eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockPrzeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie w ramach projektu Moja wiedza - mój sukces zawodowy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-07

Płock: Przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie w ramach projektu Moja wiedza - mój sukces zawodowy.
Numer ogłoszenia: 211503 - 2014; data zamieszczenia: 07.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, faks 024 2676848.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie w ramach projektu Moja wiedza - mój sukces zawodowy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie w ramach projektu Moja wiedza - mój sukces zawodowy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część 1 - Przeprowadzenie kursu Kelner, Część 2 - Przeprowadzenie szkolenia z zakresu budowy i diagnostyki układów klimatyzacji, Część 3 - Przeprowadzenie szkolenia z zakresu diagnostyki w praktyce z wykorzystaniem testeru KTS i oscyloskopu, Część 4 - Przeprowadzenie szkolenia z podstaw diagnostyki układów elektrycznych, Część 5 - Przeprowadzenie szkolenia z zakresu budowy i diagnostyki silników o ZI, Część 6 - Przeprowadzenie szkolenia z zakresu skutecznej obsługi klienta jako droga do efektywnego rozwoju warsztatu samochodowego, Część 7 - Przeprowadzenie szkolenia z zakresu budowy i naprawy układu rozrządu, Część 8 - Przeprowadzenie szkolenia z zakresu budowy elementów układów kierowniczych, Część 9 - Przeprowadzenie kursu Operator kombajnu zbożowego, Część 10 - Przeprowadzenie kursu Techniki Kulinarne. 2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który szczegółowo został określony w załączniku nr 1-10 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 12).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 12).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że dysponuje kombajnem zbożowym na odpowiednim poziomie nowoczesności do przeprowadzenia wszystkich elementów programu szkolenia na czas trwania zajęć praktycznych dotyczy części 9 zamówienia Kurs Operator kombajnu zbożowego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, która posiada: Dotyczy części 1: Przeprowadzenie kursu Kelner - wykształcenie co najmniej średnie, - doświadczenie w prowadzeniu kursów dla kelnerów - należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 1 kursu, - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe związane z przedmiotem zamówienia tj. praca na stanowisku kelnera i/lub prowadzenie kursów/szkoleń pn. Kelner i/lub prowadzenie zajęć w szkole z przedmiotu zawodowego związanego charakterem w/w kursu w ostatnich 5 latach przed terminem upływu składania ofert. Dotyczy części 2 - Przeprowadzenie szkolenia z zakresu budowy i diagnostyki układów klimatyzacji - wykształcenie co najmniej średnie, - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny) lub ukończony kurs instruktora praktycznej nauki zawodu, - doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 1 kursu/szkolenia o tematyce tożsamej lub zbliżonej do tematyki w/w szkolenia lub doświadczenie w prowadzeniu zajęć w szkole ponadgimnazjalnej - należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 10 godzin zajęć z przedmiotu zawodowego związanego z zakresem szkolenia lub zbliżonego do zakresu szkolenia. Dotyczy części 3 - Przeprowadzenie szkolenia z zakresu diagnostyki w praktyce z wykorzystaniem testeru KTS i oscyloskopu - wykształcenie co najmniej średnie, - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny) lub ukończony kurs instruktora praktycznej nauki zawodu, - doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 1 kursu-szkolenia z w-w zakresu lub doświadczenie w prowadzeniu zajęć w szkole ponadgimnazjalnej - należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 10 godzin zajęć z przedmiotu zawodowego związanego z zakresem szkolenia. Dotyczy części 4 - Przeprowadzenie szkolenia z podstaw diagnostyki układów elektrycznych - wykształcenie co najmniej średnie, - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny) lub ukończony kurs instruktora praktycznej nauki zawodu, - doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 1 kursu/szkolenia o tematyce tożsamej lub zbliżonej do tematyki w/w szkolenia lub doświadczenie w prowadzeniu zajęć w szkole ponadgimnazjalnej - należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 10 godzin zajęć z przedmiotu zawodowego związanego z zakresem szkolenia lub zbliżonego do zakresu szkolenia. Dotyczy części 5 - Przeprowadzenie szkolenia z zakresu budowy i diagnostyki silników o ZI - wykształcenie co najmniej średnie, - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny) lub ukończony kurs instruktora praktycznej nauki zawodu, - doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 1 kursu/szkolenia o tematyce tożsamej lub zbliżonej do tematyki w/w szkolenia lub doświadczenie w prowadzeniu zajęć w szkole ponadgimnazjalnej - należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 10 godzin zajęć z przedmiotu zawodowego związanego z zakresem szkolenia lub zbliżonego do zakresu szkolenia. Dotyczy części 6 - Przeprowadzenie szkolenia z