eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KostrzynPrzetarg nieograniczony na modernizację Stacji Uzdatniania Wody w Kostrzynie-ETAP II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-18

Kostrzyn: Przetarg nieograniczony na modernizację Stacji Uzdatniania Wody w Kostrzynie-ETAP II
Numer ogłoszenia: 211556 - 2015; data zamieszczenia: 18.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 169764 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny, ul. Poznańska 2, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 0618178239, faks 061 8970908.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka administracyjna jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na modernizację Stacji Uzdatniania Wody w Kostrzynie-ETAP II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Kostrzynie-ETAP II Opis przedmiotu zamówienia 1.Część technologiczna a) rozbudowa ciągu technologicznego, poprzez zainstalowanie trzech dodatkowych filtrów ciśnieniowych o średnicy O 1800mm, c) rozbudowa ciągu technologicznego, poprzez zainstalowanie dwóch pracujących równolegle mieszaczy statycznych DN 150 mm, d) wymianę zasuw na przepustnicę na istniejących rurociągach technologicznych, przystosowanych do montażu siłowników elektrycznych) wykonanie nowych rurociągów technologicznych ze stali kwasoodpornej łączonej na kołnierze, f)przeniesieniu istniejącego zbiornika sprężonego powietrza o poj. 1,6 m3 do budynku SUW, g) przeniesieniu istniejącej sprężarki i dmuchawy do nowych pomieszczeń budynku SUW, h) wykonanie nowej wentylacji hali filtrów, i) odwodnienie kanałów technologicznych do kanalizacji sanitarnej. 2.Część architektoniczno-konstrukcyjna a) projekt architektoniczno-konstrukcyjny adaptacji budynku stacji uzdatniania wody pod potrzeby technologii, polegający na wykonaniu połączenia pomiędzy częścią istniejącą budynku a nowoprojektowaną w pomieszczeniu hali filtrów w celu uzyskania przejścia komunikacyjnego, wykonaniu kanałów technologicznych celem wprowadzenia rurociągów i przykrycia ich kratą Wema (kanały wykonać ze spadkiem w kierunku odwodnienia), wykonaniu fundamentów pod nowe filtry - 3 szt., wykonaniu fundamentów pod pompy płuczące - 2 szt., wykonaniu fundamentów pod zestaw hydroforowy II ST - 1 szt., posadzka w pomieszczeniu hali filtrów wykonać z spadkiem w kierunku kanałów technologicznych, posadzkę w pomieszczeniu sprężarkowi wykonać ze spadkiem w kierunku wpustu podłogowego, standard wykończenia posadzki w nowobudowanych pomieszczeniach - płytki gresowe, standard wykończenia ścian w nowobudowanych pomieszczeniach - płytki ceramiczne do wysokości 200 cm. 3. Część instalacyjna a) wykonać instalację odwodnienia posadzki oraz kanałów technologicznych w nowej części budynku-włączyć do istniejącej kanalizacji sanitarnej, b) wykonać nową instalację wentylacji grawitacyjnej hali filtrów i pomp-przenieść istniejący wentylator osiowy na ścianę szczytową budynku. 4.Do obowiązków Wykonawcy należy a(Wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej - 4 egz; b) Wykonanie inwentaryzacji urządzeń podziemnych - 5 egz. c)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu szkód zaistniałych na terenie budowy, w tym z tytułu zdarzeń losowych powstałych od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy do dnia protokolarnego odbioru robót, jak również pełną odpowiedzialność kontraktową z tytułu realizacji umowy, odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji jakości oraz odpowiedzialność deliktową. d)Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie warunków socjalnych i innych przepisanych prawem warunków i świadczeń dla swoich pracowników i osób zatrudnionych. e)Ponoszenie kosztów doprowadzenia wody, energii elektrycznej, itp. do placu budowy oraz pokrywania wszystkich kosztów i opłat koniecznych do wykonania przedmiotu umowy. f)Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z przepisami prawa budowlanego, Polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej .g)Stosowanie materiałów i urządzeń posiadających odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniających sprawność eksploatacyjną oraz wykonanego przedmiotu umowy. h)Skompletowanie wszystkich dokumentów (protokołów, certyfikatów, atestów itp.) i przekazanie ich Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego przedmiotu umowy. i)Dostarczenie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń. Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu prac jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji. r)Kompletowanie w trakcie robot wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa , Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu dokumentów niezbędnych przy odbiorze, w tym niezbędnej dokumentacji powykonawczej. s)Utrzymywanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód oraz usuwanie i składowanie wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadków i śmieci, urządzeń prowizorycznych, które nie są potrzebne lub pozbywanie, a w przypadku odpadów niebezpiecznych dostarczyć Zamawiającemu zaświadczenie lub fakturę z wysypiska śmieci wraz z kartą przekazania odpadu. Usunięcie po zakończeniu robót poza teren budowy wszelkich urządzeń, tymczasowego zaplecza itp. oraz pozostawienie całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania. 5. Szczegółowy zakres robót został określony w5.1. DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ 5.2.STWiOR -Specyfikacji Technicznej Wykonania i odbioru robot ,opis przedmiotu zamówienia określają : dokumentacja projektowa i przedmiary robót stanowiące załącznik do SIWZ.5.3.PRZEDMIARZE ROBÓT - kosztorysie ofertowym, stanowiący załącznik nr 6 do oferty. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie obmiaru rzeczywiście wykonanych robót, zgodnie z dokumentacją projektową. Wszystkie koszty związane z realizacja zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie jednostkowej. Do obliczenia ceny ofertowej brutto Wykonawca przyjmuje stawkę podatku VAT 23% - jak dla robót budowlanych. UWAGI1)Wszystkie nazwy producentów materiałów, urządzeń itp. użyte przypadkowo w dokumentacji projektowej, w przedmiarach robót oraz innych dokumentach należy traktować wyłącznie jako informacje pomocnicze. Możliwe jest stosowanie produktów innych producentów spełniających kryteria i wymogi określone za pomocą parametrów technicznych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 2)W przypadku zaistnienia konieczności (w trakcie trwania realizacji robót) zastosowania robót lub materiałów zamiennych i dodatkowych w sytuacjach uzasadnionych w protokole konieczności (na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy) i za obustronną zgodą, wycena może być dokonana wyłącznie na podstawie cen i stawek określonych w ofercie, a w przypadku ich braku w oparciu o analizę i wycenę własną z zachowaniem stawek określonych w ofercie przy uwzględnieniu cen zawartych w powszechnie stosowanych katalogach cen materiałów i prac budowlanych, jeżeli określone stawki nie zostały wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rabatu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo EUROAQUA Sp. z o.o., Sp.k, ul. Bobrownicka 13 A, 61-306 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 568860,85

  • Oferta z najniższą ceną: 568860,85 / Oferta z najwyższą ceną: 788882,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.