eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pietrowice WielkieRemont budynków przy ul. Wiejskiej w Gródczankach



Ogłoszenie z dnia 2009-06-26

Pietrowice Wielkie: Remont budynków przy ul. Wiejskiej w Gródczankach
Numer ogłoszenia: 211312 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pietrowice Wielkie , ul. Szkolna 5, 47-480 Pietrowice Wielkie, woj. śląskie, tel. 032-4198407, faks 032-4198407.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pietrowicewielkie.ug.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pietrowicewielkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynków przy ul. Wiejskiej w Gródczankach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie remontu 2 szt pustostanów wymiana pokrycia dachu, wykonanie remontu klatki schodowej, wykonanie pergoli z bali drewnianych wraz z ławkami parkowymi, wymiana stolarki otworowej, wymiana instalacji wod-kan, wykonanie ubikacji 1 kpl, wykonanie opaski wokół budynku Zadanie realizowane w dwóch etapach. I etap do wysokości 95 000 zł, II etap po zapewnieniu środków w budżecie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.53.00.00 - 45.53.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5 000 zł należny wnieść na warunkach określonych w SIWZ

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2) Osiągnąć w pracach budowlanych w ciągu każdego z ostatnich 2 lat obrót roczny co najmniej w kwocie 100.000,00 zł (załącznik nr 4 i 5 do siwz). 3) Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj. wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 zadań z zakresu remontu budynków mieszkalnych w pełnym zakresie wraz z instalacjami o wartości powyżej 75.000 zł brutto każde (załącznik nr 8 do siwz). 4) Dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawienie pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponowanie (lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wydanych przez organ samorządu zawodowego na podstawie art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( tj. Dz.U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (załącznik nr 10 do siwz). 5) Zobowiązać się do zatrudnienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia, 6) Posiadać środki obrotowe lub zdolność kredytową , z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł (załącznik nr 5 do siwz). 7) Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności posiadanie ubezpieczenia budowlano - montażowego od wszystkich ryzyk oraz od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 100.000,00 zł. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia do oferty oświadczenia ubezpieczyciela, iż polisa w zakresie ubezpieczenia budowlano-montażowego od wszystkich ryzyk zostanie dostarczona do momentu podpisania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości podpisania umowy przed złożeniem oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii ubezpieczenia budowlano-montażowego w Urzędzie Gminy. 8) Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (załącznik nr 1 do siwz). 9) Wpłata wadium w kwocie 5.000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy (którego wzór przedstawiono w rozdziale V SIWZ). 2. Do Formularza Ofertowego należy dołączyć: a) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające że profil działania Oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia - za ważny zostanie uznany dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych, z wyjątkiem przypadków, w których oferent uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych - za ważny zostanie uznany dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed pływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednia, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, z wyjątkiem przypadków, w których oferent uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych- za ważny zostanie uznany dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz podobnych co do charakteru i zakresu robót zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowane co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom polegającym na remoncie budynków mieszkalnych w pełnym zakresie wraz z instalacjami o wartości powyżej 75.000 zł brutto każde. Wykaz powinien zawierać, nazwy, adresy i telefony inwestorów oraz wyszczególnienie robót wraz z ich zakresem, datą rozpoczęcia i zakończenia. Do wykazu tego należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. UWAGA! Oferent musi się wykazać wykonaniem co najmniej 2 robót. Brak wykonania i wykazania co najmniej 2 robót o charakterze odpowiadającym robotom stanowiącym przedmiot zamówienia spowoduje odrzucenie oferty. Pod uwagę będą brane roboty polegające na remoncie budynków mieszkalnych w pełnym zakresie wraz z instalacjami o wartości powyżej 75.000 zł brutto każde. e) kopia uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie potwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa f) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - pożyczkowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - za ważny zostanie uznany dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca posiada ubezpieczenie budowlano - montażowe od wszystkich ryzyk oraz od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - dokument winien być ważny w dniu składania ofert, h) oświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - za ważny zostanie uznany dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, i) oświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - za ważny zostanie uznany dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, j) kosztorys ofertowy, k) proponowany okres gwarancji, nie niższy niż 36 miesięcy, l) HARMONOGRAM rzeczowo-finansowy. Harmonogram powinien zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania inwestycji z ich podziałem na poszczególne elementy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego, m) wypełnione załączniki nr 1-11, n) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, o) wskazanie zakresu prac planowanych do powierzenia podwykonawcy, jeśli zamawiający zamierza powierzyć część prac podwykonawcą, 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonane, lub nienależyte wykonanie zobowiązania 4. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wymaga się wówczas aby każdy z jego członków osobno złożył dokumenty wymagane w pkt. 2 a, b, c, f, g, h, i, m, n, niniejszego rozdziału oraz załączniki nr 1 i 3 do niniejszej siwz. Konsorcjum ustanawia również pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz podpisania umowy w przypadku wygrania postępowania przez konsorcjum. Pozostałe dokumenty wymagane w siwz (rozdział I pkt. 1 ppkt. 1,2) składa partner wiodący konsorcjum. 5. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt. 2, lit. 1)-2) przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. 7. Każdy wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę, sam lub jako partner w konsorcjum. Wykonawca, który przedkłada lub partycypuje w więcej niż jednej ofercie spowoduje, że wszystkie oferty z udziałem tego wykonawcy zostaną odrzucone. 8. Dokumenty o których mowa w rozdziale I niniejszej specyfikacji należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pietrowicewielkie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pietrowicach Wielkich, ul. Szkolna 5, 47-480 Pietrowice Wielkie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Pietrowicach Wielkich, ul. Szkolna 5, 47-480 Pietrowice Wielkie, pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.