To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-06
Rawicz: Świadczenie usług sprzątania
Numer ogłoszenia: 210753 - 2014; data zamieszczenia: 06.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 292180 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o., ul. Gen. Grota Roweckiego 6, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. (065) 546 70 64, faks (065) 546 70 64.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania przez okres; od 04.09.2014r. do 28.02.2015r. w następującym zakresie: 1) specjalistyczne sprzątanie, całodobowe utrzymanie czystości poprzez mycie i dezynfekcję pomieszczeń i sprzętu w Szpitalu zgodnie z Planem Higieny i obowiązującymi procedurami, 2) sprzątanie pomieszczeń biurowych, 3) mycie okien, 4) segregację i transport wewnętrzny surowców wtórnych, odpadów komunalnych, odpadów medycznych, 5) obsługę kuchenek oddziałowych, 6) zdawanie brudnej i przyjmowanie czystej bielizny w poszczególnych komórkach organizacyjnych, 7)transport materiału biologicznego do badań laboratoryjnych i mikrobiologicznych w dni powszednie po godzinie 15.00 i godzinach nocnych oraz w dni wolne całodobowo, 8) wyposażenie w maty wejściowe i ich wymiana na czyste raz na 2 tygodnie, 9) doczyszczanie maszynowe powierzchni, 10) zaopatrzenie w ręczniki jednorazowe (rolka i zetka), papier toaletowy, mydło, kostki do WC, worki na odpady, 11) zaopatrzenie w preparaty dezynfekcyjne, środki i sprzęt potrzebny do wykonania usługi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie usług sprzątania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- IMPEL CLEANING SP. Z O.O., UL. ŚLĘŻNA 118, 53-111 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 273203,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 447757,28
Oferta z najniższą ceną: 447757,28 / Oferta z najwyższą ceną: 447757,28
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Stosownie do art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.u. z 2013r. poz. 984, 1047 i 1473 oraz z 2014r. poz. 423, 768, 811 i 915) - dalej ustawa PZP - zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi okoliczność, iż ze względu na wyjątkową sytuację nie wynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mogło on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenie zamówienia. Przesłanki udzielenia zamówienia z wolnej ręki podlegają co prawda ścisłej interpretacji przepisów z art. 67 ust. 1 ustawy PZP, jednak ocena ich zaistnienia w konkretnym przypadku musi być prowadzona z uwzględnieniem całokształtu specyficznych dla niego okoliczności faktycznych. Zamawiający wobec okoliczności jakie wystąpiły w Szpitalu tj.: - braku realizacji zaleceń pokontrolnych i usunięcia wszystkich stwierdzonych przypadków nienależnego wykonywania usług przez obecnego Wykonawcę, - od dnia 31 sierpnia 2014r., od godziny 06.00 brak wykonania umowy na świadczenie usług sprzątania przez obecnego Wykonawcę z powodu braku obsady personalnej, odstąpił w dniu 01.09.2014r. od umowy z wyłącznej winy Wykonawcy świadczącego dla Szpitala usługę sprzątania. Zamawiający wobec powyżej opisanej sytuacji ma obowiązek niezwłocznie zapewnić sobie ww. usługę - ze względu na specyfikę jednostki i obowiązujący w niej reżim sanitarno-epidemiologiczny a także dobro i bezpieczeństwo pacjentów jest to warunek konieczny dla prawidłowego funkcjonowania Szpitala. W przypadku utrzymania czystości w jednostce ochrony zdrowia ze względu na obowiązujący reżim sanitarno-epidemiologiczny, wydaje się zasadnym w prezentowanym przypadku udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki. Tryb ten daje Zamawiającemu możliwość zapewnienia ciągłości usług, bez narażenia pacjentów oraz personelu na niebezpieczeństwo sanitarno-epidemiologiczne.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rawicz
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla mieszkańców gminy Rawicz w ramach realizacji programu "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą ca 100 ton mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno oraz zakup 40 ton emulsji asfaltowej C65 B3 PU/RC w 2025 roku dla Powiatowego Zarządu Dróg w Rawiczu.
- Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.05.2025 r. do 31.08.2025 r.
- Dostawy mięsa, podrobów i wędlin
- Bieżące naprawy i remonty dróg i ulic gminy Rawicz
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
- Usługi gospodarczo - porządkowe w SGZOZ w Chełmku
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania szlaków i ścieżek turystycznych w Bieszczadzkim Parku Narodowym w 2025 roku.
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- Wykonanie bieżącej konserwacji i utrzymanie w należytym stanie technicznym elementów wyposażenia obiektów inżynierskich na terenie miasta Wrocławia - Konserwacja i utrzymanie urządzeń dylatacyjnych
- usługa sprzątania budynku PLSP w Krakowie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.