót dodatkowych - w zakresie ich ilości i wartości; d) zlecenie przez Zamawiającego robót dodatkowych będzie odbywać się zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Zamawiający powierzy Wykonawcy zarządzanie, koordynowanie, kontrolę i nadzór nad realizacją zadania inwestycyjnego, o którym mowa powyżej, w celu wykonania zadania zgodnie z dokumentacją projektową oraz ofertą Wykonawcy robót w ustalonym w umowie z Wykonawcą terminie oraz w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości, stosowanych materiałów, jakości robót i kosztów realizacji robót, jak również w celu prawidłowego rozliczenia zadania inwestycyjnego. Po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy , na czas trwania umowy następujące dokumenty: - projekty budowlane; - kosztorysy inwestorskie; - przedmiary robót; - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych; - kopię umowy z Wykonawca robót budowlanych - kopię ofert Wykonawców robót budowlanych Ponadto Zamawiający zapewni Wykonawcy wgląd do innych dokumentów niezbędnych do poprawnego wykonywania powierzonych czynności..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn: Centrum Wczesnej Profilaktyki Zdrowotnej w Kowarach jest współfinansowany ze środków RPO Województwa Dolnośląskiego 2007-2013 Nr projektu RPDS.09.01.00-02-013-11 w ramach Priorytetu nr 9 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Ślaska Miasta Działania nr 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców RPO dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biuro Inżynieryjno-Inwestycyjne Owan inż. Andrzej Owsianka
jakie przetargi wygrała firma
Biuro Inżynieryjno-Inwestycyjne Owan inż. Andrzej Owsianka
- Biuro Inzynieryjno- Inwestycyjne OWAN, Stary Dwór 9, 56-120 Brzeg Dolny, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70316,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22000,00
Oferta z najniższą ceną: 22000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 344400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOWAR
więcej: przetargi w Kowarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbiórka istniejącego obiektu mostowego oraz budowa nowego mostu na rzece Zuśnianka w ciągu drogi gminnej nr 101853B w miejscowości Zusno, gmina Filipów.
- "Opracowanie wariantowej koncepcji dla przejść podziemnych pod torami kolejowych w rejonie ul. Opolskiej"
- "Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu podczas opracowania dokumentacji projektowej i wykonania robót budowlanych w zakresie zagospodarowania zielenią powierzchni (...)" - część nazwy
- "Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę przebudowę i rozbudowę dróg na terenie Gminy Daleszyce"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie żłobka przy ul. Gajowej w Bydgoszczy
- Projekt i wykonanie robót dla zadania pn. "Budowa rampy do odśnieżania pojazdów ciężarowych na ternie MOP Niwiska i Ochędzyn przy drodze ekspresowej S8 w woj. łódzkim"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.