To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-05
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowej usługi z zakresu nadzoru inwestorskiego ( funkcji inżyniera kontraktu) nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: budowa Przychodni Rejonowej Nr 1a, dobudowanej łącznikiem do istniejącego budynku Przychodni Rejonowej Nr 1 na terenie Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Zdrowotnych Lecznictwa Otwartego przy ul. Strusia 4/8 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 210533 - 2010; data zamieszczenia: 05.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186095 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer, ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120043, faks 022 8120796.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowej usługi z zakresu nadzoru inwestorskiego ( funkcji inżyniera kontraktu) nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: budowa Przychodni Rejonowej Nr 1a, dobudowanej łącznikiem do istniejącego budynku Przychodni Rejonowej Nr 1 na terenie Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Zdrowotnych Lecznictwa Otwartego przy ul. Strusia 4/8 w Warszawie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Obowiązki Inżyniera Kontraktu 1) Inżynier Kontraktu zobowiązuje się do realizacji praw i obowiązków wynikających z umów zawartych przy jego udziale przez Zamawiającego o realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego określonego w pkt. 3.1 SIWZ. 2) Strony ustalają, że do szczegółowych obowiązków Inwestora zastępczego należy: -Sprawdzenie prawidłowości przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej przez specjalistów Inżyniera Kontraktu Przekazanie Wykonawcy dokumentacji projektowej; -Wprowadzenie Wykonawcy na budowę; -Przygotowanie niezbędnych dokumentów do przekazania placu budowy i przekazanie go Wykonawcy przy udziale Zamawiającego; -Ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w obiekcie ze wskazaniem inspektora-koordynatora, zgodnie z przepisami prawa budowlanego; -Kontrola procesu rozpoczęcia budowy oraz zapisów w dzienniku budowy w zakresie wytyczenia geodezyjnego oraz oświadczeń uprawnionych osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne; -Dopilnowanie odbioru podłoża przez geologa i potwierdzenia tego faktu stosownym zapisem; -Kontrola zgodności realizacji z dokumentacją projektową, techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym oraz umową o realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego; -Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów, kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie; -Sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i (lub) ulegających zakryciu; -Sprawdzanie protokołów elementów robót i akceptowanie ich w zakresie rzeczowym i rachunkowym; -Współpraca z projektantem - kwalifikowanie do zapłaty nadzorów autorskich; -Zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do dokumentacji wykonawcy robót i wyegzekwowanie od projektanta stosownych poprawek; -Opracowywanie sprawozdań miesięcznych z wykonanego zakresu rzeczowo -finansowego; -Kontrolowanie zgodności realizacji z zapisami umowy, w szczególności z harmonogramem rzeczowo- finansowym; -Kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych w uzgodnieniu z Zamawiającym; -Pozyskanie inwentaryzacji powykonawczej uzbrojenia terenu i usytuowania obiektów kubaturowych oraz dokumentacji powykonawczej; -Sprawdzanie, czy stosowane przez wykonawców wyroby są dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z prawem budowlanym; -Prowadzenie narad koordynacyjnych na budowie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcami robót; -Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także tych wymagających odkrycia robót lub elementów; -Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót; -Wstrzymywanie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; -Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz archiwizacja wszystkich protokołów prób i badań przeprowadzonych w trakcie budowy; -Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, bądź ich elementów podlegających odbiorowi częściowemu, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego i rozruchu; -Doprowadzenie do odbioru końcowego inwestycji, udział w komisjach odbiorowych i przekazaniu inwestycji do eksploatacji przy założeniu, że odbierającym jest Zamawiający; -Przygotowanie dokumentów do złożenia przez Zamawiającego m.in. wniosku o pozwolenie na użytkowanie (ustawa Prawo Budowlane z dn. 7.07. 1994 r.), oraz wniosków do gestorów mediów; -Egzekwowanie usunięcia przez projektanta i wykonawcę robót usterek oraz niedoróbek stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbiorów częściowych i odbioru końcowego; -Udział w rozruchu; -Kontrola rozliczeń finansowych, w tym: a)Kontrola prawidłowości wystawiania faktur, zakresów prac i kwot; w zakresie zgodności z umową zawartą z Wykonawcą; b)Sprawdzanie faktur przejściowych i końcowych przedkładanych przez wykonawcę, kwalifikowanie ich do zapłaty i przekazywanie ich Zamawiającemu do zapłaty; c)Sprawdzanie kalkulacji (kosztorysów np. zamiennych) robót; d)Przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych oraz odszkodowań uzupełniających Wykonawcy za nienależyte lub nieterminowe wykonanie przez nich zobowiązań umownych, których obowiązek zapłaty musi być zastrzeżony w zawartej z wykonawcą umowie; e)Dopilnowanie by koszty umowne inwestycji nie zostały przekroczone;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
3 E - PROJEKT SŁAWOMIR PIENIAK
jakie przetargi wygrała firma
3 E - PROJEKT SŁAWOMIR PIENIAK
- SK PROJEKT Sp. z o.o., ul. Komisji Edukacji Narodowej 96 m. 33, 02-777 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 109800,00
Oferta z najniższą ceną: 109800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 157380,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- zakup Extenderów, KVM - sprzęt i urządzenia do APP Rzeszów
- Dostosowanie budynku Sz. P. nr 387 w Warszawie do aktualnych warunków ochrony przeciwpożarowej w ramach zadania pn. ,,Oddymianie w Sz. P. nr 387 przy ul. Kasprzaka 1/3" -numer postępowania 48/ZP/24
- Dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2024/2025.
- zakup usług pocztowych o charakterze powszechnym, polegających na przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby PAA
- Remont pomieszczeń biurowych na III piętrze Delegatury NIK w Zielonej Górze
- Remont instalacji elektrycznej i teletechnicznej budynkowej w budynku mieszkalnym przy ul. Bema 91 w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie usługi Nadzoru Inwestorskiego, realizowanego w ramach zadania: "Nowa siedziba Urzędu Miejskiego w Żmigrodzie- adaptacja budynku przy ul. Batorego w Żmigrodzie."
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: ,,Przebudowa kotłowni węglowych na gazowo-olejowe na terenie miasta Przysucha"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn. "Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Polanów"
- Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej w kościele poewangelickim w Giżynie
- "WTZ Słoneczna Kielce - przeciwdziałanie degradacji Infrastruktury budynku i jego bezpośredniego otoczenia"-powt. 2
- "Nadzór inwestorski nad budową zbiorczej kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Wola Krzysztoporska"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.