Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-04
Turek: Dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego.
Numer ogłoszenia: 211093 - 2011; data zamieszczenia: 04.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Poduchowne 1, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 2784550 w. 278, faks 063 2788400.
- Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.turek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku, przez okres 12 miesięcy. Zamówienie obejmuje 7 pakietów: A, B, C, D, E, F i G..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej kwotach: Pakiet nr A -4300,00 zł, Pakiet nr B - 1600,00 zł, Pakiet nr C - 2600,00 zł, Pakiet nr D - 70,00 zł, Pakiet nr E - 50,00 zł., Pakiet nr F - 6100,00 zł., Pakiet nr G - 5800,00 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zaświadczenie o wpisie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do użytkowania lub opisu z innego właściwego rejestru oraz deklarację zgodności wyrobu medycznego i certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną, jeżeli dotyczy.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, 2. W przypadku gdy do realizacji zamówienia zostanie wybrana oferta złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający wymaga złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, 3. Dowód wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana cen może nastąpić w przypadku zmian stawki podatku VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana cen następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, tj. wynagrodzenie podlega automatycznej zmianie odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.turek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzileny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Turku, ul. Poduchowne 1, 62 - 700 Turek..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2011 godzina 08:30, miejsce: Samodzileny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Turku, ul. Poduchowne 1, 62 - 700 Turek - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzpień tytanowy, w 1/3 bliższej o strukturze porowatej, pokryty okładziną porowatą, rodzaj powierzchni okładziny hydroksyapatyt lub tytan; zaopatrzony w elementy antyrotacyjne zapobiegające przemieszczaniu się trzpienia; stożek konusa 12/14; zakres rozmiarów nie mniej niż 8, kąt szyjkowo trzonowy trzpienia 135 (nie mniej niż 11 rozmiarów), Głowa metalowa, średnica 28 mm, nie mniej niż 5 długości szyjek, Panewka typ press-fit, tytanowa, z trzema otworami na śruby; zakres rozmiarów średnicy zewnętrznej od nie mniej niż 44 mm do nie więcej niż 70 mm ze skokiem co 2 mm, Śruby tytanowe; zakres wielkości co najmniej 5 od nie mniej niż 20 mm do nie więcej niż 40 mm, Wkład polietylenowy, symetryczny lub asymetryczny, średnica wewnętrzna 28mm - 40 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzpień bezkołnierzowy, prosty, zwężający się dystalnie, konus 12/14, z centralizerem i korkiem. Zakres rozmiarów co najmniej 6, sposób centrowania trzpenia przy użyciu centralizera, obecność korka do jamy szpikowej, Głowa metalowa, średnica 28mm, nie mniej niż 5 długości szyjek, Panewka polietylenowa z markerem radiologicznym. Zakres rozmiarów średnicy zewnętrznej od nie mniej niż 40 mm do nie więcej niż 64 mm (skok co 2 mm) - 30 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzpień modularny, prosty, zwężający się dystalnie, bez kołnierza, stożek konusa 12/14; sposób centrowania trzpienia (np.. poprzez centrolizer lub trzpień samocentrujący), wymagana obecność korka do jamy szpikowej, zakres rozmiarów 5 - od 120 mm do 180 mm, Głowa bipolarna średnica wewnętrzna 28 mm, średnica zewnętrzna od nie mniej niż 40 mm do nie więcej niż 70 mm ze skokiem co 1 mm, Głowa metalowa, średnica 28 mm; zakres rozmiarów - nie mniej niż 5 długości - 40 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr D.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet do płukania i czyszczenia jamy szpikowej uda i panewki - 25 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr E.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cement kostny 40g - 130 szt., Cement kostny 2 x 20g - 20 szt., Pakiet do próżniowego mieszania i podawania cementu - 40 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr G.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część udowa kobaltowo - chromowa, jednoosiowa w płaszczyznach ML/AP, anatomiczna (lewa, prawa) z możliwością wymiany lub zachowania powierzchni stawowej rzepki, dzięki pogłębieniu na całej długości dołowi międzykłykciowemu, poprawiającemu stabilizację rzepki i zmniejszającemu nacisk na rzepkę, w min. 7 rozmiarach. Zmniejszający się promień kłykcia powyżej 100o pozwalający na zwiększenie zakresu ruchu zginania, Część piszczelowa kobaltowo - chromowa, symetryczna, dostępna w min 7 rozmiarach, górna powierzchnia gładko polerowana, możliwość zastosowania modularnych trzpieni śródszpikowych, Ruchoma wkładka polietylenowa wykonana z polietylenu o maksymalnie wysokiej odporności na ścieranie, z cylindrycznym i stożkowym trzpieniem zapobiegającym zwichnięciu wkładki na komponencie piszczelowym, z wcięciem na rzepkę w części przedniej wkładki, grubość: 10 mm, 12 mm, 14mm, 16 mm, 20mm - 40 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr G.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzpień bezcementowy wykonany ze stopu tytanu w całości pokryty hydroksyapatytem w przynajmniej 7 rozmiarach. Stożek 10/12. Trzpień o owalnym przekroju poprzecznym w części przynasadowej, zwężający się dystalnie z wysokopolerowaną cienką szyjką. Trzpień posiadający pionowe rowki w części bliższej poprawiające pierwotną stabilizację i osteointegrację. Gwintowany otwór do usuwania trzpienia, Głowa - metalowa średnica 28 mm w przynajmniej 4 rozmiarach, Panewka podwójnej ruchomości o kształcie anatomicznym (z okapem zmniejszajacym ryzyko zwichnięcia) typu Press-Fit bez otworów na śruby. Wykonana ze stopu tytanu. Powierzchnia porowata tytanowa pokryta hydroksyapatytem. Część Press-Fit na obwodzie panewki z odwróconymi rowkami mocujacymi. Część wewnętrzna wysokopolerowana z gładkim obrzeżem O 44 64 mm (skok co 2 mm). Dostępna również w wersji cementowej, Wkład do panewki podwójnej ruchomości - wkład sferyczny o średnicy wewnętrznej O 28 mm i zewnętrznej dostosowanej do wielkości panewki. Wykonany z polietylenu o maksymalnie wysokiej odporności na ścieranie - 40 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TURKU
- PROWADZENIE W 2025 ROKU SCHRONISKA DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Doposażenie pracowni gastroenterologicznej w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Turku
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEZ ASYSTENTA OSOBY STARSZEJ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN.: "WIELKOPOLSKIE TELECENTRUM OPIEKI
- UTRZYMANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO I PIONOWEGO NA TERENIE MIASTA TURKU
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
więcej: przetargi w Turku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.