Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-06
Płock: Przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów Technikum w Zespole Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku w ramach projektu Wyższe kwalifikacje - lepsza praca
Numer ogłoszenia: 210731 - 2014; data zamieszczenia: 06.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, faks 024 2676848.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów Technikum w Zespole Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku w ramach projektu Wyższe kwalifikacje - lepsza praca.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów Technikum w Zespole Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku w ramach projektu Wyższe kwalifikacje - lepsza praca współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część 1 - Kurs Barman; Część 2 - Kurs profesjonalny recepcjonista; Część 3 - Kurs Prawo jazdy kat. B; Część 4 - Przeprowadzenie zajęć dodatkowych z ECDL-START; Część 5 - Doradztwo edukacyjno-zawodowe. 2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który szczegółowo został określony w załączniku nr 1-5 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda by Wykonawca posiadał aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012 poz. 1019 ze zm.), tj. posiada numer ewidencyjny nadawany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 3 stycznia 2013 r. w sprawie sposobu tworzenia i nadawania numeru ewidencyjnego ośrodka szkolenia kierowców i innego podmiotu prowadzącego szkolenie oraz wysokości opłaty za wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców i opłaty za wydanie oświadczenia potwierdzającego spełnianie dodatkowych wymagań przez ośrodek szkolenia kierowców (Dz. U. z 2013 poz. 31, ze zm.). W przypadku złożenia oferty wspólnej, warunek posiadania uprawnień mogą wykazać tylko ci Wykonawcy, którzy będą faktycznie realizować część zamówienia, do której wykonania wymagane jest posiadanie uprawnień ustawowych. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez analizę dołączonych do oferty dokumentów
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 7)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania odpowiedniego potencjału technicznego Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym, tj. co najmniej jednym samochodem spełniającym wymagania określone odpowiednio w: Ustawie z dnia 5 stycznia 2011r.o kierujących pojazdami (Dz. U. 2011 Nr 30 poz. 151, ze zm.), Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. t. j. poz. 1137) oraz we właściwych, obowiązujących przepisach wykonawczych; jednym placem manewrowym do realizacji zajęć praktycznych. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia - załącznik nr 8 do SIWZ Zgodnie z art. 26 ust 2b Pzp, Wykonawca może polegać na potencjale technicznym do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 8a. W przypadku pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów należy załączyć je w oryginale.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, która posiada: Dotyczy części 1: kurs Barman - wykształcenie co najmniej średnie, - ukończony kurs barmański, - doświadczenie w prowadzeniu kursów barmańskich - należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 1 kursu, - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe związane z przedmiotem zamówienia tj. praca na stanowisku barmana w ostatnich 5 latach przed terminem składania ofert. Dotyczy części 2 - Kurs Profesjonalny recepcjonista - wykształcenie wyższe magisterskie, - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny), - doświadczenie w prowadzeniu kursów o tematyce tożsamej lub zbliżonej do tematyki kursu - należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 1 kursu, - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako trener, wykładowca. Dotyczy części 3 - Kurs Prawo jazdy kat: B - wykształcenie zawodowe, średnie lub wyższe magisterskie, - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako instruktor nauki jazdy, Dotyczy części 4 - Przeprowadzenie zajęć dodatkowych z ECDL-START - wykształcenie wyższe