zakresu skutecznej obsługi klienta jako droga do efektywnego rozwoju warsztatu samochodowego - wykształcenie co najmniej średnie, - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny) lub ukończony kurs instruktora praktycznej nauki zawodu, - doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 1 kursu/szkolenia o tematyce tożsamej lub zbliżonej do tematyki w/w szkolenia lub doświadczenie w prowadzeniu zajęć w szkole ponadgimnazjalnej - należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 10 godzin zajęć z przedmiotu zawodowego związanego z zakresem szkolenia lub zbliżonego do zakresu szkolenia. Dotyczy części 7 - Przeprowadzenie szkolenia z zakresu budowy i naprawy układu rozrządu - wykształcenie co najmniej średnie, - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny) lub ukończony kurs instruktora praktycznej nauki zawodu, - doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 1 kursu/szkolenia o tematyce tożsamej lub zbliżonej do tematyki w/w szkolenia lub doświadczenie w prowadzeniu zajęć w szkole ponadgimnazjalnej - należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 10 godzin zajęć z przedmiotu zawodowego związanego z zakresem szkolenia lub zbliżonego do zakresu szkolenia. Dotyczy części 8 - Przeprowadzenie szkolenia z zakresu budowy elementów układów kierowniczych - wykształcenie co najmniej średnie, - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny) lub ukończony kurs instruktora praktycznej nauki zawodu, - doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 1 kursu/szkolenia o tematyce tożsamej lub zbliżonej do tematyki w/w szkolenia lub doświadczenie w prowadzeniu zajęć w szkole ponadgimnazjalnej - należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 10 godzin zajęć z przedmiotu zawodowego związanego z zakresem szkolenia lub zbliżonego do zakresu szkolenia. Dotyczy części 9 - Kurs Operator Kombajnu Zbożowego - uprawnienia instruktorskie do prowadzenia kursu na operatora kombajnu zbożowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. - doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń - należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 1 kursu/szkolenia z w/w zakresu. Dotyczy części 10 - Kurs Techniki Kulinarne - wykształcenie co najmniej średnie, - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny) lub ukończony kurs instruktora praktycznej nauki zawodu, - doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 1 kursu/szkolenia o tematyce tożsamej lub zbliżonej do tematyki w/w kursu lub doświadczenie w prowadzeniu zajęć w szkole ponadgimnazjalnej - należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 10 godzin zajęć z przedmiotu zawodowego związanego z zakresem w/w kursu lub zbliżonego do zakresu kursu. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami / z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 14. Zgodnie z art. 26 ust 2b Pzp, Wykonawca może polegać na potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 12).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty - załącznik nr 11 do SIWZ, 2. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zgodnie z art. 144 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie: - przypadków losowych, które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji, - zmiany terminu w harmonogramie realizacji projektu, w ramach którego umowa jest realizowana, co będzie miało wpływ na zmianę terminu obowiązywania niniejszej umowy, - Zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub wywołane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2. Do zmiany osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia wymagane jest łączne spełnienie następujących warunków: a)przedstawienie osoby, której kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, wykształcenie nie są niższe niż osoby zastępowanej, b)złożenie informacji na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia liczby godzin oraz informacji o podstawie do dysponowania tą osobą, c) uzyskanie przez Wykonawcę uprzedniej zgody Zamawiającego na zmianę osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia. - zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, zmiany będące następstwem działania organów administracji. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają akceptacji obu stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP : http://www.bip.powiat-plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Płocki - Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, p.422 - IV piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2014 godzina 10:30, miejsce: Powiat Płocki - Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, Kancelaria Ogólna p. 211 - II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Moja wiedza - mój sukces zawodowy współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie kursu Kelner.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 grupa szkoleniowa 10 osobowa uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie 1.Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie, ul. St. Staszica 1, 09-530 Gąbin, 2.Termin realizacji: listopad 2014r. - grudzień 2014r. 3.Szczegółowy harmonogram: -20 godzin, -4 spotkania po 5 godzin (1 godzina = 45 min), -realizacja w dni wolne od zajęć dydaktycznych obowiązkowych (godziny pomiędzy 8.00 a 17.00), -Wykonawca zapewni w każdym dniu prowadzenia zajęć przerwy w tym jedną przerwę obiadową trwającą 30 minut. 4.Program szkolenia: a)jak być dobrym kelnerem - wprowadzenie do zawodu kelnera, ubiór i wizerunek kelnera i kelnerki, b) prezentacja zastawy stołowej: - prezentacja najważniejszych elementów zastawy stołowej i sztućców (sztuka układania sztućców); c)dekoracja stołów w zależności od rodzaju imprezy, d) zasady obsługi konsumenta: powitanie, serwis, podziękowanie i pożegnanie, e)podawanie rachunku, metody serwowania, kolejność podawania potraw i napojów, prezentacja i podawanie napojów alkoholowych; f)zasady przygotowania deserów w obecności konsumenta - flambrowanie, g)zarys organizacji bankietów. Tematy teoretyczne powinny być podparte odpowiednimi zajęciami praktycznymi m.in.: a)nakrywanie stołów - układ podstawowy i elegancki - (sposoby składnia i rozkładania obrusów, zmiana obrusów w obecności konsumenta), b)sztuka układania serwetek (sposoby układania serwetek - na leżąco i stojąco w zależności od rodzaju serwowanych dań). c)ćwiczenia z noszenia zastawy stołowej, szkła oraz tac, zasady zbierania zastawy stołowej po konsumpcji, d)ćwiczenia z zakresu serwowania. 5.Wymagania wobec Wykonawcy: -Zapewnienie uczestnikom na czas realizacji kursu niezbędnego sprzętu, materiałów szkoleniowych oraz wszelkich produktów potrzebnych do realizacji kursu w części teoretycznej i praktycznej w ilości zapewniającej wszystkim uczestnikom kursu wykonanie ćwiczeń w pełnym zakresie zgodnie ze wskazanym programem, w tym w szczególności różnorodnych produktów tj. zastawy stołowe, serwetki, tace, obrusy. -Zapewnienie uczestnikom kursu materiałów dydaktycznych niezbędnych do utrwalenia wiadomości - mogą to być np. kserokopie streszczeń wykładów, długopis, notatnik. Wszystkie te materiały muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom szkolenia najpóźniej w pierwszym dniu zajęć. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów dydaktycznych własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu kursu razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. -Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dziennika zajęć. - Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. -Informowanie uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, - Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, -Prowadzenie zajęć zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć, zaakceptowanym przez Zamawiającego, - prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć pozalekcyjnych na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin, - listy obecności uczniów z każdego dnia zajęć, - wypełnione karty pracy przez wykonawców zajęć pozalekcyjnych. - wydanie uczniom zaświadczeń o ukończeniu kursu Kelner, - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 6. Zamawiający zabezpiecza: salę dydaktyczną i salę do ćwiczeń praktycznych z możliwością wykorzystania sprzętu multimedialnego. 7. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wyżywienia uczestników kursu - w każdym dniu prowadzenia zajęć zapewni każdemu uczestnikowi 1 ciepły posiłek - drugie danie (np. danie mięsne, ziemniaki i surówka) oraz ciastko, owoc i napój..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu budowy i diagnostyki układów klimatyzacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 grupy szkoleniowe 10 osobowe - uczniowie Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie 1.Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie, ul. St. Staszica 1, 09-530 Gąbin. 2.Termin realizacji: listopad 2014r. 3.Szczegółowy harmonogram: -6 godzin dla jednej grupy w ramach 1 spotkania, łącznie dla dwóch grup 12 godzin, (1 godzina = 45 min), -realizacja w dni wolne od zajęć dydaktycznych obowiązkowych (godziny pomiędzy 8.00 a 17.00), -Wykonawca zapewni przerwy w tym jedną przerwę obiadową trwającą 30 minut. 4.Program szkolenia powinien obejmować część praktyczną i teoretyczną. Zakres szkolenia: - budowa układów automatycznego ogrzewania i klimatyzacji; - zasady bezpieczeństwa przy obsłudze układów klimatyzacji; - obieg czynnika chłodniczego w układach klimatyzacji z zaworem rozprężnym; - obieg czynnika chłodniczego w układach klimatyzacji z dławnikiem; - budowa sprężarek, zaworów rozprężnych, dławników, parowników oraz skraplaczy; - cechy szczególne układów klimatyzacji manualnej i automatycznej; - czujniki temperatury, nasłonecznienia, wilgotności, zanieczyszczeń powietrza ect.; - zasady bezpieczeństwa przy obsłudze układów klimatyzacji; - obsługa układów klimatyzacji; - sprawdzenie sprawności układów klimatyzacji przez pomiar ciśnień po stronie niskiego i wysokiego ciśnienia; - sprawdzenie szczelności układu przy próbie podciśnieniowej, nadciśnieniowej; - lokalizacja nieszczelności; - diagnostyka automatycznej klimatyzacji; - wymiana czynnika chłodzącego. 