eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańRozbudowa systemu infrastruktury służb ratowniczych i bezpieczeństwa publicznego Miasta Poznania w rejonie al. Marcinkowskiego, pl. Kolegiacki i ul. Warszawska.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-22

Poznań: Rozbudowa systemu infrastruktury służb ratowniczych i bezpieczeństwa publicznego Miasta Poznania w rejonie al. Marcinkowskiego, pl. Kolegiacki i ul. Warszawska.
Numer ogłoszenia: 211562 - 2011; data zamieszczenia: 22.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych , Pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 878 52 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu infrastruktury służb ratowniczych i bezpieczeństwa publicznego Miasta Poznania w rejonie al. Marcinkowskiego, pl. Kolegiacki i ul. Warszawska..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu infrastruktury służb ratowniczych i bezpieczeństwa publicznego Miasta Poznania w rejonie al. Marcinkowskiego, pl. Kolegiacki i ul. Warszawska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach: nr 11 i nr 12 do SIWZ - wzór umowy i dokumentacja projektowa (z wykluczeniem z kalkulacji odcinków kabli światłowodowych wyszczególnionych w Opisie przedmiotu zamówienia oraz w pomocniczym przedmiarze do kosztorysu Budowa linii telekomunikacyjnej w Poznaniu w relacji: Rondo Śródka - ul. Krańcowa, zmieszczonych w tabeli Zestawienie materiałów na pozycjach 12-15 oraz 17. Powyższy zakres materiałów Zamawiający dostarczy Wykonawcy). Zakres robót obejmuje: - okablowanie oraz instalacje elektryczne - adaptacje budowlane - roboty telekomunikacyjne Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy. Zamawiający dopuszcza powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 32.52.00.00 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 14 200,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże a) udokumentowane wykonanie, minimum 3 robót, o wartości min. 500 000,00 zł brutto każda, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujących minimum dwa z zakresów: - budowa doziemnej infrastruktury teletechnicznej w postaci kanalizacji i rurociągów telekomunikacyjnych - budowa, montaż, pomiary i uruchamianie światłowodowych linii kablowych oraz dostawy, montażu i uruchomienia wymaganego dla tych linii osprzętu i systemów teleinformatycznych - budowa, montaż, pomiary i uruchomienie instalacji elektroenergetycznych b) udokumentowane wykonanie minimum 1 roboty, o wartości min. 50 000,00 zł, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmującej jeden z zakresów: - roboty ogólnobudowlane - roboty instalacyjne elektryczne - prace instalacyjne wodociągowe i kanalizacyjne

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje minimum: - jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń do kierowania robotami, - jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, do kierowania robotami - jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, do kierowania robotami - jedną osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 4 czerwca 1998 r. w sprawie wzoru i trybu wydawania licencji pracownika ochrony fizycznej i licencji pracownika zabezpieczenia technicznego oraz trybu i częstotliwości wydawania przez organy Policji opinii o pracownikach ochrony ( Dz. U. Nr 78 poz. 511 z 1998 r. )

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę minimum 500 000,00zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii-dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę; 3) Harmonogram realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 pkt 1 wzoru umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach: 1) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy stanowi konsekwencję działania sił wyższych niezależnych od Wykonawcy, niewynikających z jego problemów organizacyjnych, których nie można było przewidzieć poza zdarzeniami zwykłymi - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy; 2) gdy nałożono na Wykonawcę ograniczenia w wykonywaniu prac, wynikające z zezwoleń udzielonych na realizację zadań będących elementem umowy - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy; 3) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z dokonania na terenie budowy przez Wykonawcę odkryć przedmiotów o znaczeniu historycznym lub archeologicznych, bądź też przedstawiających znaczną wartość - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do zabezpieczenia odkrycia; 4) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę warunków fizycznych uznanych za nieprzewidywalne (np. takich jak niedrożność wykorzystywanej kanalizacji niebędącej własnością Zamawiającego, kolizja budowlana z inwestycją innego Wykonawcy) - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do ich usunięcia; 5) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy spowodowane jest przez władze publiczne - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy; 6) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy spowodowane jest przez opóźnienia w budowie kanalizacji kablowej przez Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu w relacji od skrzyżowania ulic Garbary-Wielka do budynku Urzędu Miasta Poznania na pl. Kolegiackim 17 na podstawie dokumentacji opracowanej przez HFC Systems w ramach rozbudowy systemu ITS - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy; 7) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z ukrytych błędów w Projektach wykonawczych (załączniki nr: 1, 2, 5, 8, 11 do umowy) wykrytych na etapie realizacji umowy - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do wykonania zmiany przedmiotowej dokumentacji przez Jednostkę Projektową pełniącą nadzór autorski; 8) w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a niepowstałych z winy Zamawiającego ani Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu robót. (Dotyczy np. kolizji budowlanej z niezinwentaryzowanymi obiektami, specjalnymi instalacjami, inwestycjami realizowanymi na podstawie specustawy, itp., skutkujących niemożliwością wykonania ustalonego zakresu umowy na wcześniej zdefiniowanych warunkach). 2. Siła wyższa, o której mowa w ust. 1 pkt 1, jest to zdarzenie niezależne od Wykonawcy, niewynikające z jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy. Siła wyższa obejmuje w szczególności następujące zdarzenia: - żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, niskie temperatury powietrza uniemożliwiające zachowanie wymogów technologicznych, - bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców. 3. Zmiany lub uzupełnienia umowy dla swojej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu i muszą być akceptowane przez obie Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania, plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pokój 443.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania, plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pokój 446.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.