eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychPełnienie obowiązków inwestora zastępczego nad realizacją zadania pn. Remont drogi gminnej nr 116856D Al. Podwale w Wałbrzychu - etap I (remont nawierzchni jezdni lewej - wewnętrznej).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-06-29

Wałbrzych: Pełnienie obowiązków inwestora zastępczego nad realizacją zadania pn. Remont drogi gminnej nr 116856D Al. Podwale w Wałbrzychu - etap I (remont nawierzchni jezdni lewej - wewnętrznej).
Numer ogłoszenia: 211644 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63589 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6414400, 6414408, faks (074) 6414404.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inwestora zastępczego nad realizacją zadania pn. Remont drogi gminnej nr 116856D Al. Podwale w Wałbrzychu - etap I (remont nawierzchni jezdni lewej - wewnętrznej)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego nad realizacją zadania pn. Remont drogi gminnej nr 116856D Al. Podwale w Wałbrzychu - etap I (remont nawierzchni jezdni lewej - wewnętrznej). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę wszelkich czynności w zakresie zastępstwa inwestycyjnego koniecznych i niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego, przez co należy rozumieć: 1.1. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestycyjnego wszystkich koniecznych branż (branża drogowa) na podstawie Prawa Budowlanego, poprzez: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie, sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem wykonawczym, harmonogramem robót przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych oraz zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w drogownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych oraz prac ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy. 1.2 Prowadzenie ewidencji nakładów całego zadania inwestycyjnego wraz z ich rozliczeniem końcowym. 1.3. Reprezentowanie Zamawiającego podczas trwania realizacji zadania. 1.4 Sprawowanie nadzoru w okresie rękojmii i gwarancji przedmiotowego zadania. Wykonywane czynności Inwestora Zastępczego powinny zapewnić realizację robót, zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Cena ofertowa dla zadania, wynikająca z rozstrzygniętego przetargu wynosi - 5.798.121,13 zł brutto z podatkiem VAT. Z uwagi na to, że inwestycja dofinansowana będzie z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011 do obowiązków Wykonawcy będzie należało również: 1. prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją zgodnie z wymogami Programu, 2. sporządzanie planów strategicznych i planów pracy zgodnie z wymogami Programu, 3. współpraca przy opracowaniu sprawozdań oraz innej korespondencji zgodnie z wymogami Programu, 4. współpraca przy przygotowywaniu danych, w zakresie: - wnioskowanie Beneficjanta o płatności; - okresowe i końcowe sprawozdania z realizacji projektu; - inne informacje wymagane przez instytucję zarządzającą; - nadzorowanie kontraktu zgodnie z projektem umowy o dofinansowaniu zadania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 79900.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VIA ROMANA-drogi-projektowanie, nadzory Roman Konieczny, ul. Główna 153 F, 58-312 Stare Bogaczowice, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 79900.00
  • Oferta z najniższą ceną: 79900.00 oferta z najwyższą ceną: 79900.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.