5.Wymagania wobec Wykonawcy: -Zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych niezbędnych do utrwalenia wiadomości - mogą to być np. skrypty, kserokopie streszczeń wykładów lub inne materiały informacyjne związane z tematyką prowadzonego szkolenia. Dodatkowo Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia długopis oraz notatnik. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów dydaktycznych własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. -Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dziennika zajęć dla każdej grupy. -Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. -Informowanie uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, - Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, -Prowadzenie zajęć zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć, zaakceptowanym przez Zamawiającego, -prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć pozalekcyjnych na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin, - listy obecności uczniów z każdego dnia zajęć, - wypełnione karty pracy przez wykonawców zajęć pozalekcyjnych. - wydanie uczniom zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia z zakresu budowy i diagnostyki układów klimatyzacji, - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 6.Zamawiający zabezpiecza: salę dydaktyczną i salę do ćwiczeń praktycznych z możliwością wykorzystania sprzętu multimedialnego. 7.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wyżywienia uczestników szkolenia - w dniu prowadzenia zajęć zapewni każdemu uczestnikowi 1 ciepły posiłek - drugie danie (np. danie mięsne, ziemniaki i surówka) oraz ciastko, owoc i napój..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu diagnostyki w praktyce z wykorzystaniem testeru KTS i oscyloskopu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 grupy szkoleniowe 10 osobowe - uczniowie Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie) 1. Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie, ul. St. Staszica 1, 09-530 Gąbin. 2.Termin realizacji: grudzień 2014r. 3.Szczegółowy harmonogram: -12 godzin dla jednej grupy w ramach 2 spotkań po 6 godzin, łącznie dla dwóch grup 24 godziny - 4 spotkania po 6 godzin każde, (1 godzina = 45 min), -realizacja w dni wolne od zajęć dydaktycznych obowiązkowych (godziny pomiędzy 8.00 a 17.00), -Wykonawca zapewni przerwy w tym jedną przerwę obiadową trwającą 30 minut. 4.Tematyka programu szkoleniowego powinna zawierać: Część teoretyczna omawiająca diagnostykę pojazdu samochodowego z wykorzystaniem testera KTS i oscyloskopu oraz ćwiczenia praktyczne z wykorzystaniem powyższych urządzeń. 5.Wymagania wobec Wykonawcy: -Zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych niezbędnych do utrwalenia wiadomości - mogą to być np. skrypty, kserokopie streszczeń wykładów lub inne materiały informacyjne związane z tematyką prowadzonego szkolenia. Dodatkowo Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia długopis oraz notatnik. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów dydaktycznych własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. -Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dziennika zajęć dla każdej grupy. - Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. -Informowanie uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, - Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, - Prowadzenie zajęć zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć, zaakceptowanym przez Zamawiającego, -prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć pozalekcyjnych na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin, - listy obecności uczniów z każdego dnia zajęć, - wypełnione karty pracy przez wykonawców zajęć pozalekcyjnych. - wydanie uczniom zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia z zakresu diagnostyki w praktyce z wykorzystaniem testera KTS i oscyloskopu, - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 6.Zamawiający zabezpiecza: salę dydaktyczną i salę do ćwiczeń praktycznych z możliwością wykorzystania sprzętu multimedialnego. 7.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wyżywienia uczestników kursu - w każdym dniu prowadzenia zajęć zapewni każdemu uczestnikowi 1 ciepły posiłek - drugie danie (np. danie mięsne, ziemniaki i surówka) oraz ciastko, owoc i napój.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu podstaw diagnostyki układów elektrycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 grupy szkoleniowe 10 osobowe - uczniowie Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie 1.Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie, ul. St. Staszica 1,09-530 Gąbin. 2.Termin realizacji: styczeń 2015r. 3.Szczegółowy harmonogram: -12 godzin dla jednej grupy w ramach 2 spotkań po 6 godzin, łącznie dla dwóch grup 24 godziny - 4 spotkania po 6 godzin każde, (1 godzina = 45 min), -realizacja w dni wolne od zajęć dydaktycznych obowiązkowych (godziny pomiędzy 8.00 a 17.00), -Wykonawca zapewni przerwy w tym jedną przerwę obiadową trwającą 30 minut. 