magisterskie - informatyczne lub inne, - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny), - studia podyplomowe z informatyki w przypadku studiów magisterskich innych niż informatyczne, - uprawnienia egzaminatora ECDL, - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako trener, wykładowca, informatyk, nauczyciel informatyki w szkole ponadgimnazjalnej. Dotyczy części 5 - Doradztwo edukacyjno-zawodowe; - wykształcenie wyższe magisterskie, - uprawnienia doradcy zawodowego (przez uprawnienia doradcy zawodowego rozumie się uzyskanie kwalifikacji doradcy zawodowego poparte stosownym dokumentem np. zaświadczeniem o ukończeniu studiów podyplomowych), - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny), - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako trener, wykładowca, doradca zawodowy. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia - załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - załącznik nr 9a do SIWZ. W przypadku pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów należy załączyć je w oryginale.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 7).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty - załącznik nr 6 do SIWZ, 2 Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP : http://www.bip.powiat-plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Płocki - Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, p.422 - IV piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2014 godzina 09:30, miejsce: Powiat Płocki - Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, Kancelaria Ogólna p. 211 - II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wyższe kwalifikacje - lepsza praca współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs BARMAN.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 grupa szkoleniowa - 10 osób uczniów Zespołu Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku 1.Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku, ul. Kutnowska 30. 2.Termin realizacji: styczeń 2015r - kwiecień 2015 3.Czas trwania kursu: 40h (1 godzina = 45 minut) 4.Szczegółowy harmonogram: pięć dni zajęciowych w sobotę po 8 h dziennie 9.00 do 17.00 w tym 30 min. przerwa obiadowa. 5.Program kursu: a)Bezpieczeństwo pracy personelu w bufecie. b)Organizacja zaopatrzenia bufetowego. c)Podstawy zarządzania barem. d)Terminologia i funkcjonowanie sprzętu barowego. e)Organizacja baru: - Typy barów - Urządzenia i sprzęt meblowy będące na wyposażeniu baru - Wykaz składników obowiązujących w barach - Miary barowe f)Techniki i psychologia sprzedaży. g)Podstawy sztuki barmańskiej. h)Współpraca interpersonalna. i)Zarys technologii i towaroznawstwa napojów. j)Charakterystyka napojów mieszanych. k)Technika mieszania i sporządzania napojów gorących. l)Technika mieszania napojów zimnych. m)Technika miksowania i sporządzania cocktaili (propedeutyka miksologii). n)Dodatki uzupełniające oraz zamienniki używane w miksologii. o)Egzamin pisemny i praktyczny sprawdzający wiadomości i umiejętności zdobyte na kursie. 6.Zamawiający zabezpiecza; salę dydaktyczną i salę do ćwiczeń praktycznych z możliwością wykorzystania sprzętu multimedialnego. 7.Wymagania wobec Wykonawcy: -Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dziennika do zajęć. 8.Wykonawca jest zobowiązany do: -zapewnienia uczestnikom na czas realizacji kursu niezbędnych materiałów szkoleniowych (skrypty), które po zakończeniu kursu przejdą na własność uczestników oraz wszelkich produktów potrzebnych do realizacji kursu zgodnie ze wskazanym programem, w tym w szczególności różnorodnych produktów alkoholowych w ilości minimum 50 butelek (każda innego rodzaju o pojemności minimum 0,5l). -zapewnienia uczestnikom na czas realizacji kursu różnorodnego szkła oraz sprzętu barmańskiego: shakery 3-częściowe oraz bostońskie, miarki, wyciskacz do cytrusów, kruszarka do lodu, łyżki barmańskie, mudlery, nożyki dekoracyjne, blender - do demonstracji. -wyżywienia uczestników kursu - drugie danie; (np. danie mięsne, ziemniaki i surówka), ciastko, owoc i napój. -umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji kursu oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, zaświadczeniach, certyfikatach. 