Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-17
Krosno Odrzańskie: Sukcesywna dostawa żywności dla pensjonariuszy Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie.
Numer ogłoszenia: 211455 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Szczawno, ul. Parkowa 2, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 0509 413169.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip-dpsszczawno.alte.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa żywności dla pensjonariuszy Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem Zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności, oznaczenia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Pakiet I - mięso, produkty mięsne, wędliny CPV 151 10000-2, 151 00000-9, 151 31130-5; Pakiet II - drób (kurczaki) CPV 151 12000-6; Pakiet III - pieczywo CPV 158 11000-6; Pakiet IV - produkty mleczarskie CPV 155 00000-3; Pakiet V - jaja CPV 031 42500-3; Pakiet VI - cukier biały CPV 158 31200-4; Pakiet VII - makaron CPV 158 51100-9; Pakiet VIII - ryby przetworzone i konserwowane CPV 152 00000-0; Pakiet IX - mąka CPV 156 12100-2 Pakiet X - ziemniaki CPV 032 12100-1; Pakiet XI - warzywa CPV 032 21000-6; Pakiet XII - jabłka CPV 032 22321-9; Pakiet XIII - różne produkty spożywcze - CPV 15800000-6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji dołączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (załącznik nr 2 w pakietach: nr I, nr II, nr III, nr IV, nr V, nr VI, nr VII, nr VIII, nr IX, nr X, nr XI, nr XII, nr XIII). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety - liczba pakietów 13, szczegółowo określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden pakiet lub więcej pakietów. 4. Zamawiający w trakcie badania i oceny ofert będzie rozpatrywał każdy pakiet oddzielnie, czyli może dokonać wyboru oferty na jeden, kilka lub wszystkie pakiety..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.11.00.00-2, 15.10.00.00-9, 15.13.11.30-5, 15.11.20.00-6, 15.81.10.00-6, 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3, 15.83.12.00-4, 15.85.11.00-9, 15.20.00.00-0, 15.61.21.00-2, 03.21.21.00-1, 03.22.10.00-6, 03.22.23.21-9, 15.80.00.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz udokumentują to przez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców nie spełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 4. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a. jest niezgodna z ustawą, b. jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp , c. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f. zawiera błędy w obliczeniu ceny, g. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pp, h. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 6. O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty Wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, b. wypełniony i podpisany załącznik nr 2 - Szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia, c. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3, d. parafowany przez Wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 4, e. wypełniony i podpisany Wykaz osób/osoby do kontaktów z Zamawiającym, odpowiedzialnych za realizację zobowiązań umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5, f. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, z podaniem zakresów do wykonania z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6, 2. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: a. wszystkie dokumenty Wykonawcy składają w formie oryginalnej lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b. Zamawiający nie dopuszcza składania elektronicznych kopii dokumentów, c. dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, d. oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w specyfikacji Zamawiającego. e. oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania, zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa, f. jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia składającego ofertę, g. Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów - załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz zawierać odpowiedzi na wszystkie pytania. Nie dopuszcza się składania alternatywnych, co do treści i formy, dokumentów. h. złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów, lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzącego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania. 4. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: a. wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę, b. dokumenty niejawne, zastrzeżone składane w ofercie Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób, c. po dokonaniu czynności otwarcia ofert komisja Zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem niepodlegających ujawnieniu oraz z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę, d. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. e. zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 z p. zm.) przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-dpsszczawno.alte.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Szczawnie
ul. Parkowa 2
66-600 Krosno Odrzańskie
SEKRETARIAT (pokój 330)