4.Program szkolenia powinien obejmować: - podstawowe pojęcia z zakresu elektrotechniki; - schematy połączeń elektrycznych; - posługiwanie się urządzeniami pomiarowymi; - elementy elektrotechniki; - elementy elektroniki; - układy sterowania i regulacji - przykłady zastosowania w elektronice samochodowej. 5.Wymagania wobec Wykonawcy: -Zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych niezbędnych do utrwalenia wiadomości - mogą to być np. skrypty, kserokopie streszczeń wykładów lub inne materiały informacyjne związane z tematyką prowadzonego szkolenia. Dodatkowo Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia długopis oraz notatnik. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów dydaktycznych własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. -Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dziennika zajęć dla każdej grupy. -Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. -Informowanie uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego -przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, -Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, -Prowadzenie zajęć zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć, zaakceptowanym przez Zamawiającego, -prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć pozalekcyjnych na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin, - listy obecności uczniów z każdego dnia zajęć, - wypełnione karty pracy przez wykonawców zajęć pozalekcyjnych. - wydanie uczniom zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia, - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 6.Zamawiający zabezpiecza: salę dydaktyczną i salę do ćwiczeń praktycznych z możliwością wykorzystania sprzętu multimedialnego. 7.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wyżywienia uczestników kursu - w każdym dniu prowadzenia zajęć zapewni każdemu uczestnikowi 1 ciepły posiłek - drugie danie (np. danie mięsne, ziemniaki i surówka) oraz ciastko, owoc i napój..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu budowy i diagnostyki silników o ZI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 grupy szkoleniowe 10 osobowe - uczniowie klas Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie 1.Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie, ul. St. Staszica 1, 09-530 Gąbin. 2.Termin realizacji: luty 2015r. 3.Szczegółowy harmonogram: -6 godzin dla jednej grupy w ramach 1 spotkania, łącznie dla dwóch grup 12 godziny - 2 spotkania po 6 godzin każde, (1 godzina = 45 min), -realizacja w dni wolne od zajęć dydaktycznych obowiązkowych (godziny pomiędzy 8.00 a 17.00), -Wykonawca zapewni przerwy w tym jedną przerwę obiadową trwającą 30 minut. 4.Program szkolenia powinien obejmować: Zagadnienia z zakresu budowy i działania silnika z ZI, objawy uszkodzeń, diagnostyka silnika. 5.Wymagania wobec Wykonawcy: -Zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych niezbędnych do utrwalenia wiadomości - mogą to być np. skrypty, kserokopie streszczeń wykładów lub inne materiały informacyjne związane z tematyką prowadzonego szkolenia. Dodatkowo Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia długopis oraz notatnik. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów dydaktycznych własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. -Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dziennika zajęć dla każdej grupy. -Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. -Informowanie uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, - Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, -Prowadzenie zajęć zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć, zaakceptowanym przez Zamawiającego, - prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć pozalekcyjnych na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin, - listy obecności uczniów z każdego dnia zajęć, - wypełnione karty pracy przez wykonawców zajęć pozalekcyjnych. - wydanie uczniom zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia, - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 6.Zamawiający zabezpiecza: salę dydaktyczną i salę do ćwiczeń praktycznych z możliwością wykorzystania sprzętu multimedialnego. 7.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wyżywienia uczestników kursu - w każdym dniu prowadzenia zajęć zapewni każdemu uczestnikowi 1 ciepły posiłek - drugie danie (np. danie mięsne, ziemniaki i surówka) oraz ciastko, owoc i napój..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu skutecznej obsługi klienta jako droga do efektywnego rozwoju warsztatu samochodowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 grupy szkoleniowe 10 osobowe - uczniowie Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie 1.Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie, ul. St. Staszica 1, 09-530 Gąbin. 2.Termin realizacji: marzec 2015r. 3.Szczegółowy harmonogram: -12 godzin dla jednej grupy w ramach 2 spotkań po 6 godzin, łącznie dla dwóch grup 24 godziny - 4 spotkania po 6 godzin każde, (1 godzina = 45 min), -realizacja w dni wolne od zajęć dydaktycznych obowiązkowych (godziny pomiędzy 8.00 a 17.00), -Wykonawca zapewni przerwy w tym jedną przerwę obiadową trwającą 30 minut. 