eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Remont pomieszczeń i ogrodzenia na terenie obiektu Domu Studenta PWSZ w Płocku przy ul. Nowowiejskiego 6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-20

Płock: Remont pomieszczeń i ogrodzenia na terenie obiektu Domu Studenta PWSZ w Płocku przy ul. Nowowiejskiego 6
Numer ogłoszenia: 211670 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku , Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3665400, faks 24 3665421.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń i ogrodzenia na terenie obiektu Domu Studenta PWSZ w Płocku przy ul. Nowowiejskiego 6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń i ogrodzenia na terenie obiektu Domu Studenta PWSZ w Płocku przy ul. Nowowiejskiego 6.Zakres zadania polega na wykonaniu robót remontowo malarskich wewnątrz pomieszczeń oraz robót ślusarskich i murarskich na terenie zewnętrznym obiektu Roboty budowlane wewnętrzne 1.demontaż i montaż posadzki z paneli podłogowych w pokojach studenckich, 2.malowanie emulsyjne ścian i sufitów części korytarza oraz pokoi studenckich, 3.wykonanie sufitu podwieszanego z płyt gipsowo kartonowych w jednym pomieszczeniu w piwnicy, 4.wykonanie posadzki z płytek typu Gres w piwnica, 5.demontaż wanny i wyposażenia pomieszczenia sauny w piwnicy, Roboty budowlane zewnętrze 1.przełożenie kostki granitowej i uzyskanie spadków w celu odprowadzenia wody opadowej na wejściu głównym do budynku, 2.wykonanie zadaszenia nad schodami przy wejściu do węzła, 3.wykonanie barierki ochronnej przy wyłazie dachowym, 4.prace przy wykonaniu nowego ogrodzenia: wymurowanie cokołu i słupków z cegły klinkierowej oraz wymiana przęseł Remont istniejącego ogrodzenia obejmuje usztywnienie istniejących słupków stalowych obudową z cegły klinkierowej oraz wymianę przęseł stalowych. Ogrodzenie wewnętrzne będzie powtórzeniem wykonanego wcześniej ogrodzenia zewnętrznego od strony ul. Nowowiejskiego. Przęsła ogrodzeniowe będą wykonane jako prętowe, jak pokazano na rysunkach. Kolorystyka ogrodzenia: -słupki z cegły klinkierowej w kolorze brązowym na zaprawie klinkierowej, -przęsła w kolorze grafitowym, -istniejący cokół ogrodzenia obłożony płytkami klinkierowymi w kolorze cegły, -długość ogrodzenia 82,60m. Lokalizacja i szczegóły rozwiązań projektowych konstrukcji ogrodzenia ujęte zostały na załączonych rysunkach: a)mapa - lokalizacja ogrodzenia b)szczegół wykonania słupka c)przęsło ogrodzeniowe Uwaga! Załącznikiem do wyżej wymienionego opisu jest przedmiar robót, który stanowi jedynie element pomocniczy do złożenia oferty. Przed złożeniem oferty zalecana jest wizja lokalna. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku braku uzyskania pozytywnego przyjęcia zgłoszenia o rozpoczęciu robót lub pozwolenia na budowę odstąpi od wykonania części przedmiotu zamówienia w zakresie remontu ogrodzenia. Zamawiający dokona zmniejszenia wynagrodzenia w tym zakresie, które zostało ustalone przez Wykonawcę w załączniku nr 6 do SIWZ- Tabela elementów scalonych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: co najmniej jedną robotę budowlaną lub roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym przedmiotowego zamówienia, w zakresie remontu pomieszczeń i ogrodzenia o łącznej wartości tych robót nie niższej niż 120 000,00 zł brutto ( w ramach jednej lub dwóch umów ). Zamawiający dopuszcza łączenie robót wykonanych oddzielnie o łącznej kwocie nie niższej niż 120 000,00 zł brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy załączyć również: 1.Formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Tabela elementów scalonych - Załącznik Nr 6 do SIWZ 3.Kopia dowodu wpłaty wadium. 4.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 5.Informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik Nr 5 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje nie dotyczy i załącza niewypełniony Załącznik Nr 5 do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie zmian w przypadku kiedy potrzeba zmian wynikła po zawarciu umowy w zakresie: a)terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę, b)terminu wykonania w przypadku zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców, c)terminu wykonania w przypadku nie uzyskania przez Zamawiającego w odpowiednim czasie pozytywnego przyjęcia zgłoszenia o rozpoczęciu robót lub pozwolenia na budowę dotyczącego remontu ogrodzenia. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku braku uzyskania pozytywnego przyjęcia zgłoszenia o rozpoczęciu robót lub pozwolenia na budowę odstąpi od wykonania części przedmiotu zamówienia w zakresie remontu ogrodzenia. Zamawiający dokona zmniejszenia wynagrodzenia w tym zakresie, które zostało ustalone przez Wykonawcę w załączniku nr 6 do SIWZ- Tabela elementów scalonych. W zakresie powyższych zmian zostanie sporządzony aneks do umowy, najpóźniej na 3 dni przed wejściem ich w życie. d)terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, O nowym terminie zakończenia robót w związku z okolicznościami ujętymi w pkt. a),b),c),d) decyduje Zamawiający e)dotyczących zatrudnienia podwykonawców /w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście, w zakresie zgodnym ze SIWZ/, f)zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w warunkach opisanych w § 7 wzoru umowy /w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców, w zakresie zgodnym ze SIWZ/.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock,pok.127.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2012 godzina 11:45, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock,pok.202.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: -Magdalena Kalota - Sekcja Zamówień Publicznych i Umów , Plac Dąbrowskiego 2, pok.127, tel. (0-24) 366-54-00 wew. 240 w godz. pracy PWSZ/w zakresie SIWZ/. -Monika Nowakowska, Karol Kunysz - Dział Administracyjny, Plac Dąbrowskiego 2, pok.123, tel. (024) 366-54-00 wew. 233,208 w godz. Pracy PWSZ /w zakresie przedmiotu zamówienia/.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.