eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TurekDostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-04

Turek: Dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego.
Numer ogłoszenia: 211093 - 2011; data zamieszczenia: 04.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Poduchowne 1, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 2784550 w. 278, faks 063 2788400.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.turek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku, przez okres 12 miesięcy. Zamówienie obejmuje 7 pakietów: A, B, C, D, E, F i G..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej kwotach: Pakiet nr A -4300,00 zł, Pakiet nr B - 1600,00 zł, Pakiet nr C - 2600,00 zł, Pakiet nr D - 70,00 zł, Pakiet nr E - 50,00 zł., Pakiet nr F - 6100,00 zł., Pakiet nr G - 5800,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zaświadczenie o wpisie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do użytkowania lub opisu z innego właściwego rejestru oraz deklarację zgodności wyrobu medycznego i certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną, jeżeli dotyczy.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, 2. W przypadku gdy do realizacji zamówienia zostanie wybrana oferta złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający wymaga złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, 3. Dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana cen może nastąpić w przypadku zmian stawki podatku VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana cen następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, tj. wynagrodzenie podlega automatycznej zmianie odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.turek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzileny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Turku, ul. Poduchowne 1, 62 - 700 Turek..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2011 godzina 08:30, miejsce: Samodzileny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Turku, ul. Poduchowne 1, 62 - 700 Turek - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzpień tytanowy, w 1/3 bliższej o strukturze porowatej, pokryty okładziną porowatą, rodzaj powierzchni okładziny hydroksyapatyt lub tytan; zaopatrzony w elementy antyrotacyjne zapobiegające przemieszczaniu się trzpienia; stożek konusa 12/14; zakres rozmiarów nie mniej niż 8, kąt szyjkowo trzonowy trzpienia 135 (nie mniej niż 11 rozmiarów), Głowa metalowa, średnica 28 mm, nie mniej niż 5 długości szyjek, Panewka typ press-fit, tytanowa, z trzema otworami na śruby; zakres rozmiarów średnicy zewnętrznej od nie mniej niż 44 mm do nie więcej niż 70 mm ze skokiem co 2 mm, Śruby tytanowe; zakres wielkości co najmniej 5 od nie mniej niż 20 mm do nie więcej niż 40 mm, Wkład polietylenowy, symetryczny lub asymetryczny, średnica wewnętrzna 28mm - 40 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzpień bezkołnierzowy, prosty, zwężający się dystalnie, konus 12/14, z centralizerem i korkiem. Zakres rozmiarów co najmniej 6, sposób centrowania trzpenia przy użyciu centralizera, obecność korka do jamy szpikowej, Głowa metalowa, średnica 28mm, nie mniej niż 5 długości szyjek, Panewka polietylenowa z markerem radiologicznym. Zakres rozmiarów średnicy zewnętrznej od nie mniej niż 40 mm do nie więcej niż 64 mm (skok co 2 mm) - 30 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzpień modularny, prosty, zwężający się dystalnie, bez kołnierza, stożek konusa 12/14; sposób centrowania trzpienia (np.. poprzez centrolizer lub trzpień samocentrujący), wymagana obecność korka do jamy szpikowej, zakres rozmiarów 5 - od 120 mm do 180 mm, Głowa bipolarna średnica wewnętrzna 28 mm, średnica zewnętrzna od nie mniej niż 40 mm do nie więcej niż 70 mm ze skokiem co 1 mm, Głowa metalowa, średnica 28 mm; zakres rozmiarów - nie mniej niż 5 długości - 40 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet do płukania i czyszczenia jamy szpikowej uda i panewki - 25 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr E.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cement kostny 40g - 130 szt., Cement kostny 2 x 20g - 20 szt., Pakiet do próżniowego mieszania i podawania cementu - 40 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr G.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część udowa kobaltowo - chromowa, jednoosiowa w płaszczyznach ML/AP, anatomiczna (lewa, prawa) z możliwością wymiany lub zachowania powierzchni stawowej rzepki, dzięki pogłębieniu na całej długości dołowi międzykłykciowemu, poprawiającemu stabilizację rzepki i zmniejszającemu nacisk na rzepkę, w min. 7 rozmiarach. Zmniejszający się promień kłykcia powyżej 100o pozwalający na zwiększenie zakresu ruchu zginania, Część piszczelowa kobaltowo - chromowa, symetryczna, dostępna w min 7 rozmiarach, górna powierzchnia gładko polerowana, możliwość zastosowania modularnych trzpieni śródszpikowych, Ruchoma wkładka polietylenowa wykonana z polietylenu o maksymalnie wysokiej odporności na ścieranie, z cylindrycznym i stożkowym trzpieniem zapobiegającym zwichnięciu wkładki na komponencie piszczelowym, z wcięciem na rzepkę w części przedniej wkładki, grubość: 10 mm, 12 mm, 14mm, 16 mm, 20mm - 40 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr G.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzpień bezcementowy wykonany ze stopu tytanu w całości pokryty hydroksyapatytem w przynajmniej 7 rozmiarach. Stożek 10/12. Trzpień o owalnym przekroju poprzecznym w części przynasadowej, zwężający się dystalnie z wysokopolerowaną cienką szyjką. Trzpień posiadający pionowe rowki w części bliższej poprawiające pierwotną stabilizację i osteointegrację. Gwintowany otwór do usuwania trzpienia, Głowa - metalowa średnica 28 mm w przynajmniej 4 rozmiarach, Panewka podwójnej ruchomości o kształcie anatomicznym (z okapem zmniejszajacym ryzyko zwichnięcia) typu Press-Fit bez otworów na śruby. Wykonana ze stopu tytanu. Powierzchnia porowata tytanowa pokryta hydroksyapatytem. Część Press-Fit na obwodzie panewki z odwróconymi rowkami mocujacymi. Część wewnętrzna wysokopolerowana z gładkim obrzeżem O 44 64 mm (skok co 2 mm). Dostępna również w wersji cementowej, Wkład do panewki podwójnej ruchomości - wkład sferyczny o średnicy wewnętrznej O 28 mm i zewnętrznej dostosowanej do wielkości panewki. Wykonany z polietylenu o maksymalnie wysokiej odporności na ścieranie - 40 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.