4.Program szkolenia powinien obejmować: - poznanie kluczowych zasad profesjonalnej obsługi klienta ze szczególnym uwzględnieniem polskich realiów pracy w warsztacie zamachowym; - przekazanie wiedzy i zdobycie świadomości wagi pierwszego wrażenia, słuchania potrzeb i obsługi klientów; - zdobycie umiejętności budowania pozytywnego wizerunku osobistego i firmy; - zrozumienie zasad skutecznej komunikacji w celu przekonania klienta; - standardy profesjonalnego kontaktu w czasie naprawy; - wzmocnienie orientacji na klienta i jego potrzeby; - poznanie skutecznych strategii budowania długotrwałych relacji ; - profesjonalna obsługa reklamacji - trudny klient. 5.Wymagania wobec Wykonawcy: -Zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych niezbędnych do utrwalenia wiadomości - mogą to być np. skrypty, kserokopie streszczeń wykładów lub inne materiały informacyjne związane z tematyką prowadzonego szkolenia. Dodatkowo Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia długopis oraz notatnik. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów dydaktycznych własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. -Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dziennika zajęć dla każdej grupy. - Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. -Informowanie uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, -przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, -Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, -Prowadzenie zajęć zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć, zaakceptowanym przez Zamawiającego, -prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć pozalekcyjnych na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin, - listy obecności uczniów z każdego dnia zajęć, - wypełnione karty pracy przez wykonawców zajęć pozalekcyjnych. - wydanie uczniom zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia, - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 6.Zamawiający zabezpiecza: salę dydaktyczną i salę do ćwiczeń praktycznych z możliwością wykorzystania sprzętu multimedialnego. 7.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wyżywienia uczestników kursu - w każdym dniu prowadzenia zajęć zapewni każdemu uczestnikowi 1 ciepły posiłek - drugie danie (np. danie mięsne, ziemniaki i surówka) oraz ciastko, owoc i napój..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu budowy i naprawy układu rozrządu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 grupy szkoleniowe 10 osobowe - uczniowie Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie 1.Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie, ul. St. Staszica 1,09-530 Gąbin. 2.Termin realizacji: styczeń 2015r. 3.Szczegółowy harmonogram: -6 godzin dla jednej grupy w ramach 1 spotkania, łącznie dla dwóch grup 12 godziny - 2 spotkania po 6 godzin każde, (1 godzina = 45 min), -realizacja w dni wolne od zajęć dydaktycznych obowiązkowych (godziny pomiędzy 8.00 a 17.00), -Wykonawca zapewni przerwy w tym jedną przerwę obiadową trwającą 30 minut. 4.Program szkolenia: - układy sterujące zaworami silnika; - kontrola luzu zaworów; - regulacja luzu zaworów; - układ hydrauliczny regulacji luzów zaworów; - paski napędowe i rolki napinaczy - budowa, kontrola, pomiar naciągu; - zasady wymiany pasków rozrządu i pasków napędowych; - układy rozrządu łańcuchowe - budowa, kontrola, wymiana; - przestawiacz faz rozrządu - zasady działania, budowa, kontrola; - zmienny skok zaworów - zasady działania, budowa; - narzędzia specjalistyczne do obsługi układów rozrządu; - BHP podczas napraw; - ćwiczenia - ocena stanu zużycia i kontrola elementów układu rozrządu. 5.Wymagania wobec Wykonawcy: -Zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych niezbędnych do utrwalenia wiadomości - mogą to być np. skrypty, kserokopie streszczeń wykładów lub inne materiały informacyjne związane z tematyką prowadzonego szkolenia. Dodatkowo Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia długopis oraz notatnik. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów dydaktycznych własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. -Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dziennika zajęć dla każdej grupy. -Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. -Informowanie uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, - Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, -Prowadzenie zajęć zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć, zaakceptowanym przez Zamawiającego, -prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć pozalekcyjnych na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin, - listy obecności uczniów z każdego dnia zajęć, - wypełnione karty pracy przez wykonawców zajęć pozalekcyjnych. - wydanie uczniom zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia, - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 6.Zamawiający zabezpiecza: salę dydaktyczną i salę do ćwiczeń praktycznych z możliwością wykorzystania sprzętu multimedialnego. 7.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wyżywienia uczestników kursu - w każdym dniu prowadzenia zajęć zapewni każdemu uczestnikowi 1 ciepły posiłek - drugie danie (np. danie mięsne, ziemniaki i surówka) oraz ciastko, owoc i napój..