tel. 0509 413 168.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Szczawnie ul. Parkowa 2 66-600 Krosno Odrzańskie SEKRETARIAT (pokój 330).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - mięso, produkty mięsne, wędliny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia /j.m/Ilość w skali rocznej Boczek parzony/kg/240, Łopatka b/k /kg/330, Karkówka z/k/kg/348, Kości wieprzowe/kg/1440, Serdelki wieprzowe/kg/600, Kiełbasa zwyczajna/kg/972, Mortadela/kg/545, Mielone garmażeryjne wieprzowo-wołowe/kg/408, Kaszanka/kg/312, Salceson włoski/kg/230, Kiełbasa słoikowa/kg/380, Żeberka/kg/180, Wątroba wieprzowa/kg/160, Nogi wieprzowe/kg/120, Golonki wieprzowe/kg/120, Baleron wędzony wiejski/kg/20, Blok turystyczny/kg/440, Metka łososiowa/kg/160, Kiełbasa żywiecka/kg/20, Szynka drobiowa/ kg/120, Pasztet wiejski/kg/264, Schab z kością /kg/148, Kiełbasa biała surowa/kg/30, Ogonówka wędzona/kg/ 20, Wątrobianka wędzona/kg/1000, Smalec w osłonce /kg/175,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.10.00.00-9, 15.13.11.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - drób (kurczaki).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia/j.m/Ilość w skali rocznej Kurczak świeży/kg/850.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III - pieczywo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia/j.m/Ilość w skali rocznej Chleb baltonowski krojony 600g/szt/szt/15000, Chleb razowy krojony 600g/szt/szt/1100, Bułki wyborowe 50g/szt /szt/32000, Bułka tarta/kg/160,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV - produkty mleczarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia/j.m/Ilość w skali rocznej: Mleko w proszku granulowane 0,25 kg/szt, odtłuszczone, zawartość białka min. 36%/ kg/950, Ser seropodobny żółty/kg/300, Margaryna do pieczenia 0,25 kg/szt -Dobra gospodyni /kg/864, Margaryna do pieczenia 1 kg/szt - Dobra Gospodyni/kg/276, Ser topiony /kg/315, Śmietana 12%/kg /1350, Drożdże/kg/12, Twaróg chudy/kg/730..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V - jaja.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia/ j.m/ Ilość w skali rocznej: Świeże jajka pow. 60 g/szt/szt/16000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI - cukier biały.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia-Ilość w skali rocznej: Cukier paczkowany kryształ opakowanie 1 kg/kg/ 2200.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII - makaron.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia - Ilość w skali rocznej: Makaron/kg/640.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII - ryby przetworzone i konserwowane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia-Ilość w skali rocznej: Ryba mrożona (kostka mintaj)/kg/380, Ryba wędzona (makrela)/kg/190, Śledź (matias)/kg/150, Konserwa rybna 330 g/szt/kg/300, Paprykarz 300g/szt/kg/170,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet IX - mąka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia-Ilość w skali rocznej: Mąka Premium typ 450 opak. 1 kg/kg/1150, Mąka Premium tortowa opak. 1 kg/kg/360..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.21.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet X - ziemniaki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość dostawy sukcesywnej w skali 6-mcy: Ziemniaki jadalne późne, workowane, średnica kłębów w cm - poprzeczna 4, podłużna 4,5. Opakowanie - worki raszlowe do 30 kg - 7200kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet XI - warzywa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia-Ilość w skali 6-m-cy: Buraki czerwone, odmiana jadalna, minimalna średnica korzenia- 6cm/kg/540, Marchew jadalna- średnica korzenia w najszerszym przekroju od 2,5 do 6 cm/ kg/1320, Cebula do spożycia, odmiana jadalna, średnica nie mniejsza niż 4 cm/kg/260, Seler korzeniowy, odmiana jadalna, średnica od 7÷13 cm/kg/240, Por/kg/115, Kapusta biała/kg/335, Pietruszka korzeniowa, odmiana jadalna, średnica 2,5÷6cm/kg/215, Pomidory , odmiana jadalna/kg/240, Ogórki/kg/240,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet XII - jabłka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia - w skali 6-m-cy - Jabłka -1220 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.23.21-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet XIII - różne produkty spożywcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia-lość w skali rocznej: Herbata granulowana op. 80 g/kg/65, Olej roślinny/l/365, Kasza jęczmienna/kg/250, Kasza manna/kg/220, Płatki owsiane/kg/110, Ryż/kg/410, Koncentrat pomidorowy 30% max. op. 3kg/kg/184, Dżem (marmolada) max op. 10 kg/kg/430, Budyń 100g/szt/szt/200, Kisiel 100g/szt/szt/1560, Musztarda max op. 10 kg/kg/180, Ketchup max op. 10 kg/kg/56, Mąka ziemniaczana/kg/20, Przyprawa magii/l/60, Przyprawa Degusta max op. 1 kg/kg/72, Sól/kg/370, Pieprz prawdziwy max op. 1 kg/kg/9, Pieprz ziołowy max op. 1 kg/kg/6, Papryka słodka max op. 1 kg/kg/4, Majeranek max op. 1 kg /kg/6, Liść laurowy max op. 1 kg/kg/ 5, Ziele angielskie max op. 1 kg/kg/4, Kakao ciemne max op. 1 kg/kg/17, Kawa zbożowa max op. 1kg/kg/170, Zupa barszcz biały/kg/20, Zupa żurek/kg/20, Fasola sucha/kg/120, Groch łuskany/kg/60, Ogórek kiszony/kg/264, Majonez max op. 3 kg/kg/180, Aromaty 10 ml/szt/szt/84, Cynamon/kg/2, Szczaw konserwowy/kg/15, Papryka konserwowa 540g/szt/kg/54, Groszek konserwowy 260g/szt/kg/120, Cukier waniliowy 30g/szt/szt/780, Zupa ogonowa/kg/23, Fasola konserwowa 260g/szt/kg/100, Kapusta kiszona/kg/300, Zupa grzybowa/kg/12, Kasza gryczana/kg/120..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Świadczenia zdrowotne na rzecz osób zatrzymanych przez funkcjonariuszy NoOSG.
- Dostawa sprzętu medycznego: aparatu do znieczuleń dla dzieci i dorosłych wraz z kardiomonitorem do Zachodniego Centrum Medycznego sp. z o.o. w Krośnie Odrzańskim.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1163F na odcinku Bielów - Czetowice, długość odcinka ok. 150 m
- Dostawa sprzętu do zimowego utrzymania dróg: posypywarki, pługa oraz wytwornicy solanki
- "Termomodernizacja wraz z rozbudową budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnowie"
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy kawy, herbaty i słodyczy dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa artykułów spożywczych.
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 13 przy ul. Rubinowej 16a w Gliwicach
- Dostawa przetworów owocowo-warzywnych oraz artykułów spożywczych sypkich dla Domu Pomocy Społecznej w Jarominie
- SUKCESYWNE DOSTAWY DO MAGAZYNU ŻYWNOŚCIOWEGO ZAMAWIAJĄCEGO NABIAŁU I TŁUSZCZÓW
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.