9.Kurs powinien zakończyć się egzaminem potwierdzającym nabycie nowych umiejętności (zaświadczenie o ukończeniu kursu lub certyfikat). 10.Wymagania dla Wykonawcy: - prowadzenie kursu na podstawie opracowanego rozkładu materiału; - prowadzenie dokumentacji przebiegu kursu na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy kursu i wymiar godzin, - listy obecności uczniów, - wypełnione karty pracy przez wykonawców kursu. - wydanie uczniom zaświadczeń o ukończeniu kursu. - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania kursu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs Profesjonalny recepcjonista.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 grupa szkoleniowa 10 osób Zespołu Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku 1.Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku, ul. Kutnowska 30. 2.Termin realizacji: marzec 2015r - kwiecień 2015 3.Czas trwania kursu: 16h (1 godzina = 45 minut) 4.Szczegółowy harmonogram: 2 dni zajęciowe w sobotę po 8 h dziennie 8.00 do 16.00 w tym 30 min. przerwa obiadowa. 5.Program kursu: 5.1.Rola i znaczenie recepcji w hotelu -kreowanie pozytywnego wizerunku firmy -osoba recepcjonisty (kwalifikacje, niezbędna wiedza, pożądane umiejętności, wygląd zewnętrzny, umundurowanie) -standardy i wzorce zachowań 5.2 Prawidłowa organizacja pracy w recepcji -wieloobowiązkowość pracowników recepcji - podział na stanowiska -zasady współpracy z pozostałymi działami -ewidencja - wymogi prawne obowiązku meldunkowego - dokumenty i formularze obowiązujące w recepcji - prawidłowy obieg - formułowanie pism oficjalnych wysyłanych listem, faksem, mailem -rezerwacja - organizacja działu lub realizacja przez recepcję (dostępność do oferty hotelu -kanały i źródła rezerwacji, realizacja usług dodatkowych, programy lojalnościowe) 5.3. Profesjonalna obsługa klienta przez telefon 5.4. Psychologiczne aspekty obsługi gości hotelowych -charakterystyka typów i profili psychologicznych -charakterystyka potrzeb gościa -zachowanie w sytuacjach trudnych i konfliktowych -pokonywanie zastrzeżeń i obiekcji gości - reklamacje, interwencje -granice ustępstw -techniki sugestywnej sprzedaży 5.5. Etyka w zawodzie 5.6. Podstawy prawne dotyczące pracy w recepcji w zakładzie hotelarskim 6.Zamawiający zabezpiecza : salę dydaktyczną i salę do ćwiczeń praktycznych z możliwością wykorzystania sprzętu multimedialnego. 7.Wymagania wobec Wykonawcy: -Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dziennika do zajęć. 8.Wykonawca jest zobowiązany do: -zapewnienia uczestnikom na czas realizacji kursu niezbędnych materiałów szkoleniowych (skrypty), które po zakończeniu kursu przejdą na własność uczestników; -wyżywienia uczestników kursu - drugie danie; (np. danie mięsne, ziemniaki i surówka), ciastko, owoc i napój. -umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, zaświadczeniach i certyfikatach. 9.Kurs powinien zakończyć się egzaminem potwierdzającym nabycie nowych umiejętności (zaświadczenie o ukończeniu kursu lub certyfikat). 10.Wymagania dla Wykonawcy: - prowadzenie kursu na podstawie opracowanego rozkładu materiału; - prowadzenie dokumentacji przebiegu kursu na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy kursu i wymiar godzin, - listy obecności uczniów, - wypełnione karty pracy przez wykonawców kursu. - wydanie uczniom zaświadczeń o ukończeniu kursu. - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania kursu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: kurs Prawo jazdy kat B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 grupa szkoleniowa 10 osób Zespołu Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku 1.Miejsce realizacji: wskazane przez Wykonawcę na terenie powiatu płockiego, miasto Płock; 2.Termin realizacji: listopad 2014r - luty 2015r 3.Czas trwania kursu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012 poz. 1019 ze zm.),. 