Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-17
Wałbrzych: Pełnienie obowiązków inwestora zastępczego nad realizacją zadania pn. Remont drogi gminnej nr 116856D Al. Podwale w Wałbrzychu - etap I (remont nawierzchni jezdni lewej - wewnętrznej)
Numer ogłoszenia: 63589 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Komunikacji , ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6414400, 6414408, faks (074) 6414404.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inwestora zastępczego nad realizacją zadania pn. Remont drogi gminnej nr 116856D Al. Podwale w Wałbrzychu - etap I (remont nawierzchni jezdni lewej - wewnętrznej).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego nad realizacją zadania pn. Remont drogi gminnej nr 116856D Al. Podwale w Wałbrzychu - etap I (remont nawierzchni jezdni lewej - wewnętrznej). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę wszelkich czynności w zakresie zastępstwa inwestycyjnego koniecznych i niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego, przez co należy rozumieć: 1.1. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestycyjnego wszystkich koniecznych branż (branża drogowa) na podstawie Prawa Budowlanego, poprzez: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie, sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem wykonawczym, harmonogramem robót przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych oraz zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w drogownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych oraz prac ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy. 1.2 Prowadzenie ewidencji nakładów całego zadania inwestycyjnego wraz z ich rozliczeniem końcowym. 1.3. Reprezentowanie Zamawiającego podczas trwania realizacji zadania. 1.4 Sprawowanie nadzoru w okresie rękojmii i gwarancji przedmiotowego zadania. Wykonywane czynności Inwestora Zastępczego powinny zapewnić realizację robót, zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Cena ofertowa dla zadania, wynikająca z rozstrzygniętego przetargu wynosi - 5.798.121,13 zł brutto z podatkiem VAT. Z uwagi na to, że inwestycja dofinansowana będzie z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011 do obowiązków Wykonawcy będzie należało również: 1. prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją zgodnie z wymogami Programu, 2. sporządzanie planów strategicznych i planów pracy zgodnie z wymogami Programu, 3. współpraca przy opracowaniu sprawozdań oraz innej korespondencji zgodnie z wymogami Programu, 4. współpraca przy przygotowywaniu danych, w zakresie: - wnioskowanie Beneficjanta o płatności; - okresowe i końcowe sprawozdania z realizacji projektu; - inne informacje wymagane przez instytucję zarządzającą; - nadzorowanie kontraktu zgodnie z projektem umowy o dofinansowaniu zadania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 67.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, 2) dysponują lub będą dysponować personelem posiadającym odpowiednie wykształcenie techniczne i praktykę zawodową tj.: a) inspektorem robót drogowych: - posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi i ich nadzorowania, - posiadającym minimum 10 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w kierowaniu budową lub nadzorze inwestorskim, - który prowadził nadzór nad co najmniej 1 robotą budowlaną polegającą na wykonaniu warstwy podbudowy z mieszanki MCE metodą recyklingu na powierzchni co najmniej 15 000 m2, b) specjalistą ds. rozliczeń posiadającym minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe przy rozliczaniu budów. 3) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. pełnili funkcję Inwestora Zastępczego nad budową, przebudową lub remontem dróg o nawierzchniach bitumicznych o powierzchni co najmniej 15 000 m2. Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów (określonych w pkt 4 SIWZ) potwierdzających spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1.1 Na potwierdzenie warunku nr 1 (określonego w pkt. 3 SIWZ): a. Aktualny odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, c. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy , d. oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków we właściwym Urzędzie Skarbowym (za okres ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) lub że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub że wstrzymano w całości wykonanie decyzji organu podatkowego, e. oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu we właściwym oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (za okres ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) lub że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymano w całości wykonanie decyzji właściwego organu, 4.1.2. Na potwierdzenie warunku nr 2 (określonego w pkt. 3 SIWZ): a) uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi i ich nadzorowania, wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane b) aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z obowiązującymi przepisami, c) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - posiadanych uprawnień, doświadczenia, a także wskazujący zakres wykonywanych przez nich czynności) , d) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącza tylko wtedy, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4.2 ppkt. c) SIWZ, wskazał osoby, którymi będzie dysponował , 4.1.3. Na potwierdzenie warunku nr 3 (określonego w pkt. 3 SIWZ): a) wykaz ważniejszych usług (wykaz ten stanowi doświadczenie Wykonawcy) odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Należy podać datę wykonywania usługi, przedmiot usługi oraz zleceniodawców tych usług wraz z załączeniem dokumentów, że usługi te zostały wykonane należycie ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdik.walbrzych.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Komunikacji w Wałbrzychu
ul. Armii Krajowej 35
58-302 Wałbrzych, pokój nr 103
Cena: 60,00 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Drog i Komunikacji w Wałbrzychu ul. Armii Krajowej 35 58-302 Wałbrzych sekretariat, pokój nr 108.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa mebli biurowych dla TJO Oddziału ZUS w Wałbrzychu.
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia trzech dwudniowych szkoleń pod tytułem "Wykorzystanie sztucznej inteligencji w funkcjonowaniu publicznych służb zatrudnienia i OHP"
- Dostawa paliw płynnych w systemie bezgotówkowym
- Dostarczenie sadzonek i wykonanie nasadzeń roślin wraz z pielęgnacją
- "Czyszczenie przewodów kominowych"
- Dostawa rękawów foliowych
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego na obszarze Gminy Rajgród
- Wymiana odeskowania górnej części ścian szczytowych i impregnacja wszystkich połaci dachowych drewnianego Spichlerza w Skomlinie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczących przebudowy budynków NST położonych przy ul. Jagiellońskiej 3/Pl. Szczepański 1 oraz przy ul. Jagiellońskiej 5 w podziale na dwie części.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na realizację zadań pn.: ,,Budowa chodnika wzdłuż ul. Ziarny w miejscowości Pysznica" oraz ,,Budowa chodnika wzdłuż ul. Błonie w miejscowości Pysznica"
- Przygotowanie załączników graficznych do zgłoszenia robót budowlanych przebudowy lub remontu dróg gminnych na terenie Gminy Jabłonka w łącznej ilości 2 km
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1514G na odcinku około 800 mb. wraz z przebudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1490G.
więcej: Usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.