To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-04
Białystok: Organizacja dwudniowego seminarium-warsztatów dla kadr Centrów Obsługi Inwestorów w terminie 19-21 września 2012 r.
Numer ogłoszenia: 211459 - 2012; data zamieszczenia: 04.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173927 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja dwudniowego seminarium-warsztatów dla kadr Centrów Obsługi Inwestorów w terminie 19-21 września 2012 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i obsługa dwudniowego seminarium-warsztatów dla Partnerów projektu pn. Tworzenie i rozwój sieci współpracy centrów obsługi inwestora, w dniach 19-21.09.2012 r. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Tworzenie i rozwój sieci współpracy COI, w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013 Osi priorytetowej I Nowoczesna Gospodarka Działanie I.4 Promocja i Współpraca.Zakres zamówienia obejmuje:1)Zapewnienie obiektu na potrzeby realizacji seminarium: zakwaterowania w dniach 19-21.09.2012 r. ze śniadaniami w dniach 20-21.09.2012 r. dla 20 osób w pokojach 1-osobowych (śniadanie hotelowe ma być wliczone w cenę noclegu, podane w godzinach zgodnych z harmonogramem seminarium - załącznik nr 3 do SIWZ), na terenie województwa podlaskiego. Proponowany obiekt musi spełniać normy funkcjonalne i jakościowe hotelu 4-gwiazdkowego zgodnie z przepisami zawartymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2004 r. Nr 223, poz. 2268, z późn. zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Płacy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006r. Nr 22, poz.169, z późn. zm.). Zapewnienie bezpłatnego parkingu dla samochodów uczestników seminarium.2)Zapewnienie/wynajem sali konferencyjnej na część merytoryczną seminarium dla 20 osób w obiekcie, gdzie będą miały miejsce noclegi oraz realizacja seminarium, wraz z niezbędnym wyposażeniem technicznym w godzinach zgodnych z harmonogramem seminarium (załącznik nr 3 do SIWZ). W skład wyposażenia technicznego wchodzą: krzesła i stoły dla 20 osób, klimatyzacja, mikrofon przenośny na salę wraz z nagłośnieniem, laptop z dostępem do Internetu oraz stolik do jego ustawienia, rzutnik multimedialny LCD kompatybilny z laptopem oraz stolik do jego ustawienia, pilot do rzutnika multimedialnego, ekran projekcyjny min. 2m x 2m, flipchart z papierem, mazaki, ryza papieru (format A4) i długopisy w ilości odpowiadającej liczbie uczestników seminarium. Do zadań wykonawcy należeć będzie również przygotowanie materiałów seminaryjnych, czytelny wydruk dwustronny, zbindowane (uprzednio przekazanych przez Zamawiającego w terminie do 7 dni przed datą seminarium) w ilości odpowiadającej liczbie uczestników (maksymalnie 50 stron każdy egzemplarz, z czego część w postaci wydruku prezentacji, a pozostałe strony jako notatnik oraz dostarczenie ich do miejsca realizacji seminarium ). Konieczne jest ustalenie osoby do kontaktu w sprawach technicznych ze strony zarządcy obiektu. Seminaria poprowadzą eksperci, których zapewnia Zamawiający.3)Zorganizowanie tematycznego wieczoru integracyjnego w formie teambuildingu opartego o scenariusz opracowany przez profesjonalną firmę, na terenie województwa podlaskiego, poza granicami miasta. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu do miejsca realizacji tego punktu programu i transportu powrotnego do hotelu w dniu 20.09.2012 r.4)Zapewnienie transportu na potrzeby realizacji seminarium dla 20 osób. W związku z faktem, iż uczestnicy przybędą z obszaru Makroregionu Polski Wschodniej - 5 wschodnich województw: warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego, konieczne jest zapewnienie autokaru do dyspozycji Zamawiającego na potrzeby przejazdów na trasie z Białegostoku do miejsca realizacji seminarium w dniu 19.09.2012 r. i na trasie powrotnej w dniu 21 września 2012r. 5)Wyznaczenie osoby do kontaktu ze strony Wykonawcy na okres od dnia zawarcia umowy z Zamawiającym do zakończenia realizacji seminarium w zakresie kwestii organizacyjnych i merytorycznych. 