4.Szczegółowy harmonogram: zajęcia teoretyczne - 10 spotkań po 3 godziny dziennie. Zajęcia będą odbywały się poza obowiązkowymi lekcjami w godzinach od 14:15 - 18:15 od poniedziałku do piątku lub w soboty w sali Wykonawcy. 5.Zajęcia praktyczne - nauka jazdy samochodem - 30 godzin jazdy każdy uczeń. 6.Program kursu: -Musi odpowiadać wymaganiom określonym Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012 poz. 1019 ze zm.), -Kurs obejmuje egzamin zewnętrzny teoretyczny i praktyczny. W przypadku niepowodzenia na egzaminie przewiduje się kolejne podejście do egzaminu poprawkowego (dla 40 % uczestników kursu) -Wymagania dla Wykonawcy: - prowadzenie kursu na podstawie materiału; - prowadzenie dokumentacji przebiegu kursu na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy kursu i wymiar godzin, - listy obecności uczniów, - wypełnione karty pracy przez wykonawców kursu. - wydanie uczniom zaświadczeń o ukończeniu kursu. - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania kursu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KURS Europejskie prawo jazdy komputerowe ECDL - START.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 grupa szkoleniowa - 10 osób uczniów Zespołu Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku 1.Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. L. Bergerowej w Płocku, ul. Kutnowska 30. 2.Termin realizacji: styczeń 2015r - kwiecień 2015 wraz z egzaminem ECDL- START 3.Termin egzaminu poprawkowego: kwiecień 2015r, 4.Czas trwania kursu: 45h (1 godzina = 45 minut) 5.Szczegółowy harmonogram: 15 dni zajęciowych po 3 godziny dziennie w tym 15 min. przerwy 6.Program kursu: Przygotowanie do uzyskania certyfikatu ECDL- START 6.1Podstawy technik informatycznych i komunikacyjnych: ogólne założenia technologii informacyjnej i komunikacyjnej(ICT), budowa komputera, urządzenia peryferyjne. Pojecie software i hardware , oprogramowanie systemów operacyjnych, techniki informacyjne- praktyczne zastosowanie w codziennym życiu. Bhp podczas użytkowania komputera, zagadnienia związane z ochroną bezpieczeństwa użytkownika, zagadnienia prawne związane z użytkowaniem komputera. 6.2.Użytkowanie komputera: znajomość obsługi komputera osobistego, korzystanie z głównych elementów systemu operacyjnego, skuteczne poruszanie się w środowisku graficznym, zarządzanie i organizacja plików i folderów, użytkowanie oprogramowania użytkowego i antywirusowego, użytkowanie prostego edytora tekstu. 6.3.Przetwarzanie tekstów: używanie programów do edycji tekstu w postaci listów czy dokumentów. 6.4.Arkusze kalkulacyjne: Pojęcie koncepcji arkuszy kalkulacyjnych, praca z arkuszem kalkulacyjnym 6.5.Bazy danych: istota baz danych, zdolność do używania baz danych. 6.6.Grafika menedżerska i prezentacyjna : Używanie oprogramowania do prezentacji, zapisywanie w różnych formatach plików, sposoby wyświetlania prezentacji, wprowadzenie, edycja tekstu, obrazów i rysunków, sprawdzanie i poprawianie zawartości prezentacji przed rozpowszechnianiem. 6.7.Przeglądanie stron internetowych i komunikacja: posługiwanie się aplikacjami do przeglądania stron internetowych, zasady działania i podstawowe pojęcia związane z obsługą poczty elektronicznej , inne metody komunikacji. 6.8.Egzamin ECDL START 7.Zamawiający udostępni instytucji szkoleniowej klaso - pracownię informatyczną o liczbie stanowisk co najmniej 11. 8.Wymagania wobec Wykonawcy: -Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dziennika do zajęć. 9.Wykonawca jest zobowiązany do: -do zapewnienia uczestnikom na czas realizacji kursu niezbędnych materiałów szkoleniowych (skrypty) które po zakończeniu kursu przejdą na własność uczestników; -do przeprowadzenia egzaminu ECDL- START i egzaminu poprawkowego ECDL- START (dla 40 % uczestników kursu); -do wydania certyfikatu potwierdzającego nabycie nowych umiejętności -do umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, zaświadczeniach i certyfikatach. 