Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-02
Rawicz: świadczenie usług sprzątania
Numer ogłoszenia: 292180 - 2014; data zamieszczenia: 02.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o., ul. Gen. Grota Roweckiego 6, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. (065) 546 70 64, faks (065) 546 70 64 , strona internetowa www.szpitalrawicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Ząkład Opieki Zdrowotnej - spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług sprzątania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania przez okres; od 04.09.2014r. do 28.02.2015r. w następującym zakresie: 1) specjalistyczne sprzątanie, całodobowe utrzymanie czystości poprzez mycie i dezynfekcję pomieszczeń i sprzętu w Szpitalu zgodnie z Planem Higieny i obowiązującymi procedurami, 2) sprzątanie pomieszczeń biurowych, 3) mycie okien, 4) segregację i transport wewnętrzny surowców wtórnych, odpadów komunalnych, odpadów medycznych, 5) obsługę kuchenek oddziałowych, 6) zdawanie brudnej i przyjmowanie czystej bielizny w poszczególnych komórkach organizacyjnych, 7)transport materiału biologicznego do badań laboratoryjnych i mikrobiologicznych w dni powszednie po godzinie 15.00 i godzinach nocnych oraz w dni wolne całodobowo, 8) wyposażenie w maty wejściowe i ich wymiana na czyste raz na 2 tygodnie, 9) doczyszczanie maszynowe powierzchni, 10) zaopatrzenie w ręczniki jednorazowe (rolka i zetka), papier toaletowy, mydło, kostki do WC, worki na odpady, 11) zaopatrzenie w preparaty dezynfekcyjne, środki i sprzęt potrzebny do wykonania usługi,.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Stosownie do art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.u. z 2013r. poz. 984, 1047 i 1473 oraz z 2014r. poz. 423, 768, 811 i 915) - dalej ustawa PZP - zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi okoliczność, iż ze względu na wyjątkową sytuację nie wynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mogło on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenie zamówienia. Przesłanki udzielenia zamówienia z wolnej ręki podlegają co prawda ścisłej interpretacji przepisów z art. 67 ust. 1 ustawy PZP, jednak ocena ich zaistnienia w konkretnym przypadku musi być prowadzona z uwzględnieniem całokształtu specyficznych dla niego okoliczności faktycznych. Zamawiający wobec okoliczności jakie wystąpiły w Szpitalu tj.: - braku realizacji zaleceń pokontrolnych i usunięcia wszystkich stwierdzonych przypadków nienależnego wykonywania usług przez obecnego Wykonawcę, - od dnia 31 sierpnia 2014r., od godziny 06.00 brak wykonania umowy na świadczenie usług sprzątania przez obecnego Wykonawcę z powodu braku obsady personalnej, odstąpił w dniu 01.09.2014r. od umowy z wyłącznej winy Wykonawcy świadczącego dla Szpitala usługę sprzątania. Zamawiający wobec powyżej opisanej sytuacji ma obowiązek niezwłocznie zapewnić sobie ww. usługę - ze względu na specyfikę jednostki i obowiązujący w niej reżim sanitarno-epidemiologiczny a także dobro i bezpieczeństwo pacjentów jest to warunek konieczny dla prawidłowego funkcjonowania Szpitala. W przypadku utrzymania czystości w jednostce ochrony zdrowia ze względu na obowiązujący reżim sanitarno-epidemiologiczny, wydaje się zasadnym w prezentowanym przypadku udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki. Tryb ten daje Zamawiającemu możliwość zapewnienia ciągłości usług, bez narażenia pacjentów oraz personelu na niebezpieczeństwo sanitarno-epidemiologiczne.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1 Nazwa: Świadczenie usług sprzątania
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
IMPEL CLEANING Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Sukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej "Mały Dworek" w Łaszczynie w okresie od 01.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
- Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
- Rozbudowa systemu łączności radiowej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rawiczu
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Rawiczu w latach 2025 - 2026.
- "Roboty stanowiące bieżącą konserwację i naprawę pięciu łazienek w budynku "Nowy Blok" w Domu Pomocy Społecznej w Osieku"
- Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej z przewodem tłocznym i pompownią oraz doprowadzenie istniejącej kanalizacji do pompowni ścieków.
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Kompleksowa usługa sprzątania w najmowanych lokalach na potrzeby działalności ROPS, WOA i CIC w roku 2025
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.