eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomUSŁUGA W ZAKRESIE OBSŁUGI TECHNICZNEJ I KONSERWACJI BUDYNKÓW ZARZĄDZANYCH PRZEZ MIEJSKI ZARZĄD LOKALAMI W RADOMIU.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-15

Radom: USŁUGA W ZAKRESIE OBSŁUGI TECHNICZNEJ I KONSERWACJI BUDYNKÓW ZARZĄDZANYCH PRZEZ MIEJSKI ZARZĄD LOKALAMI W RADOMIU.
Numer ogłoszenia: 211526 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu , ul. Garbarska 55/57, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0 48 383 57 50, faks 0 48 383 57 48 w. 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzlradom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA W ZAKRESIE OBSŁUGI TECHNICZNEJ I KONSERWACJI BUDYNKÓW ZARZĄDZANYCH PRZEZ MIEJSKI ZARZĄD LOKALAMI W RADOMIU..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Roboty ogólnobudowlane (CPV: 45000000-7): 1.1.dokonywanie przeglądów stanu technicznego pokrycia dachowego i obróbek blacharskich dwa razy w roku (wiosna, jesień); 1.2.czyszczenie rynien i rur spustowych dwa razy w roku (wiosna, jesień); 1.3.naprawa obróbek blacharskich (rynien, rur spustowych i pozostałych elementów); 1.4.regulacja spadków rynien, mocowania rynien i rur spustowych, likwidacja nieszczelności; 1.5.zabezpieczenie przecieków z dachu; 1.6.naprawa pokrycia dachowego z wymianą do 10 m2 powierzchni dachu (koszty materiałów pokrywa Zamawiający); 1.7.niezwłoczne usuwanie śniegu do 5 m2, skupisk lodu i powstałych sopli (dach i obróbki blacharskie); 1.8.naprawa zamków, zawiasów i zamknięć do drzwi i okien w częściach wspólnych budynków; 1.9.naprawa lub uzupełnianie klamek w drzwiach i oknach części wspólnych budynków; 1.10.naprawa tynku przy ościeżach; 1.11.dopasowanie drzwi i okien w częściach wspólnych budynku 2.Roboty instalacyjne: 2.1.instalacje centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody (CPV:45232141-2): 2.1.1.odpowietrzanie instalacji i grzejników; 2.1.2.regulacja instalacji centralnego ogrzewania (montaż kryz dławiących, ustawianie nastaw zaworów termostatycznych); 2.1.3.likwidacja niedogrzewań w mieszkaniach; 2.1.4.zabezpieczenie i likwidacja przecieków w instalacjach centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody (uszczelnianie zaworów i złączek); 2.1.5.odczytywanie głównych liczników energii cieplnej i centralnej ciepłej wody; 2.1.6.konserwacja i obsługa urządzeń pomiarowych; 2.1.7.nawadnianie instalacji centralnego ogrzewania i uruchamianie wraz z rozpoczęciem sezonu grzewczego oraz wykonanie czynności związanych z zakończeniem sezonu grzewczego; 2.2.instalacje wodociągowe i kanalizacyjne (CPV: 45330000-9): 2.2.1.likwidacja przecieków w instalacji wodociągowej (uszczelnianie zaworów, złączek, wymiana głowic); 2.2.2.odczyty głównych wodomierzy w budynkach; 2.2.3.konserwacja i obsługa urządzeń pomiarowych; 2.2.4.usuwanie zatorów w instalacji kanalizacji sanitarnej (poziomy, piony bez podejść odpływowych od urządzeń w lokalach mieszkalnych i użytkowych); 2.2.5.usuwanie zatorów na przyłączach kanalizacji sanitarnej i deszczowej; 2.2.6.w razie potrzeb, czyszczenie wpustów do kanalizacji deszczowej oraz poziomów kanalizacji deszczowej; 2.3.instalacje gazowe (CPV: 45333000-0): 2.3.1.likwidacja nieszczelności w instalacji gazowej zgłaszanych indywidualnie (nie obejmuje doszczelnienia po przeprowadzonych przeglądach instalacji); 2.3.2.zabezpieczenie w razie potrzeb przed korozją pionów i poziomów instalacji; 2.3.3.bezwzględna likwidacja nielegalnego poboru gazu; 2.3.4.naprawa szafek gazowych i ich zamykanie; 2.4.instalacje elektryczne (CPV: 45310000-3): 2.4.1.usuwanie awarii instalacji elektrycznych zasilających lokale mieszkalne, użytkowe i części wspólne; 2.4.2.sprawdzanie i regulacja czasu działania oświetlenia w częściach wspólnych i instalacjach zewnętrznych; 2.4.3.sprawdzanie prawidłowości połączeń i działania instalacji elektrycznej częściach wspólnych budynków, tablic i rozdzielni elektrycznych; 2.4.4.sprawdzanie stanu i bieżące uzupełnianie napisów, oznaczeń, schematów tablic i rozdzielni elektrycznych; 2.4.5.sprawdzanie działania zabezpieczeń wyłączników; 2.4.6.bezwzględna likwidacja nielegalnego poboru energii elektrycznej; 2.4.7.wymiana uszkodzonych żarówek i bezpieczników topikowych(koszty materiałów pokrywa Zamawiający); 2.4.8.poprawa zamocowania w klatkach schodowych, korytarzach i piwnicach opraw oświetleniowych, przełączników, przycisków, korytek kablowych rur i przewodów elektrycznych; 2.4.9.sprawdzanie stanu zamknięć tablic, rozdzielni i urządzeń elektrycznych oraz bieżące ich zabezpieczenie w przypadku otwarcia; 2.4.10.wskazanie miejsc podłączenia urządzeń elektrycznych wykonawcy na czas prowadzonych przez niego remontów w budynku; 2.4.11. czyszczenie szafek elektrycznych oraz ich naprawa. 2.5. instalacja odgromowa: 2.5.1. sprawdzanie i konserwacja stanu połączeń i ciągłości instalacji odgromowej (uzupełnianie braków i smarowanie złączy). Wykaz budynków będących przedmiotem zamówienia określa załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji. Ilości budynków i ich powierzchnia mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu zgodnie ze stanem przekazanym przez Gminę Miasta Radomia do zarządzania. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia wykonawcy dodatkowych bieżących prac konserwacyjnych wykraczających poza zakres prac opisanych w pkt 1 i 2 na podstawie kosztorysów wykonanych w oparciu o cenniki SEKOCENBUDU i KNR według stawek przedstawionych przez Wykonawcę w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia opisanej w Rozdziale IV SIWZ pkt 1 i 2, której wykonanie powierzy podwykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.21.41-2, 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-0, 43.31.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w kwocie: 5000 zł (słownie : pięć tysięcy zł),

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału wymaganych od Wykonawców w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Komisję przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału wymaganych od Wykonawców w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Komisję przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału wymaganych od Wykonawców w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Komisję przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału wymaganych od Wykonawców w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Komisję przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - (zawarte jest na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). -Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1(zawarte jest na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ). - Dowód wniesienia wadium w wysokości określonej w części IX pkt 1 SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Wysokość stawki roboczogodziny - 25
  • 3 - Wysokość narzutu do zakupu materiałów - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzlradom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego przy ul. Suchej 15 w Radomiu I piętro sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Miejscem składania ofert jest siedziba Zamawiającego przy ul. Suchej 15 w Radomiu I piętro sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.