10.Wymagania dla Wykonawcy: - prowadzenie kursu na podstawie opracowanego rozkładu materiału; - prowadzenie dokumentacji przebiegu kursu na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy kursu i wymiar godzin, - listy obecności uczniów, - wypełnione karty pracy przez wykonawców kursu. - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania kursu. - zapewnienie nadzoru nad właściwym i bezpiecznym wykorzystywaniem sprzętu użytkowanego w trakcie kursu, jego zabezpieczeniem w trakcie przerw, odpowiada za serwis sprzętu komputerowego, jego przygotowanie do pracy zgodnie z realizowanym programem w danym dniu szkoleniowym (dot. przygotowania stanowiska) z wyjątkiem awarii technicznych powstałych z przyczyn niezależnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Warsztaty z doradztwa zawodowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 grupy szkoleniowe po 10 osób/uczniów klas III-I 1.Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. L. Bergerowej w Płocku, ul. Kutnowska 30 2.Termin realizacji: styczeń 2015r - luty 2015 r 3.Czas trwania warsztatów: 4 grupy po 18 h dla każdej grupy, łącznie 72 godziny (1 godzina =45 minut) 4.Szczegółowy harmonogram kursu: 4 dni zajęciowych po 4,5 godziny dziennie w tym 15 min. przerwa na posiłek dla każdej z grup. 5.Program warsztatów: a)Podstawowe wiadomości na temat poradnictwa zawodowego. b)Moja droga zawodowa. c)Sposoby szukania pracy. d)Dokumentacja aplikacyjna. e)Rozmowa z pracodawcą. f)Autoprezentacja. g)Poszukiwanie pracy w języku angielskim. h)Wykorzystanie internetu w poszukiwaniu pracy: - podstawy pracy z komputerem - Praca z edytorem tekstu - Tworzenie dokumentów aplikacyjnych w edytorze tekstu. - podstawy pracy z internetem, wyszukiwarki ofert pracy - odpowiadanie na ofertę pracy- korzystanie z aplikacji pocztowych. 6.Zamawiający zabezpiecza : salę dydaktyczną i salę do ćwiczeń praktycznych z możliwością wykorzystania sprzętu multimedialnego. 7.Wymagania wobec Wykonawcy: -Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dzienników do zajęć. 8.Wykonawca jest zobowiązany: -do zapewnienia uczestnikom na czas realizacji warsztatów niezbędnych materiałów szkoleniowych (skrypty) które po zakończeniu kursu przejdą na własność uczestników; -do wyżywienia uczestników warsztatów - drugie danie; (np. danie mięsne, ziemniaki i surówka), ciastko, owoc i napój. -do umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji warsztatów oraz materiałach szkoleniowych, zaświadczeniach i certyfikatach. 9.Warsztaty powinny zakończyć się egzaminem potwierdzającym nabycie nowych umiejętności (zaświadczenie o ukończeniu warsztatów lub certyfikat). 10.Wymagania dla Wykonawcy: - prowadzenie warsztatów na podstawie opracowanego rozkładu materiału; - prowadzenie dokumentacji przebiegu warsztatów na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy warsztatów i wymiar godzin, - listy obecności uczniów, - wypełnione karty pracy przez wykonawców warsztatów. - wydanie uczniom zaświadczeń o ukończeniu warsztatów. - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania warsztatów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku w 2025 roku
- Zarządzanie obiektem sportowo-rekreacyjnym STOCZNIOWIEC w Płocku MOSiR 13/2024
- Sukcesywne wykonywanie i dostawa papieru firmowego na potrzeby UMP w 2025 roku.
- Dostawa materiałów medycznych dla potrzeb Centralnej Sterylizacji WSZ w Płocku.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych części
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia w Przedsiębiorstwie Gospodarowania Odpadami w Płocku Sp. z o.o. - Zakład Przetwarzania i Zakład Składowania Odpadów w Kobiernikach k/Płocka.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny Samorząd
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu "Cyberbezpieczny Samorząd" realizowanego w ramach FUNDUSZY EUROPEJSKICH NA ROZWÓJ CYFROWY 2021-2027 (FERC)
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i rozwiązań IT wraz z instalacją, wdrożeniem, oraz wykonanie audytów oraz szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Dynów
- Świadczenie usług w zakresie korzystania z Krytej Pływalni przez uczniów ze szkół prowadzonych przez Gminę Miejską Kłodzko w ramach zajęć wychowania fizycznego w roku 2025.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.