6)Zapewnienie wyżywienia dla 20 osób podczas realizacji seminarium w obiekcie, w którym będą miały miejsce nocleg oraz seminarium. Zarówno w trakcie posiłków jak i przerw kawowych, Wykonawca odpowiada za zapewnienie sprawnej, profesjonalnej obsługi oraz zapewnienie porządku, czystości, estetyki podania oraz właściwej temperatury dań. W odniesieniu do zastawy stołowej używanej podczas świadczenia usług gastronomicznych Zamawiający nie dopuszcza stosowania naczyń i sztućców jednorazowych praz wykonanych z plastiku lub innych tworzyw sztucznych. Wymagania dotyczące usługi: Wykonawca odpowiada za przygotowanie spotkania zgodnie z ustalonym menu. Wykonawca zadba o właściwy stan dostarczonych posiłków. Posiłki muszą być urozmaicone, wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki. Stan posiłków musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej. Wykonawca jest zobowiązany dopilnować, by przygotowane posiłki były o wysokim standardzie, na bazie produktów wysokiej jakości i normami bezpieczeństwa zgodnymi ze standardami HACCP. Do zadań Wykonawcy należeć będzie zapewnienie: 6.1.uroczystej kolacji w dniu 19.09.2012 r. w obiekcie, w którym realizowane będzie seminarium. Menu kolacji w dniu 19.09.2012 r. powinno zawierać: dania gorące, przystawki zimne, sałatki, dodatki do dań zgodne z menu, desery, napoje gorące, napoje zimne.6.2. obiadu w dniu 20.09.2012 r. w obiekcie, w którym realizowane będzie seminarium. Menu obiadu w dniu 20.09.2012 r. powinno zawierać: dania gorące, przystawki zimne, sałatki, dodatki do dań zgodne z menu, desery, napoje gorące, napoje zimne. 6.3. kolacji w dniu 20.09.2012 r. w formie bufetu w obiekcie, w którym realizowane będzie seminarium. Menu kolacji w dniu 20.09.2012 r. powinno zawierać: dania gorące, przystawki zimne, sałatki, dodatki do dań zgodne z menu, desery, napoje gorące, napoje zimne. 6.4. dwie przerwy kawowe w dniu 20.09.2012 r. przygotowane w sali konferencyjnej w obiekcie, gdzie realizowane będzie seminarium w trakcie trwania seminarium w godzinach zgodnych z harmonogramem seminarium. Menu jednej przerwy kawowej w dniu 20.09.2012 r. powinno zawierać: desery, napoje zimne, napoje gorące..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 79.95.10.00 - Usługi w zakresie organizowania seminariów 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu: Tworzenie i rozwój sieci współpracy COI w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013 Osi priorytetowej I Nowoczesna Gospodarka Działanie I.4 Promocja i Współpraca..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ATA SP. Z O.O., ul. Kisielewskiego 4, 80-295 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35622,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26900,00
Oferta z najniższą ceną: 22422,56 / Oferta z najwyższą ceną: 28148,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa i montaż klimatyzacji w budynku WFOŚiGW w Białymstoku
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu planowania i realizacji procesu dydaktycznego uwzględniającego zagadnienia zielonej transformacji
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów na potrzeby PZDW w Białymstoku w 2025 r. z podziałem na 2 zadania.
- Dostawa stanowisk dydaktycznych na potrzeby Laboratorium Odnawialne źródła energii, wytwarzanie energii elektrycznej Wydziału Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.19.2025
- Wykonanie przeglądów i oczyszczenie separatorów i osadników zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich, zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z podziałem na 2 zadania.
- Naprawy oraz bieżąca konserwacja alejek w parkach i na skwerach w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwóch edycji ogólnopolskiego turnieju oraz dwóch konferencji w ramach Branżowego Centrum Umiejętności w Radzyniu Podlaskim w dziedzinie elektryki.
- Usługa społeczna polegająca na świadczeniu kompleksowych usług wyżywienia w ramach programu Szkoły Letniej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Organizację konferencji "Małopolska otwarta na wiedzę"
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
- Świadczenie usługi żywienia realizowanej na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Świadczenie usługi organizacji pobytu zagranicznego naukowca w Collegium Medicum Uniwersytetu Rzeszowskiego
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.