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: - Przeprowadzenie szkolenia z zakresu budowy elementów układów kierowniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 grupy szkoleniowe 10 osobowe - uczniowie Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie 1.Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie, ul. St. Staszica 1, 09-530 Gąbin. 2.Termin realizacji: luty 2015r. 3.Szczegółowy harmonogram: -6 godzin dla jednej grupy w ramach 1 spotkania, łącznie dla dwóch grup 12 godziny - 2 spotkania po 6 godzin każde, (1 godzina = 45 min), -realizacja w dni wolne od zajęć dydaktycznych obowiązkowych (godziny pomiędzy 8.00 a 17.00), -Wykonawca zapewni przerwy w tym jedną przerwę obiadową trwającą 30 minut. 4.Program szkolenia: - wpływ układu kierowniczego na bezpieczeństwo jazdy; - budowa stosowanych układów kierowniczych; - typowe usterki, diagnostyka i naprawa; - ćwiczenia praktyczne. 5.Wymagania wobec Wykonawcy: -Zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych niezbędnych do utrwalenia wiadomości - mogą to być np. skrypty, kserokopie streszczeń wykładów lub inne materiały informacyjne związane z tematyką prowadzonego szkolenia. Dodatkowo Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia długopis oraz notatnik. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów dydaktycznych własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. -Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dziennika zajęć dla każdej grupy. -Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. -Informowanie uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, -Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, -Prowadzenie zajęć zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć, zaakceptowanym przez Zamawiającego, - prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć pozalekcyjnych na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin, - listy obecności uczniów z każdego dnia zajęć, - wypełnione karty pracy przez wykonawców zajęć pozalekcyjnych. - wydanie uczniom zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia, - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 6.Zamawiający zabezpiecza: salę dydaktyczną i salę do ćwiczeń praktycznych z możliwością wykorzystania sprzętu multimedialnego. 7.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wyżywienia uczestników kursu - w każdym dniu prowadzenia zajęć zapewni każdemu uczestnikowi 1 ciepły posiłek - drugie danie (np. danie mięsne, ziemniaki i surówka) oraz ciastko, owoc i napój..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przeprowadzenie kursu Operator kombajnu zbożowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 grupa szkoleniowa 10 osobowa uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie 1.Miejsce realizacji Zespół Szkół : Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie, ul. St. Staszica 1, 09-530 Gąbin, 2.Termin realizacji: luty - kwiecień 2015r. 3.Szczegółowy harmonogram: -52 godziny składające się z części teoretycznej i praktycznej, -8 spotkań (1 godzina = 45 min), -realizacja w dni wolne od zajęć dydaktycznych obowiązkowych (godziny pomiędzy 8.00 a 18.00), -Wykonawca zapewni w każdym dniu prowadzenia zajęć przerwy w tym jedną przerwę obiadową trwającą 30 minut. 4.Program szkolenia. Szkolenie przewiduje następujące moduły zgodnie z niżej wymienionym z programem nauczania: a)Ogólna budowa kombajnu zbożowego, zespoły napędowe kombajnu, budowa, działanie regulacje zespołów roboczych kombajnu, silnik i jego obsługa, układ hydrauliczny działanie i obsługa, b)Przygotowanie kombajnu zbożowego do pracy, organizacja pracy podczas zbioru zbóż, c)Układy informacyjno sterujące w nowoczesnych kombajnach, d)Zespół żniwny kombajnów, e)Młocarnia kombajnu, f)Obsługa techniczna kombajnu, g)Przepisy p. poż. i bhp podczas pracy kombajnem, h)Wybrane zagadnienia z przepisów kodeksu drogowego i ustawy prawo o ruchu drogowym i)Znaki porozumiewawcze, j)Pierwsza pomoc przy nagłych wypadkach, przyczyny wypadków podczas zbioru zbóż kombajnem, k)Praktyczna nauka jazdy i pracy kombajnem. 5.Wymagania wobec Wykonawcy: -Zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych niezbędnych do utrwalenia wiadomości - mogą to być np. skrypty, kserokopie streszczeń wykładów lub inne materiały informacyjne związane z tematyką prowadzonego kursu. Dodatkowo Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia długopis oraz notatnik. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów dydaktycznych własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. -Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dziennika zajęć. -Wykonawca jest zobowiązany do zakupu odzieży ochronnej (kombinezonów) dla każdego uczestnika kursu, który po jego zakończeniu staje się własnością kursanta; -Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. -Informowanie uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, -przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, -Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, -Prowadzenie zajęć zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć, zaakceptowanym przez Zamawiającego, - prowadzenie kursu operatora kombajnu zbożowego na podstawie opracowanego programu szkolenia pozwalającego na uzyskanie uprawnień operatora kombajnu zbożowego. - prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć pozalekcyjnych na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin, - listy obecności uczniów z każdego dnia zajęć, - wypełnione karty pracy przez wykonawców zajęć pozalekcyjnych. - wydanie uczniom zaświadczeń o ukończeniu kursu Operator Kombajnu Zbożowego - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 6.Zamawiający zabezpiecza: salę dydaktyczną i salę do ćwiczeń praktycznych z możliwością wykorzystania sprzętu multimedialnego. 7.Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem potwierdzającym nabycie nowych umiejętności/uprawnień (świadectwo ukończenia lub certyfikat). 8.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wyżywienia uczestników kursu - w każdym dniu prowadzenia zajęć zapewni każdemu uczestnikowi 1 ciepły posiłek - drugie danie (np. danie mięsne, ziemniaki i surówka) oraz ciastko, owoc i napój..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przeprowadzenie Kursu Techniki Kulinarne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 grupa szkoleniowa 10 osobowa uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie 1.Miejsce realizacji Zespół Szkół : Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie, ul. St. Staszica 1, 09-530 Gąbin, 2.Termin realizacji: styczeń - luty 2015r. 3.Szczegółowy harmonogram: -20 godzin, -4 spotkania po 5 godzin (1 godzina = 45 min), -realizacja w dni wolne od zajęć dydaktycznych obowiązkowych (godziny pomiędzy 8.00 a 18.00), -Wykonawca zapewni w każdym dniu prowadzenia zajęć przerwy w tym jedną przerwę obiadową trwającą 30 minut. 4.Program szkolenia: Dzień 1 1.Przepisy bhp i przeciw pożarowe obowiązujące podczas pracy w kuchni hotelowej 2.Wstęp teoretyczny - śniadania międzynarodowe 3.Przygotowywanie typowych potraw śniadaniowych a)Śniadanie typu angielskiego, b)Śniadanie typu francuskiego, c)Śniadanie typu holenderskiego, d)Śniadanie wiedeńskie e)Śniadanie polskie - wielkanocne Dzień 2 1.Wstęp teoretyczny - zasady przygotowywania i dekorowania potraw na przyjęcia bankietowe i imprezy cateringowe 2.Przygotowywanie i dekorowanie zakąsek zimnych i gorących a)Mini zakąski: zakąski zimne, kanapki (tartinki), b) Cocktaile, c)Sałatki, d)Zakąski z wędlin, e) Zakąski gorące. Dzień 3 1.Wstęp teoretyczny - podział deserów oraz metod ich przyrządzania 2.Przygotowywanie i dekorowanie deserów a)Desery z owoców, b)Kremy i galaretki, c)Desery lodowe, d)Desery z ciast. Dzień 4 ) 1.Wstęp teoretyczny - znane zupy świata - podział, sposób serwowania i dodatki 2.Przygotowanie zup wraz z odpowiednimi dodatkami a)Zupa cebulowa zapieczona z grzankami i serem podpuszczkowym (zupa francuska) b)Zupa Minestrone z ręcznie robionymi kluskami (włoska zupa jarzynowa) c)Zupa Gazpacho z grzankami (hiszpański chłodnik) d) Gulasz (tradycyjna zupa węgierska) e)Najpopularniejsze zupy polskie (np. wybór 2 z pośród: barszcz czerwony, rosół, pomidorowa, ogórkowa) oraz dodatki. 4.Wymagania wobec Wykonawcy: -Zapewnienie uczestnikom na czas realizacji kursu niezbędnych materiałów szkoleniowych oraz wszelkich produktów potrzebnych do realizacji kursu zgodnie ze wskazanym programem, -Zapewnienie uczestnikom kursu materiałów dydaktycznych zawierających przepisy kulinarne wykonanych na kursie potraw oraz innych informacji niezbędnych do utrwalenia wiadomości - mogą to być np. kserokopie streszczeń wykładów, skrypty oraz długopis i notatnik. Wszystkie te materiały muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom szkolenia najpóźniej w pierwszym dniu zajęć. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów dydaktycznych własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu kursu razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. -Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dziennika zajęć. -Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. -Informowanie uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, -Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, - Prowadzenie zajęć zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć, zaakceptowanym przez Zamawiającego, -prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć pozalekcyjnych na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin, - listy obecności uczniów z każdego dnia zajęć, - wypełnione karty pracy przez wykonawców zajęć pozalekcyjnych. - wydanie uczniom zaświadczeń o ukończeniu kursu, - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 5.Zamawiający zabezpiecza: salę dydaktyczną i salę do ćwiczeń praktycznych z możliwością wykorzystania sprzętu multimedialnego. 6.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wyżywienia uczestników kursu - w każdym dniu prowadzenia zajęć zapewni każdemu uczestnikowi 1 ciepły posiłek - drugie danie (np. danie mięsne, ziemniaki i surówka) oraz ciastko, owoc i napój..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.